Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananpersetukan laitto

Vierailija
23.05.2012 |

Tein av-mokan ja leikkautin pirteän kesätukan. Takaa hitusen lyhyempi ja "napakka", ei tosin ihan sentin sänkeä. Millä aineilla ja miten saisin tukan takaa pöyhkeäksi? Minulla ollut polkkatukka jota yleensä ilmakihartimella olen laittanut. Hiukset ohuehkot, nitä paljon ja taipuisat. Kysymys ihan vakava :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan sillä samalla ilmakihartimella ja muotovaahdolla tai kampausnesteellä pöyheytät. Tästä ei tosin tule perinteisä kananpersettä, vaan pehmeänpöyheä päällinen. Kananperse vaatii 'sulkia' eli jähkähköä, tikkumaista tukkaa, jonka saa aikaan geelillä tai vahaöla nyppimällä.

Vierailija
2/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan sillä samalla ilmakihartimella ja muotovaahdolla tai kampausnesteellä pöyheytät. Tästä ei tosin tule perinteisä kananpersettä, vaan pehmeänpöyheä päällinen. Kananperse vaatii 'sulkia' eli jähkähköä, tikkumaista tukkaa, jonka saa aikaan geelillä tai vahaöla nyppimällä.

Päällihiukset ehkä 5cm pitkät ja vihaan ilmakiharrinta. Tosin sillä laitan sivuhiukset. Ehkä jollain hiuspuuterilla tms voisin "pyöräyttää" nuo takahiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kevyttä tupeerausta.

Vierailija
4/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kananpersetukkani päälliosat. Niitä iha lyhyitä sivuja ja takaosaa alhaaltahan ei voi muuten laittaakaan kuin sutia vähä vahalla tiiviimmin päätä vasten. Paul Mitchellin vaha on hyvää tavaraa tuohon.

Mutta ei hitto että inhoan minäkin tätä kananpeetukkaa :( Olen 37 v. mutta muutuin hetkessä viisikymppisen näköiseki kun leikkautin ja vielä menin ottamaan luonnontummanruskeaan tukkaani vaaleita raitoja :( Lisäksi joudun pesemään tämän joka aamu, koska muuten ei taltu edes suoristusraudalla vaan sojottaa kuin sähköiskun saaneella suoraan ylöspäin. Olisi pitänyt ymmärtää että karkeaan ja laineikkaaseen tukkaan superlyhyt ei ole oikein kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan