Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5/-10kg vko 47

21.11.2005 |

Eiks täällä tosiaankaan ole meille aloitusta vielä tälle viikolle??? Vai onko kaikki jo hiipinyt pikkuhiljaa suklaakonvehtien äärelle?

Pystyin viimeinkin saamaan viime viikon aikana tuloksia aikaan. Eli -600kg paino laski ja tänä aamuna vaakan näyttö oli 69,4 kg. Ei uskois miten hankalia nämä viimeiset kilot on... Mutta mulla on taas kova tsemppi päällä pitkästä aikaa. Oon niin tyytyväinen, kun se pikkujoulumekko pääsee käyttöön ja mulla on tässä vielä aikaa saada sen sisälle löysää!

Viime viikolla Ragna kyseli niistä kompastuskivistä... Eiköhän ne ole minullakin irtokarkit. Olen yrittänyt nyt pitäytyä karkkipäivässä, jolloin saa syödä niitä niin paljon kuin haluaa. Muina päivinä karkkia ei sitten maistella. Ja muutenkin tuntuu, että koko ajan on nälkä ja tekis jotain mieli syödä, voileipiä jne. Viime viikolla päätin, että jos on nälkä, syön hapankorppua tai näkkäriä kevytlevitteellä. Se auttaa aika hyvin.

Tulkaahan muutkin vielä tänne! Vai onko osa porukasta päässyt jo tavoitteeseen?

Pyry

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en viitsi pahemmin nyt vielä tällä viikolla katsella vaaka lukemia kun omassa mielessäni vaan :D Olen syönyt joka päivä viimme viikolla karkkia, sipsiä, limsaa ym. hyvää ja voin vaan sanoa että paino ei ihan ole se mikä ennen lomaa... mutta katsotaan ensi viikolla.

Mä en varmaan pääse vaan koskaan mun tavoite painoon eli 70kg sinne on edelleen matkaa semmoset 4kg... ja se tuntuu olevan liikaa, vaikka se melkein 10kg onkin lähtenyt vuosien saatossa.

Mun kompastuskivet on ehdottomasti leivonnaiset siis tavallinen pulla! Ei mua mitkään viinerit onneksi puoleensa vedä mutta pulla joku kaneli tai vanilia täytteinen... ja mun paino heti reakoi jos syön pullaa edes vähän niin johan pomppaa. Ja nyt tämä joulu... pitäsi jotain leipoa siis piparia ja kivoja voillapursuavia joulutorttuja... apuaaaa! Miten ihmeessä tästä selvitään?

Mutta mä palaan paino uutisten kera ensi viikolla.

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

painon suhteen 60.6kg kun tavoite 60kg mut nyt olen yrittänyt pitää tuota painoa paikoillaan ettei nousis.

Onneksi yövuoro loppui, tuo nukkiminen ei oikein onnistunut viikonloppuna kun lapset kuitenkin piti ääntä ja itse kun vielä herään niin helposti.

nanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä junnataan kanssa edelleen paikoillaan. Vaaka näytti nyt 68.8kg eli viime viikosta on noussut 200g. Loppuviikosta vaaka näytti 67.8 ja tunsin itseni toooosi hoikaksi:))) ja siitä innostuneena pistelin viikonlopun hyvällä omalla tunnolla kaikkea mahdollista vähemmän kevyttä. Tosin oltiin Tukholmassa ja mennen tullen seisovassa pöydässä.....enkä TOSIAAN kaloreita kattellu ja kai noi alkomaholitkin vähän lihottaa. No ehkä olen tyytyväinen ettei paino sen enempää noussut. Nyt pitää tosiaan tsemata....olis kiva jos jouluna painas 66kg ni vois sit syödä hyvällä omalla tunnolla jouluherkkuja ja ei haittais vaik vähän tulis takapakkia , mut taitaapi olla liian kova tavoite meikeläiselle. Onko muut aatellu kuitenkin jouluna herkutella? Mä TODELLAKIN aion....johan mä nyt oottelen kaikkia herkkuja ja tietty suklaata. Viikonjatkoja!

Terkuin Ragna