Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö perheelliset ihmiset enää juhli/ kaipaa mitään kinkereitä?

Vierailija
22.05.2012 |

Olen vissiin ainoa, koska vaikka meillä on lapsia, niinsilti tulee lähdettyä silloin tällöin illanviettoihin tai järkätään itse vaikka kesäjuhlat/isommat synttärit mtms, joihin kutsutaan koko kaveripiiri. Ihmetyttää vaan täällä palstalla nähdyt kommentit, joiden mukaan on ehditty juhlia ennen lapsia ja enää ei huvita. Mua kyllä huvittaa edelleen ja mun mummo kävi tansseissa vielä kasikymppisenä, olllaan sitten varmaan väähn outoja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saannin jälkeen on juhlittu ristiäisiä, monet lapsen synttärit, tosi monet lapsen kavereiden synttärit, omien kavereiden lasten synttäreitä, kavereiden yhden kasikymppiset, muutamat häät ja yhdet hautajaiset. Sekä tietenkin joulut ja muut.

Juhliminen on vaan vähän eri luontoista:D Ei me nyt kaivata, mutta ehkä sitten joskus taas. Mutta käy munkin yli 60 v äitini nykyään taas tansseissa, mutta ainakin pari vuosikymmentä oli välissä.

Vierailija
2/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole kavereita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi juhlia, mutta lapsia ei saa mihinkään yhtäaikaa. Siis jos aikuisten illanviettoa yrittäisi. Muuten käytetään mll:n hoitajia, mutta ei ne lapsia kotiinsa ota. Jos siis kotiin kutsuisi porukkaa iltaa istumaan. Toki perheiden kesken vietetään iltoja, mutta itse kaipaisin välillä aikuisempaa juhlintaa. Aina pitää palkata hoitaja ja poistua itse kotoa muualle, sitä ei usein jaksa tehdä.

Vierailija
4/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappaa enää "aikuisten juhlat", mä kuulun just niihin jotka kerkes niitä juhlimaan tarpeeks ennen lapsen saantia.. Toki esikoinenkin on vasta 9kk, mutta vaikea kuvitella että ihan lähiaikoina tulisi polttavaa tarvetta päästä viihteelle.

Entiset pippalot on vaihtunu juurikin "koko perheen" juhliin, erilaisiin tapahtumiin (torit, markkinat..) yms.

On vaan kivempi möllötellä kotona vauvan kanssa tai sitten jossain missä on muitakin lapsia:)

Vierailija
5/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappaa enää "aikuisten juhlat", mä kuulun just niihin jotka kerkes niitä juhlimaan tarpeeks ennen lapsen saantia.. Toki esikoinenkin on vasta 9kk, mutta vaikea kuvitella että ihan lähiaikoina tulisi polttavaa tarvetta päästä viihteelle. Entiset pippalot on vaihtunu juurikin "koko perheen" juhliin, erilaisiin tapahtumiin (torit, markkinat..) yms. On vaan kivempi möllötellä kotona vauvan kanssa tai sitten jossain missä on muitakin lapsia:)

harmaata arkea tai jotain "lastenjuhlia". Ihan kaikealla ystävyydellä, en vaan ymmärrä. Mä kaippaan laittautumista, syömistä hyvin ilmankenenkään komentamista/siistimistä/nukkumaanlaittoa, höpöttelyä yön pikkutunneille, aamuyön ruoanlaittoa, hervotonta nauramista jne.

Vierailija
6/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappaa enää "aikuisten juhlat", mä kuulun just niihin jotka kerkes niitä juhlimaan tarpeeks ennen lapsen saantia.. Toki esikoinenkin on vasta 9kk, mutta vaikea kuvitella että ihan lähiaikoina tulisi polttavaa tarvetta päästä viihteelle. Entiset pippalot on vaihtunu juurikin "koko perheen" juhliin, erilaisiin tapahtumiin (torit, markkinat..) yms. On vaan kivempi möllötellä kotona vauvan kanssa tai sitten jossain missä on muitakin lapsia:)

harmaata arkea tai jotain "lastenjuhlia". Ihan kaikealla ystävyydellä, en vaan ymmärrä. Mä kaippaan laittautumista, syömistä hyvin ilmankenenkään komentamista/siistimistä/nukkumaanlaittoa, höpöttelyä yön pikkutunneille, aamuyön ruoanlaittoa, hervotonta nauramista jne.

Kuten sanoin, lapsen ikäkin voi vaikuttaa, esikoinen tosiaan on vasta 9kk. Voin kuvitella että parin vuoden päästä mullakin ehkä alkais jo polttelee:)

-se möllöttäjä

Vierailija
7/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin, pri kertaa vuodessa kutsumme vain aikuisia illanviettoon tai menemme kutsuttuina itse juhliin. Lapset 3ja 5v menevät mummolaan. Mä olen aina rakastunut juhlia ja tapahtumia joissa nykyään useimmiten lasten kanssa mutta välillä on ihanaa olla aikuisten kesken :)

Vierailija
8/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa noin kaksi kertaa vuodessa. Henkinen krapula kestää aina sen puoli vuotta, jonka jälkeen voi taas mennä jonnekkin. En edes juo mitenkään räkäkännejä, on vaan nykyään kova itsekritiikki omien juttujen ja käytöksen suhteen. Myös ne fyysiset krapulat on pahentuneet iän myötä ja hillitsevät aika tehokkaasti suurempia juhlahinkuja.

Nuorempana tuli käytyä viihteellä joka viikonloppu ja usein myös keskiviikkona. Enää en oikein edes muista miksi kännissä oli muka niin mukavaa. Johonkin se pään sekoittamisen tarve on hävinnyt.

Vierailija
9/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki juhlia sivistyneesti, mutta omat ystäväni tuntien juhliminen = juomista ja sitten baariin.

Toki olen silloin tällöin pakottautunut mukaan, mutta kun ei oikeasti kiinnosta niin ei kiinnosta. Edellisestä baarireissusta on jo pari vuotta aikaa.

Lapsellisia juhlia on aina vähintään vappuna ja uutena vuotena, näissä otetaan hyvin kohtuudella mkä sopii minulle.

Vierailija
10/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti meillä on ystäävperheitä yökylässä viikonlopuuisin. Jutellaan, kokkaillaan ruokaa, pelataan jotain, lasten mentyä nukkumaan juodaan muutama lasi viiniä ja aamulla ollaan taas tikkana lasten noustua ylös. Kivaa se on tämäkin.

Vierailija
11/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki juhlia sivistyneesti, mutta omat ystäväni tuntien juhliminen = juomista ja sitten baariin.

Toki olen silloin tällöin pakottautunut mukaan, mutta kun ei oikeasti kiinnosta niin ei kiinnosta. Edellisestä baarireissusta on jo pari vuotta aikaa.

Lapsellisia juhlia on aina vähintään vappuna ja uutena vuotena, näissä otetaan hyvin kohtuudella mkä sopii minulle.

Vierailija
12/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika harvakseltaan noita kutsuja satelee. Itse en ole innokas järjestämään juhlia kotona, tressaan liikaa tarjoamisista, siivoamisesta yms joten lasten synttärit riittää aika pitkälti. Joskus innostuu vappua tai vast. viettämään meillä kaveriporukalla

Vierailija
13/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, lapsen ikäkin voi vaikuttaa, esikoinen tosiaan on vasta 9kk. Voin kuvitella että parin vuoden päästä mullakin ehkä alkais jo polttelee:) -se möllöttäjä

Vierailija
14/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki juhlia sivistyneesti, mutta omat ystäväni tuntien juhliminen = juomista ja sitten baariin. Toki olen silloin tällöin pakottautunut mukaan, mutta kun ei oikeasti kiinnosta niin ei kiinnosta. Edellisestä baarireissusta on jo pari vuotta aikaa. Lapsellisia juhlia on aina vähintään vappuna ja uutena vuotena, näissä otetaan hyvin kohtuudella mkä sopii minulle.

En tykää itsekään olla kännissä, mukava hiprakka on eri asia, hyvä ruoka, laittautuminen johonkin tilaisuuteen, ihmisten seura jne.

Vierailija
15/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin niin päätelen, että raivostuvat jos edes yrittää ehdottaa illanviettoa aikuisten kesken.

No, me muut pidetään sitten hauskaa ilman niitä.

Vierailija
16/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käymme kyllä aikuistenkin juhlissa silloin tällöin. Baarissa (jossain diskossa tai miksi näitä nyt kutsuis) en oikeastaan koskaan. Jossain pubissa voin joskus istua parilla. Tykkään juhlia, rakastan tanssia, mutta ne ystäväni jotka käyvät oikein kunnolla baareissa juovat enemmän kuin mitä haluan itse nykyään. En vaan jaksa sitä lapsen kanssa enkä edes halua. Joten silloin harvoin kun saan seuraa, jolloin ei tarvitse raahata räkäkännisiä ympäri kaupunkia, niin lähden mielelläni.

Vierailija
17/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia, miehen ja lasten synttäreitä, pikkujoulut,häät. ristiäiset, grillijuhlat, vappu, pääsiäinen, joulu, juhannus, tuparit, halloween, uusi vuosi, ihan muuten vaan!

Kyllähän näitä on kertynyt jo tällekkin vuodelle juhlia (ilman lapsia) mm. synttärit(kaverin ja omat), polttarit ja grillijuhlat!!

Lasten kanssa sitten pääsiäinen, vappu, ja molempien lasten synttärit ja parit kaverien lasten synttärit!

Aina on hyvä syy juhlia. JA meillä aikuisten juhliin kuuluu ykeensä sauna, ruoka ja juomaa! :)

T. äiti 28v

Vierailija
18/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia, miehen ja lasten synttäreitä, pikkujoulut,häät. ristiäiset, grillijuhlat, vappu, pääsiäinen, joulu, juhannus, tuparit, halloween, uusi vuosi, ihan muuten vaan! Kyllähän näitä on kertynyt jo tällekkin vuodelle juhlia (ilman lapsia) mm. synttärit(kaverin ja omat), polttarit ja grillijuhlat!! Lasten kanssa sitten pääsiäinen, vappu, ja molempien lasten synttärit ja parit kaverien lasten synttärit! Aina on hyvä syy juhlia. JA meillä aikuisten juhliin kuuluu ykeensä sauna, ruoka ja juomaa! :) T. äiti 28v

ohjelmassa on monesti tuo sauna.Jopa 18v poikapuoli saattaa soittaa ja kysyä että voiko tulla kavereiden kanssa saunomaan ja katsomaan leffaa :)

Vierailija
19/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirin kanssa - aina on jotain kissanristiäisiä:) On pyöreitä vuosia, joulunalustapaamisia blinijuhlia, rapujuhlia, grillijuhlia, miehen tulevat synttärit herra 47 teemalla jne.

Meistä on ihanaa laittaa ruokaa ja kutsua ihmisiä syömään - harvoin pöydässä on alle 14 henkeä, parhaimmillaan yli 20:)

Onhan siitä vaivaa mutta enemmän iloa. 4 lasta (nyt osa jo poissa kotoa) ja molemmat töissä mutta aina vain jaksetaan:D

Vierailija
20/21 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syöminen juomista tärkeämpää. Kännäämisjuhlia ei ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme