Tässä olis mun unelmien talo (kuva) !!
Kommentit (12)
Ei tuosta saa kodikasta ikinä. Siksi kai ne räikkösen vanhemmat sen myykin, valtava talo aika hälyisellä paikalla ja kauhiasti duunia moisessa talossa, seinät kaikuu tyhjyyttään jne
Mutta ettehän te tiedä minkälainen tää sisältä on (vai onko jossain ollut kuva sisältäkin?) plus että ainahan tän voi kodikkaaksi sisustaa :)
Siis kyllähän tollanen varmasti kelpais, mutta ei nyt oikeesti näytä niin erikoiselta kuitenkaan tai todellakaan ton 14 miljoonan arvoselta. En tiiä miks ne Räikköset sitä tollasella hinnalla myy, jos joku ostaa sen niin varmasti maksaa siitä nimestä muutamia miljoonia, mutta kyllähän toi mun mielestä aika yläkanttiin on hinnoteltu.
Toi on kyllä aika kaukana mun unelmieni talosta.
Jos ap olis linkannut jonkun pienen vanhan puutalon, olis tullut viestejä, että hyi miten vanha ja ruma, ja varmasti homettakin!
Tämä Helsingin kalleimpia taloja onkin sitten yhtäkkiä uimahallimainen ja kolkko :D
Kyllä tuo mun mielestä hienolta näyttää, eikä yhtään kolkolta. Tuskinpa kenenkään talo ulkoapäin miltään mummon vaaleanpunaiselta mökiltä näyttää.
Jos olis rahaa, niin en kyllä tota ylihintaista ostaisi, katsokaa mitä samalla rahalla saisi esim. Los angelesista usasta.
Räikkönen itsekin maksoi tästä "vain" yhdeksän miljoonaa, ja uutena osti.
Tosiaan esim. Losista tai Floridasta saa 3-4 miljoonalla vastaavanlaisen talon.
Jos itse myisin asuntoa, laittaisin hinnaksi 7-8 milj.
En ihmettele ettei ole mennyt kaupaksi!
Mutta rahakkaalle skandinaaviselle sisutajalle, ah mikä makupala!
Räikkönen itsekin maksoi tästä "vain" yhdeksän miljoonaa, ja uutena osti.
Tosiaan esim. Losista tai Floridasta saa 3-4 miljoonalla vastaavanlaisen talon.
Jos itse myisin asuntoa, laittaisin hinnaksi 7-8 milj.
En ihmettele ettei ole mennyt kaupaksi!
Kyllä myymättä tuohon hintaan jää
Mutta rahakkaalle skandinaaviselle sisutajalle, ah mikä makupala!
kyllä minä ainakin tykkäisin kovasti.
kaunista puutaloa. Toi on ruma, kylmä ja kolkko. Joo, näkyy kauas että omistajalla on paljon rahaa. Siinä kaikki. Missä lämpö ja kodikkuus?