Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni mielialavaihtelu raskaudestani

23.05.2012 |

Minulla on ongelma. Haluaisin kuulla teidän mielipiteenne asiasta. Olen tuntenut nykyisen poikaystäväni monta vuotta, ja rupesimme seurustelemaan joku aika sitten ja pamahdin heti raskaaksi, olimme suunitelleen sitä myös hiukan. Aluksi poikaystäväni oli tosi mielissään raskaudestani, mutta nyt yhtäkkiä alkanut ehdottelemaan abortia ja muuttunut minua kohtaan todella etäiseksi. Itse en todellakaan aijo tehä abortia. Miksi poikaystäväni on noin etäinen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette osaa edes keskustella omista ajakutksita keskenään niin miten muka lasten kasvattiminen onnistuisi.

Vierailija
2/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista on ihana haaveilla ja yhdessä unelmoida tyyliin "tuliskohan sille sun silmät ja mun kasvonpiirteet?"

Mutta kun lapsi lykätään maailmaan vaikkei suhde ole vielä vakaalla pohjalla niin kuka tahansa menisi paniikkiin! koittakaa ymmärtää, että lapsen hoitaminen on useimmiten rankkaa. Siihen kuuluu yösyötöt ja useimmilla on pinna kireällä. Suhde ei välttis kestä jos ei ole tutustunut toiseen kunnolla. Ei ole sitä riittävää kunnioitusta/rakkautta ja kaikkea mitä tohon vaaditaan.

En usko, että tämä poika on rinnallasi jos pidät lapsen. Olisit miettinyt vähän kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nussii jotain toista ja meni paniikkiin ku sai susta pallon jalkaan!

Vierailija
4/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia tuntea pelkoa ja pientä paniikkiakin, vaikka raskaus olisi suunniteltukin. (normaalia miehellä ja naisella) Muistakaa että lapsi on lahja ja viaton pieni ihmisen alku, eikä ole suinkaan itsestäänselvyys että lapsia saadaan kun halutaan.

Puhukaa asiasta kunnolla keskenänne, ja ajatelkaa positiivisia puolia. Raskausuutiseen kuuluu ne onnen ja pelon tunteet. Kaikki on uutta ja opeteltavaa paljon, ja kukaan ei ole täysin valmis vanhemmaksi. Itseasiassa lapsi opettaa aikuista. :) Kunhan vaan tottuu siihen ajatukseen, niin voi jo kunnolla iloita.

Onhan se vähän niinkin että suhde pitäisi olla hyvällä pohjalla ennen kuin lapsia tehdään, sillä se vauva aika on rankkaa. Joskus kuitenkin asiat ei menekkään ihan suunnitelmien mukaan. Mutta kaikella on jokin tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi