Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöni osti asunnon, nyt kaveritkin asuu siellä...

Vierailija
22.05.2012 |

Vuokrasimme 18.v tytöllemme asunnon todella arvokkaalta alueelta, ja tyttö on nyt reilu puoli vuotta siinä asunut.

Hänen kaverinsa asuvat vielä kotona, mutta nyt nämä muutamat hyvät kaverit on alkanut pummeilemaan hänen luona.

Saattavat olla välissä siellä putkeen 3-4 yötä, vaikka oma koti on muutaman kilometrin päässä. Tyttöni on koulussa, mutta nämä kaverit ei. Tytölläni on siis täysin erilainen rytmi, kun kavereillensa. Kaverit ei myöskään tajua, että tytön pitää illat tehdä koulujuttuja.

Tyttöni on monta kertaa ajanut heidät ulos, mutta milloin on mennyt välit vanhempiin tai poikaystävään, niin omaan kotiin ei voi mennä. Tämän asian suhteen tyttöni on liian kiltti.

Samoin kaverit ovat 3-4 aikaan yöllä tulleet bileiden jälkeen pimpottelemaan ovikelloa, kun huppelissa ei voi kotiin mennä.

Ärsyttää tämä pummeilu kun itse maksan joka kuukausi asunnosta reilun tonnin vuokran, ja siinä samassa kaveritkin majoittuvat siinä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto kerrostalossa? Tuollainen jatkuva nuorisovirta ja aamuyön ovikellon pimputtelut saattaa ruveta vituttamaan naapureita...

Vierailija
2/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naapurit vittuuntuvat, sillä näitä pummikavereita on vain kolme nuorta naista, ja kaikki kyllä osaavat julkisesti käyttäytyä / olla asiallisesti. Vaikkakin kukapa sitä yöllä humalassa täysin osaa olla hiljaa häiritsemättä naapureita.

Toisaalta totta, sillä muissa asunnoissa ei juurikaan asu nuoria, vaan enemmän perheitä ja vanhempia ihmisiä, jotka tuskin kaipaa mitään aamuyön meteliä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuokralla on, mutta tuo nyt tuli ekana kirjotettua otsikkoon, jotta kaikki ymmärtäis mistä on kyse ;)

Vierailija
4/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miks asuu teidän vuokraamassa asunnossa?

Vierailija
5/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksat vuokraa asunnosta, jonka tyttäresi on ostanut ja jossa hän asuu? Asutko sinäkin siis siellä?

Vierailija
6/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano heille suoraan ja jämerästi, että he nukkuvat vast ikään kotona yönsä, ja voivat tulla käymään kun tyttö pyytää, ja hänellä ei ole kouluhommia.

Yökyläilystä voit sanoa, että tyttäresi pyytää ihan itse yöksi, kun haluaa ( mieluiten yksi tyttö kerrallaan ) ja kun koti on lähellä, niin ei jäädä 3-4 yöksi.

Jos vanhempien kans menee välit, niin majapaikka pitää etsiä muualta, tyttösi ei pyöritä mitään hotellia.

Vierailija
7/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen siis otsikon virhettä, tyttöni asuu talossa VUOKRALLA.

Yksin asuu, mutta minä maksan vuokran.

Vierailija
8/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä maksat siitä vuokraa, asutko sinäkin silloin siellä? Jos asut, häädä itse tyttäresi kaverit ulos.

Jos et asu, ei pitäisi olla sinun ongelmasi ketä tyttäresi kodissa majailee.

Vierailija
9/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21v, ja en antaisi kavereideni pompotella minua miten lystää. Nyt viimeistään opetat sitä pitämään puoliaan. Tosin et näköjään itsekään osaa pitää omia puoliasi kun periaatteessa lahjoitat lapsellesi tonnin kuussa. Ei kai sen nyt Eirassa tarvitse asua? Ajattele miten lellityn lapsen olet kasvattanut; täysi-ikäinen, eikä osaa huolehtia edes omasta vuokrasta.

Vierailija
10/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ajattelit rahoittaa täysi-ikäisen lapsesi ja tämän kavereiden elämät?

Vierailija
11/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin häädä se tyttäresi ulos!! jää sinä asumaan niiden pummien kera sinne.

Vierailija
12/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäisen ole aika alkaa tulla toimeen omillaan. Opiskelija-asunto hakuun ja solukämppään vaan. Rahahanat kiinni ja avustus esim. ruokasäkin muodossa.