Naiset kokoa 46 mistä ihmeessä ostatte kivoja vaatteita?
Siis nuorekkaita ja hyvin leikattuja. Minulla kun on ylipainosta huolimatta ihan lihaksikas ja sujuva kroppa. Mistä vaatteita jotka ei ole säkkejä? Olen vain 163cm pitkä joten 180cm:lle tarkoitetutkaan vaatteet ei käy. Kiitos!
Kommentit (6)
ennen ostin in stylestä ja indiskasta
mutta katokaa, että paidat menee kainaloista läpi
mielestäni viimeksi kun olin näin läski näin ei ollut.
Mä löysin tänä keväänä Voglia-merkin. En tiedä, miten nuorekasta tyyliä kaipaat, mutta minä, 38-vuotias, tykkäsin. Voglian tehtaanmyymälässä (ainakin Helsingin Tammistossa on yksi), oli paljon kivoja vaatteita edullisesti. Vogliaa myy esim. Stockmann, mutta ainakin Jumbon Stockalla on tosi suppea valikoima 46+ -koon vaatteita.
Haloselta yleensä löytyy jotain, Mode XL - ja Moda-ketjujen liikkeistä samoin. Adatto (muistankohan nimen oikein) ja Lorella kannattaa myös katsastaa. Kaikista edellä mainituista löytyy mielestäni nimenomaan laadukkaita, hyvin leikattuja vaatteita. T-paitoja ym. löytää sitten myös Lindex/Kappahl/HM -linjalta.
Ja erikoista, että aloitukseni on mennyt miinukselle.. En jaksaisi alkaa selittelemään elopainoni syytä. Huoli en ole yhdellekään en edes kansanterveydelle! Eikö ylipainoiset saa tällä palstalla keskustella mistään, ilman herjaa ja kettuiluja? Lisääkin ehdotuksia otetaan vastaan kiitollisuudella. Pe lähden ostoksille..- ap
ihan tuolta Seppälästä sieltä isojen naisten puolelta. Sellanen merkki kun Great Girls. Monet farkut on mulle reisistä liian löysiä, mutta muuten löytyy aina välillä ihan kivoja.
Minulle liian isoja, mutta olen pannut merkille, että ovat nuorekkaita. Kokoja 42-50, en muista oliko isompiakin.
(Tarkistan vielä huomenna, onko tuo Ciso oikein kirjoitettu). :)