Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä tavallinen alapääkarvoitus on YÖK?

Vierailija
23.05.2012 |

tuolla Demi moore ketjussa kaikki haukkui yök ja hyi, tursakkeeksi. Mun mielestä tavallisuutta ei voi sanoo yökötykseksi

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ajelen säännöllisesti karvat pois. jotenkin tuntuisi ällöttävältä karvat.... ja mieskin tykkää ;)

Vierailija
2/18 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen ja olen aina ajanut alapääkarvat pois. Tarkoittaen noin 15-16-vuotiaasta alkaen. Kuten myös kainalokarvat.

En silloin tiennyt mistään muoti-ilmiöistä karvojen suhteen vaan ole aina kokenut ajelun luonnolliseksi. Ajetaanhan kainalokarvatkin pois.

En voisi kuvitellakkaan että kuukautisten aikana karvat sotkeutuisivat vereen, ällöttävää ja likainen ajatus mun mielestä.

Ajelen myös sääri ja käsi karvat säännöllisesti. Kesällä kamalaa jos toppi päällä ja käsivarsissani olis hirveet karvat. En kokisi ola naiselliseksi.

Ikätovereista osa on ajellut teininä jo ja osa taas ei. Maku kysymys mun mielestä ja vähän hassua kiistellä kumpi parempi. Eihän miehetkään kiistele pitääkö olla kalju vai hiuksia päässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä vaiheessa tuosta asiasta on tullut noin kamala. Olen viisikymppinen perheenäiti ja koko mun elämän ajan alapääkarvoitus on ollut ihan normaali asia. Vasta parin viime vuoden ajan olen tältä palstalta lukenut, että se onkin jotain yököttävää. Oikeasti en ollut sitä ennen edes kuullut mistään posliineista. Toki olin bikinirajaa siistinyt, kun on aika runsas karvan kasvu.

Vierailija
4/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä vaiheessa tuosta asiasta on tullut noin kamala. Olen viisikymppinen perheenäiti ja koko mun elämän ajan alapääkarvoitus on ollut ihan normaali asia. Vasta parin viime vuoden ajan olen tältä palstalta lukenut, että se onkin jotain yököttävää. Oikeasti en ollut sitä ennen edes kuullut mistään posliineista. Toki olin bikinirajaa siistinyt, kun on aika runsas karvan kasvu.

Katsoitko sitä ketjua jossa oli ne kuvat ja huutelua, että yök hyi?

Vierailija
5/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ole yök, mutta paremman näköistä on jos viitsii edes vähän siistiä. En siis tarkoita että pitäisi kaikki karvat ajella, mutta vähän trimmailla kuitenkin. Toisaalta jos joku tykkää olla täysin luonnontilassa niin ok. Itse leikkelen kyllä karvoja hiukan lyhyemmiksi ja siistin reunoilta.

Vierailija
6/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljas on kuin pikkutytöllä. Jotenkin sairasta...

Vierailija
7/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1625957/mita_mielta_…

suurin osa huutaa yökköö? Kummallista, kauniista naisista. Kateellisia varmaan jos ittellä ei kasva kuin pari karvaa ristissä :D

Vierailija
8/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kasvaa maantienharmaata ohutta ja suoraa karvaa.

Ei todellakaan tarvi ajella yhtään, mistään ei tursota.

Vierailija
9/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta ajatella, että ihan luonnollinen asia on noin vastenmielistä. Jokin on päässä vialla, jos noin ajattelee.

Se on luonnotonta.

Vierailija
10/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko sitä ketjua jossa oli ne kuvat ja huutelua, että yök hyi?

Katsoin juu. Mutta siis edelleenkin ihmettelen, että koska tämä muutos on tapahtunut. Jollen joskus olisi vahingossa osunut tälle palstalle, en varmaan vieläkään tietäisi tästä posliini-ilmiöstä.

Vierailija
11/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juu. Mutta siis edelleenkin ihmettelen, että koska tämä muutos on tapahtunut. Jollen joskus olisi vahingossa osunut tälle palstalle, en varmaan vieläkään tietäisi tästä posliini-ilmiöstä.

kai sitä aina on tapahtunut jossain määrin, mutta viime aikoina on ollu huolestuttavaa seurata kun linja menee näin:

1) siistin naisen alapää KUULUU olla karvaton/todella vähän karvainen

2) karvaton haisevat ja yököttävät, niitä on vain "ällötyksillä"

3) miehet ei halua nuolla/panna jos on karvat

4) monille on aivan OK, että omat 11-14v teinit ajaa pillunsa sileäksi heti kun muutos naiseksi alkaa

5) normitussu on YÖK

.

.

.

Mistä kaikki aivopesu?

Vierailija
12/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toiset saa elää kuten tykkäävät.

Itselläni siis PCOn ja geenien ansioista runsas ja piikkisuora pöheikkö. Keskivertokarvalla mittaa vähintään viisi senttiä, ja mistään kiharasta ei tietoakaan. Leviävät reisille ja pakaroiden väliin, näiden yleisempien paikkojen lisäksi. Onko se joltain luomumammalta pois, että pidän persvakoni mieluummin sheivattuna?

Teininä, kun en vielä tajunnut että karvoja voi ajella muualtakin kuin uikkarialueen ulkopuolelta, oli kovin vaivalloista ihan vaan vaikka käydä vessassa, menkkojen aikaisesta hygieniasta puhumattakaan. Ehkä jonkun muun lyhyt kikkurakarva pysyy siististi sivussa, mutta itselläni edessä oli täysi alapesu jokaisen vessareissun yhteydessä. Ja tuota majavaa ei ihan millään pikaisella bideesuihkauksella pesty ja taputeltu pariin lambipalaan kuivaksi, sen verran vettä erinäisten eritteiden poisto vaati.

Ja ei, en tee tätä kenenkään muun vuoksi. Seksisuhteessa olen ollut viimeksi seitsemän vuotta sitten, ja näinä sinkkuvuosinakin olen pitänyt karvat trimmissä.

Vierailija
13/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
14/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota stressiä. Tuossa häpykummun päällä siisti kiharainen tuhero. Siistin tuosta reunoista niin ei taatusti tursoile.

Kyllä ymmärrän sheivausinnnon jos todella karvat kasvaa perseessä asti, se on aika epämiellyttävää. Mutta posliinia en ymmärrä, se on minusta irvokkaan näköinen aikuisella naisella.

Vierailija
15/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi todellakin poistan melkein kaikki karvat.Ne on ärsyttävät varsinkin menkkojen aikaan ja suuseksissä joten poistan ne :)

Ei noissa kuvissa sinänsä mitään ällöä ole,ajat muuttuu ja samoin häpykarvamuoti

Vierailija
16/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan joskus tulee vedettyä ihan posliini ja sen näkevät vain minä ja mieheni joten sou?

Kenelle te pillujanne oikein esittelette jos posliini on "irvokkaan näköinen"?

Vierailija
17/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan joskus tulee vedettyä ihan posliini ja sen näkevät vain minä ja mieheni joten sou?

Kenelle te pillujanne oikein esittelette jos posliini on "irvokkaan näköinen"?

Tai miksi normaali tuhero on saanut nimityksen ällöttävä pöheikkö tursake joka pitää poistaa?

Kyse on myös siitä millainen mielikuva annetaan teineille joilla alkaa naiseusen merkit näkyä.

Vierailija
18/18 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostous

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi