Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako tämä mies sittenkin vain seksisuhteen?

Vierailija
23.05.2012 |

Olen tapaillut kuukauden miestä, jonka kanssa on ollut puhetta tulevaisuudessa jopa yhteenmuutosta.

Nyt mies ehdotti viikonlopuksi hotelliyötä. Eikö tällaiset lemmenlomat kuulu yleensä salasuhteisiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ottaa selvää, mitä mies oikeasti suhteelta haluaa?

Vierailija
2/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviä helposti. Oletko antanut ykköstä? Entä kakkosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kannata odottaa pahinta. Oletko käynyt miehen kotona? Onko hän käynyt teillä? Kuukausi on lyhyt aika, mutta voi olla niinkin, että mies haluaa hemmotella sinua aidosti.

Vierailija
4/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat seksisuhteen ja miehiä jotka haluavat parisuhteen. Useimmat haluavat molemmat.

Vierailija
5/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kannata odottaa pahinta. Oletko käynyt miehen kotona? Onko hän käynyt teillä? Kuukausi on lyhyt aika, mutta voi olla niinkin, että mies haluaa hemmotella sinua aidosti.

Olen käynyt, miehen ex asuu siellä vielä tämän kuukauden. Ja tiedän varmuudella, että he ovat todella eronneet.

Vierailija
6/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, miehen ex asuu siellä vielä tämän kuukauden. Ja tiedän varmuudella, että he ovat todella eronneet.

Älä siis murehdi turhaan. Nauti tunteesta ja anna miehen hemmotella! Mieti sitten vasta jos se eukko ei häivy kämpästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä