Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapset on koko kesän kahdestaan kun

Vierailija
22.05.2012 |

minä siis olen töissä 7h/pvä. Olenko huono äiti? Lapset 10v ja 12v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muissakin maissa lapsia täytyy vahtia koko ajan, jos eivät ole yli 12.

Ai niin, niissä maissa tosiaan kaapataan paljon lapsia.

Vierailija
2/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuon ikäisiä tarvi KOKO AJAN vahtia mutta mietin vaan onko tuo liian pitkä aika heille "selviytyä" keskenään? t.AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6h työpäivä + 2h matkat. Eipä ole muuta vaihtoehtoa. Onneksi hyvin itsenäisiä.

Vierailija
4/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuon ikäisten jo täytyy oppia pärjäämään. Nuoremmatkin joutuvat viettämään päiviä yksin kun koulujen loma-ajat ovat niin turkasen pitkiä. Ihan hyvää harjoitusta, iänmukaista itsenäisyyteen kannustamistahan tuo on, ei mikään huonon äidin merkki. Ihmettelen nykyajan paapomismeininkiä...

Vierailija
5/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ei ole edes kauhean pitkä noin.

Meillä 9 v ja 11 v odottavat aivan intona kesälomaa kun saavat olla kahdestaan kotona. Nukkuvat ensinnäkin pitkään ja syövät aamupalaa ja sitten leikkivät ja touhuavat kavereiden kanssa. Olisivat varmaan aivan onnessaan jos saisivat olla näin koko kesän, mutta tylsänä mutsina olen ilmoittanut heitä harrastustensa leireille ja perheenkin kanssa joutuvat viettämään lomaa :)

Onhan koko kesä tietenkin kovin pitkä aika...Kiinnostaisiko vaikka joku 4H leiri tms. Meillä sellasia on päiväleireinä eikä ole hinnalla pilattu yleensä nuo tuollaiset.

Vierailija
6/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan joutunut. itsenäinen kyllä olin ja pärjäsin, kun oli pakko. Mutta harva lapsi sitä oikeasti valitsisi sen yksin koko kesän kotona olemisen jos vaihtoehtoja olisi.

Vierailija
7/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että lapset pärjää mutta silti mulla on huono omatunto mutta minkäs teet kun töissä on käytävä :( Lisää mielipiteitä, ajatuksia, vinkkejä?

Vierailija
8/8 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole huoono. itse luen tentteihin kesän. Sulla sentään illat vapaat. ja viikkonloput. ja lyhyet päivät. Itsellä koko ajan tunne että pitäisi lukea ja jos lukee niin tunne että pitäisi lapsia viedä jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi