Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)

Vierailija
22.05.2012 |

Tässä treeni:

8 min päivässä, eka kerralla kun tein noin viikko sitten, ei tullut mitään, niska huusi hoosiannaa jo toisen liikkeen kohdalla. Nyt alkoi niskakipu vasta tokavikalla liikkeellä, eli älytön parannus ja pystyin tekemään koko ohjelman :)

Kokeilkaapa ja kertokaa, miltä tuntui?

t. plösö, jonka vatsalihakset katosi raskauden aikana

Tsemppiä!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli julma totuus selville: oon todella huonossa kunnossa. Itse oon hoikka (bmi 19,5 ja vyötärönympärys 66cm) ja entinen kilpaurheilija, mutta tuon lajin päätyttä (kallis laji, n. 1000e/kk) neljä vuotta sitten en ole juuri urheillut, kun en keksi mitään yhtä kiinnostavaa, kivaa ja haastavaa lajia. Pakko alkaa tekee jotain, olin jo toisessa liikkeessa ihan lopussa... Helpotin liikkeitä aika paljon, mutta tein loppuun asti.

Ja ap, olisi kiva kuulla tuliko tuloksia.

Vierailija
2/75 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitä jos on hieman pulskassa kunnossa, saako sen silti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta tässä nyt oikein on? Tämmöistä sarjaa on varmaan 20 vuotta ollut mm. jumppaohjelmissa ja ohjatuissa lihastreeneissä... Tein tuota jo kauan aikaa sitten. En nähnyt videossa mitään uutta.

Vierailija
4/75 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoon ei kukaan saa vatsalihaksia eikä varsinkaan tuolla! Ite teen aamuisin 100-150 perusvatsaa ja sen lisäks teen tätä iltasin 

Tosin muutin tosta tuon lankun pois ja teen 50 varpaitten kosketusta ja 300 noita toisia ja taas 50 varpaita. Ilman mitään taukoja. Oon tehnyt näitä nyt sen 8 viikkoa lähes päivittäin eikä näy missään. Tai näkyy just 2 ylintä treenin jälkeen kun vatsalihakset on vielä jännityksessä. Syönnin jälkeen ei todellakaan näy missään. Enkä ole edes mikään läski bmi 19.2

Vierailija
5/75 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"100 - 150 perusvatsaa" ???

Kaikkien vähänkin järkevien kuntosalioppaiden ja -ohjeiden mukaan lihaskuntoliikkeitä tehdään 3 * 8 - 15 sarjoissa.

Jos jotakin liikettä pystyy oikeasti tekemään 100-150 kertaa, niin liike on joko täysin tehoton tai tekijän lihaskunto todella hyvä.

Vierailija
6/75 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku linkata ton uuestaa tähän ku ei toimi?

Vierailija
7/75 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likki ei toiminu mulla

Vierailija
8/75 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2012 klo 22:58"]

heikko niska. Vahvistuu kun jaksaa jatkaa. Niin mulle plösölle kävi. Vatsalihakset vahvistuu ja niska pääsee vähemmällä. Ei tulosta ilman tuskaa ;) Ap

P.s mulla reilusti massaa mahassa ja ylimmät vatsalihakset on kasvaneet selvästi! Peili kertoo!

[/quote]

Tein vuoden ajan paljon vatsoja. 30-40min päivässä joka toinen päivä. Pilatestyylisiä ja näitä 6pack-fast ohjelmia.

Kaula tuli kipeäksi usein mutta en välittänyt.

Pää ei kääntynyt enää kunnolla kivuitta ja kärsin usein päänsärystä.

Fyssarrilla selvitettiin syytä, toispuoliset kaulalihakset. Kotihoito-ohjeet (huonot) mukaan ja tsemppiä.

Kannattaa opetella hallitsemaan sitä päätäkin tehdessä niin välttyy tältä.

Vierailija
9/75 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin vielä videonkin. Oli muuten juuri tämä video jota käytin. Tämä plus 10min pilatesABS ja 12min abs jossa oli staattisia myös.

Vierailija
10/75 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkist hyvä muistaa myös et normi treenil tulee aika hitaasti ruokavaliolla ja jokapäiväisellä tappo treenillä saa nopeeta. Itellä jonkin verran näkyy jo tene joka päivä salilla 5 x40 vatsalihasta ja vatsa huuttaa  tuskasta iltasin mut se on sen väärti se toimii. Ystäväni joka on treenanut itselleen sixpackin sanoo et pitää olla dieetti plus kova treeni vähintään 3x viikko.  Vatsan kans kandee olla kärsivällinen sillä siitä lähtee hitaimmin. 

Vierailija
11/75 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six pack ja hyvät vatsalihakset ovat eriasia. Hyvät vatsalihakset saa kun treenaa ja normiurhelija voi hakea six packin kaupasta.

Oikeasti six pack vatsa on lähinnä kiinni rasvaprosentista ja siihen ei vaikuta tippaakan vatsalihaksien treenaaminen.

Vierailija
12/75 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hän tuossa käy kaulaan

Vierailija
13/75 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko syönyt ollenkaan herkkuja tuon aikana vai oletteko olleet syömättä herkkuja? Meinaan että voiskohan kerran viikossa syöd vähän karkkia? :o

Vierailija
14/75 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tehnyt ohjelmaa viikon, eikä oikeen mitään ole tapahtunut... milloin maha pitäisi alkaa näyttää siltä että sitä on treenattu:)

Odotan innolla lopputulosta

Vierailija
15/75 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyttö, joka haluaa vatsalihakset! Oon tupakoinu noin.4-5 vuotta, ja nyt yritän ja teen sen että lopetan polttamisen !Haluan hyvän kunnon itselleni, mutta... Käyn juoksemassa joka pvä, venyttelen joka ilta, teen punnerruksia ja minulla on silti tämmöinen pömppömaha.. :/Mitä mun pitää vielä tehdä, että saan sen pois ? 

Oon vähentänyt ruokaa valtavasti... AUTTAKAA MUO ANTKAKAA VINKKEJÄ, MITEN SAAN PÖMPPÖ MAHAN POIS ! 

Vierailija
16/75 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran ja tuli 8pack

Vierailija
17/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuup

Vierailija
18/75 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii

Vierailija
19/75 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2012 klo 22:44"]Miksi ihmeessä naisella pitäisi näkyä six pack?
[/quote]
Siksi koska se on seksikkäämpi kuin kaljamaha.

Vierailija
20/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kun marssii ruokakauppaan :)