Miksi Jarna on niin suosittu ja puhuttu AV-mammojen keskuudessa?
Tekeekö hän itse näitä avauksia, jotta saa liiekennettä sivuilleen?
Kommentit (135)
kuntavaalitkin ovat tulossa syksyllä. Tosin siinä vaiheessa luulisi että "J" vihdoinkin "paljastaisi" edes oikean etunimensä niin tietäisi ketä pitää äänestää!
Ihan tiedoksesi vain niin tällä palstalla on useampi ihminen kuin yksi jankkaaja. Olet niin hauska tiukkapipoisine kommentteisi.
Soijarouheella saa ummetuksen pois?
uskon sen että "J" on niin ihana, siksi sillä on yli 800 lukijaa. Miettikää, ihan mahtista. Se on niin ihana, osaa tanskaakin kun on saanut sieltä sadetakin. Ihanaa.
Minusta VALOKOIMAA saisi olla roppakaupalla enemmän.
Lainattu jarnan blogista.
Onko valokoima joku uusi rouhelajike?
Nyt hän kerjää viimeisimmässä postauksessa kehuja Nöppelipöppelin ulkonäöstä. Kaikki joukolla kehumaan kommentteihin!
Minun mielestä ei kerjää, vaan kehuu itse, kuten jokaisen vanhemman pitääkin. Hyvä itsetunto on a ja oo tässä hullussa maailmassa, jossa yhä useampi voi huonosti ja oksentaa mielensä myrkkyä esim. keskustelupalstoilla...
Ennen koulukiusaaja- aina kiusaaja, vaikka sitten nettipalstalla. Surullista.
olisi enemmän syytä tuntea itsenä kiusatuksi.
Me vaan tykätään niin kovin "jarnasta"!
Pää täytyy olla kyllä todella pipi teillä. Tuohon ei kyllä enää auta lääkkeetkään, kusipäisyyteen ei ole keksitty lääkettä.
Minusta VALOKOIMAA saisi olla roppakaupalla enemmän.
Lainattu jarnan blogista.
Onko valokoima joku uusi rouhelajike?
Kyllä se musta oli ihan kehukerjuuta koko kirjoitus.
Useat ihmisetkin pysäyttävät heidät kadulla kehuakseen Nöpön kauneutta - siis what??
Nyt hän kerjää viimeisimmässä postauksessa kehuja Nöppelipöppelin ulkonäöstä. Kaikki joukolla kehumaan kommentteihin!
Minun mielestä ei kerjää, vaan kehuu itse, kuten jokaisen vanhemman pitääkin. Hyvä itsetunto on a ja oo tässä hullussa maailmassa, jossa yhä useampi voi huonosti ja oksentaa mielensä myrkkyä esim. keskustelupalstoilla...
Kyllä se musta oli ihan kehukerjuuta koko kirjoitus.
Useat ihmisetkin pysäyttävät heidät kadulla kehuakseen Nöpön kauneutta - siis what??
enkä aio ottaa selvääkään, koska kuulostaa jo ennalta niin wt-henkiseltä että hyh. Aloitusten aiheet ja tyylilaji + tuo nimi vielä kirsikkana kakussa: Jarna. Yyyhh!!
Siis onko tämän tyypin oikea nimi Sari...? Miksi bannerin alla lukee Welcome to Jarna`s world? Miksi puhuttelee itseään blogissaan Jarnaksi? :O:O:O
Siis onko tämän tyypin oikea nimi Sari...? Miksi bannerin alla lukee Welcome to Jarna`s world? Miksi puhuttelee itseään blogissaan Jarnaksi? :O:O:O
BOLOGI, BOLOGI!
Blogin nimi on kylläkin TYYLISUUNTAUKSIA,ei idiot vaan itelles!
BOLOGI, BOLOGI!
Blogin nimi on kylläkin TYYLISUUNTAUKSIA,ei idiot vaan itelles!
No ei ole, kuin "Dust in the wind!".
Että kaada ittelles vaan.
kukan ei jaksa sinua enää.
Paljon kuvia! Kom och titta! Kom kom kom! Just nu! *klik* *klik*
Onko Hannalla ollut huono myynti kirpparilla taas? Höh. Uni auttaa. PUZZZ.