Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30v ja ihoni on edelleen ihan hirveässä kunnossa. Mistä saa apua?

Vierailija
23.05.2012 |

Ei siis ole aknea, mutta jonkin verran finnejä ja muita epäpuhtauksia ja sitten punertumaa ja kuivia laikkuja. Ääääh.

Osaatteko suositella jotain voiteita tai pesuaineita yms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja finnit kyllä häviää.

Vierailija
2/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruoka (riittävästi rasvaa, kasviksia ja pois sokeri ja vilja), mulle sopivin puhdistusmaito on frantsilan kaste-sarjan. Ihon kosteutukseen (en tarvi paljon enää kun karppaan) kylmäpuristettu jojoba-öljy. Syön myös kalaöljyä ja d-vitamiinia. Aamulla pesen pelkällä vedellä, illalla vaan käytän puhdistusmaitoa. epäpuhtauden puristelen hellästi puhtain sormin ja laitan sitten sypressi-öljyä (supistaa ihohuokoset ja desinfioi). Ihoni voi paremmin kuin koskaan ja oon sua vuosia vanhempi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihotautilääkärille. Kosmetologilta saat varmaan jotain apua, mutta oman kokemuksen mukaan tulokset eivät ole pysyviä. Kosmetologilla pitäisi käydä kuukausittain.

Paljonko olet valmis panostamaan?

Vierailija
4/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman ongelman vuoksi ja nyt kokeillaan voidetta ja antibioottia - tämän jälkeen sitten tehokkaampia keinoja jos/kun eivät nämä hoidot auta. Vaikka iho ei ole esteettisesti kamalassa kunnossa niin finnien ilmaantuminen silti häiritsee etenkin kun ne ovat todella kipeitä ja kipeissä paikoissa kuten huulirajassa, päänahkassa, sieraimessa tai korvassa :( En ajatellut kärsiä ongelmasta koko loppuelämääni joten siksi hain lääkäriltä apua vaivaan.

Vierailija
5/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siirtynyt merisuolan käyttöön ja alku vaikuttaa hyvältä. Aluksi pesin merisuolalla iltaisin, nyt en edes joka ilta. Iho oli pintakuiva ja öljyyntyi otsasta ja nenästä. Nyt iho on tasapainottunut eikä rasvoitu enää samalla tavalla. Ei myöskään kiristä, kuten esimerkiksi kasvovesipuhdistuksen jälkeen kiristi.

Pesen siis silloin tällöin vedellä, johon olen liuottanut merisuolaa. Annan vaikuttaa vähän aikaa, suola tappaa bakteerit. Sitten kevyt huuhtelu vedellä ja siinä se, en tarvitse enää voiteita vaan iho pärjää omillaan.

Vierailija
6/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin, ruokavalio ja luonnolliset keinot on parhaat. Tutustu myös : http://www.nujerraakne.fi/