Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka inhoat työtäsi: kerro ammattisi!

Vierailija
22.05.2012 |

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:39"]

Esimiestyössä, jolla alle 10 alaista. Muutoin työ olisikin ihan ok, mutta ne alaiset. Osa onneksi mukavia, mutta sitten joukkoon mahtuu oikeita mielensäpahoittajia, jotka rähisevät ja levittävät omaa pahoinvointiansa koko työyhteisöön. Tietenkin kaikki on aina esimiehen syytä. Tunnen olevani myös sylkykuppi.

[/quote]

Aamen tälle. Itse olin ravintolapäällikkönä ja vihasin työtäni yli kaiken. Irtisanouduin lopulta tyhjän päälle enkä ole koskaan ollut onnellisempi.

Tarkennan vielä että itse työssä ei olisi ollut mitään vikaa, mutta työntekijät tekivät työstä helvettiä. En saanut mitään oikeita työasioita hoidettua kun kaikki aika meni alaisten ongelmien selvittelyyn. Kun lopetin, pahin ongelmakimppu nousi päälliköksi ja lopetti kahden kuukauden jälkeen, ei kuulemma kestänyt paineita. Sain tältä anteeksipyynnönkin päällikköaikanani aiheuttamistaan ongelmista.

Vierailija
42/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaja, aikuiskoulutuksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistavarakaupan kassa. 

Vierailija
44/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhustyössä. Olen niin kyllästynyt väkivaltaisiin, paskalla sotkeviin dementikkoihin, että ei mitään järkeä. Hoitotystä pidän muuten, mutta meinaan kyllä hakeutua jonnekin, missä voisi hoitaa normaalejakin ihmisiä välillä.

Vierailija
45/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, en vihaa työtäni vaan työkavereita

Vierailija
46/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari Siinä Isossa Suomalaisessa Firmassa.

Ratkon muiden ihmisten ongelmia, jotka ratkovat muiden ihmisten ongelmia, jotka ratkovat muiden ihmisten ongelmia, jotka eivät edes oikeasti tiedä miksi näitä ongelmia ratkotaan.

Vierailija
47/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR:ssä. Kaikki ongelmat kaadetaan sinne. Palaverit yhtä tyhjän kanssa ja työntekijät valittaa edelleen. Kaikkea vastustetaan ja aina kinutaan lisää liksaa. Kun ei saada vastakaikua, käännytään johdon puoleen eli kävellään yli. Saikutetaan ja valitetaan. Järjestelmät ei palvele. Kaikki tieto siellä täällä tavoittamattomissa. Asiat ei etene, ne on myöhässä ja menee väärin. Olen vain ihminen ja toivon työpäivien pysyvän 8 h:ssa. Masentaa ja turhauttaa. Kiitos, tämän kirjoittaminen helpotti.

Vierailija
48/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeknikko. Ei ne asiakkaat vaan haudan vakavat työkaverit, jotka ei viitsi tehdä mitään. Huumirintaju myös kateissa. Paska palkka.

Vierailija
49/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla suunnitteluhommissa. Työkaverit epäsosiaalisia nörttejä, jotka eivät osaa edes aamulla sanoa huomenta. Pomo on saamaton nahjus, joka ei osaa johtaa eikä hoitaa mitään muitakaan asioita, joita pitäisi. Palavereissa istutaan tunti toisensa perään aivan turhaan ja jauhetaan sitä ja tätä, mikä ei edistä töiden tekoa yhtään. Eniten perseestä on tämä nykyinen agiletyyppinen työnteko. Kaikenkarvaisiin sprint- ja scrum-palavereihin käytetään aikaa aivan suhteettomasti verrattuna siihen mitä oikeasti saadaan aikaan. Palavereja ei osata vetää, asiassa ei pysytä ja niiden aikataulu mättää. 

Tähän vielä kaiken huippuna laskutetaan asiakkaalta näitä tyhjäntoimitustunteja.

50/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija.

Työaikoja ei ole, ikinä et tiedä monelta työpäivä päättyy. Pisin työvuoroni oli pikkujouluaikana 19 tuntia.. välissä saattoi joskus olla 4 tuntia ja taas töihin. Tämä pikkujouluaikana. Aina töissä juhlat ja viikonloput ja illat . Ylitöistä ym. Ei makseta. Ruokataukoja tai muutakaan ei ole. Ei edes ruokaa tarjolla. Omat eväät ja syöt sen nyt. 13 tunnin työvuoron aikana seisaaltaan JOS kerkeät. Lisäksi työntekijöitä AINA liian vähän,aina siis kiire ja asiakkaat valittaa.. paskaa. Ja tämä JOKA ravintolassa missä olen ollut töissä 10 vuoden aikana.. eli taitaa ainoa mikä auttaa alan vaihto vaan enpä pääse mihinkään kouluun ja säästöjäkään ei ole koska paska palkka niin jumissa ollaan loppuun palaneena. .

Vierailija
51/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja kotihoidossa. SYVÄ HUOKAUS. Omaiset valittaa, asiakkaat valittaa, esimiehet valittaa, työkaverit valittaa ja lopulta minä itsekin vain valitan enkä tajua miten mustakin on tullut näin negatiivinen p***a!

Olen niin kateellinen niille, ketkä saavat työstään muutakin kuin pahan mielen. Alun perin työni oli aidosti mukavaa ja töihin oli mukava mennä, mutta nyt vain kauhulla odottaa tulevia työpäiviä!

Vierailija
52/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkihuoneen työntekijä isossa kaupassa.

En jaksaisi enää vuoroakaan.

Vierailija
53/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä päivittäistavarakaupassa. 

Inhoan työtäni, puuduttavaa ja kiireistä, jotkut asiakkaista todella huonokäytöksisiä ja ilkeitä, arvostusta tätä työtä kohtaan ei monellakaan ole. En koskaan varsinaisest ole tähdännyt tähän työhön, mutta en ole päässyt tästä opiskeluaikojen kesätyöstä eroonkaan, sillä muuta työtä ei ole löytynyt. Korkeakoulututkinto jo on. 

Aivan täsmälleen minun kokemukseni, mutta työ laitoshuoltaja.

Vierailija
54/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitilahuoltaja...

Vierailija
55/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkihuoneen työntekijä isossa kaupassa.

En jaksaisi enää vuoroakaan.

Ja siis ruuhka-aikoina henkilökuntaa on aina liian vähän eikä apuja saa, asiakkaat on kiukkuisia eikä lasten kanssa ehdi tehdä mitään, hyvä kun saa huolehdittua että pysyvät hengissä.

Hiljaisina aikoina taas on niin tylsää että katselen kellon viisareita.

Enkä edes erityisemmin pidä lapsista, olen ajautunut ko. työpaikkaan ja jumissa siellä kun uutta ei löydy.

Vierailija
56/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lukea tätä ketjua, kun osalla on selvästi vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Otsikossa pyydettiin, että sinä joka inhoat työtäsi, kerro ammattisi. Sitten tulee runsaasti vastauksia, joissa vaan valitetaan miten paskaa duunia joutuu tekemään, mutta ei vahingossakaan paljasteta sitä ammattia, tyyliin 'alipalkattu koiranvirka'. Okei, palkkaus ei ko. hommassa ehkä ole kahdallaan, mutta miten tästä pystyy päättelemään, että mikä on vastaajan ammatti?

Vierailija
57/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja.

Vierailija
58/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3267 kirjoitti:

Tarjoilija.

Työaikoja ei ole, ikinä et tiedä monelta työpäivä päättyy. Pisin työvuoroni oli pikkujouluaikana 19 tuntia.. välissä saattoi joskus olla 4 tuntia ja taas töihin. Tämä pikkujouluaikana. Aina töissä juhlat ja viikonloput ja illat . Ylitöistä ym. Ei makseta. Ruokataukoja tai muutakaan ei ole. Ei edes ruokaa tarjolla. Omat eväät ja syöt sen nyt. 13 tunnin työvuoron aikana seisaaltaan JOS kerkeät. Lisäksi työntekijöitä AINA liian vähän,aina siis kiire ja asiakkaat valittaa.. paskaa. Ja tämä JOKA ravintolassa missä olen ollut töissä 10 vuoden aikana.. eli taitaa ainoa mikä auttaa alan vaihto vaan enpä pääse mihinkään kouluun ja säästöjäkään ei ole koska paska palkka niin jumissa ollaan loppuun palaneena. .

Eikö tuo oo jo laitonta? Ite en tekis ylitöitä jos niistä ei kerta makseta, miksi tekisin? Mielummin ottasin potkut, en saisi karenssia jos työntantaja irtsisanoo ja luulen että olisi laiton irtisanominen jos sen takia irtsisanoo kun ei suostu ylitöihin niin saisin mukavat korvaukset

Vierailija
59/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosposti-orja.Hate every minute of it.

Vierailija
60/61 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien työpajan ohjaaja. Päällepäin näyttää helpolta puuhastelulta, mutta on todellisuudessa henkisesti raskasta. Asiakkailla paljon mielenterveys ongelmia ja hankalia tilanteita joista täytyy jatkuvasti heidän kanssaan keskustella, koska vaikuttaa työskentelyyn. Pomo on perinteinen työttömien hyväksikäyttäjä ja täysin pihalla mitä työ oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän