Mitä mieltä salaatistani, kylmä ruokaisa:
Broileria, fetaa, riisiä, herne-maissi-paprikaa, raejuustoa, cashewpähkinää ja hiukan majoneesia
Kommentit (57)
koska hemapa ei musta sovi salaattiin ja oon kasvissyöjä.
sit lisäisin kyllä salaattia ja vihanneksia tosiaan.
MUTTA! miksi ihmeessä raetta ja fetaa ei vois olla samassa salaatissa? outoja ootte. :D
koska hemapa ei musta sovi salaattiin ja oon kasvissyöjä. sit lisäisin kyllä salaattia ja vihanneksia tosiaan. MUTTA! miksi ihmeessä raetta ja fetaa ei vois olla samassa salaatissa? outoja ootte. :D
feta on kärjistäen sanottuna suolaista raejuustoa. Miksi niitä molempia pitää sotkea samaan salaattiin?
koska hemapa ei musta sovi salaattiin ja oon kasvissyöjä. sit lisäisin kyllä salaattia ja vihanneksia tosiaan. MUTTA! miksi ihmeessä raetta ja fetaa ei vois olla samassa salaatissa? outoja ootte. :D
feta on kärjistäen sanottuna suolaista raejuustoa. Miksi niitä molempia pitää sotkea samaan salaattiin?
pidän fetasalaatista ja raejuusto tuo salaattiin mehevyyttä ja raikkautta. Ja maistuu hyvältä.
INHOAN hemapa-sekoitusta joten jättäisin pois ja korvaisin oikealla salaatilla. Liikaa proteiinia tuossa ei ole sillä niitä tarvitaan. Kyseessä ruokaisa salaatti ja silloin täysi ateria ainakin minulla.
Minulla ainakin vaikeuksia saada päivässä riittävästi proteiinia ja ruokaisssa salaatissa aina kana/kinkku/kananmuna tms ja raejuusto ja/tai muu juusto. Näin saan juuri ja juuri riittävästi.
Jos salaatti muun ruuan osana niin silloin tottakai sen oltava kevyempi mutta sitähän ap ei käsittääkseni kysynyt.
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/3/34108/1299509804_img-d41d8cd98f00…
Tuo sun on ihan paskaa
Mä tykkään ihan peruna- punajuuri- ja italiansalaateista.
Tero
pidän fetasalaatista ja raejuusto tuo salaattiin mehevyyttä ja raikkautta. Ja maistuu hyvältä.
kumpikaan ei maistu ja erotu silloin salaatista.
Niin ja majoneesi toinen inhokkini. Sitä en laittaisi mihinkään salaattiin vaan öljypohjaisena jos aion itsekin sitä syödä. Toki muille voisin tehdä majoneesisotkun.
Raejuusto siitä hyvä ettei siinä juurikaan kaloreita ja maistuu hyvälle salaateissa. Huipputuote!
mut musta se kuulosti hyvältä, söisin:D ainoostaan kirsikkatomaatteja lisäisin.
Ei varmaan maistuis mammoille sit munkaan tän päivän lounas"salaatti":
Simpukkapastaa, raejuustoa, he-ma-pa, katkarapuja, tonnikalaa, suolakurkkua, kirsikkatomaatteja, omenaa + vähän majoneesia ;D
jos siinä on riisiäkin. Miksi et syö riisiä ja kanaa lämpimänä ja siihen vihersalaattia puolet lautasesta? Ei se riisi tai kana sen kevyemmäksi muutu jos se on kylmänä "salaatissa"
jos siinä on riisiäkin. Miksi et syö riisiä ja kanaa lämpimänä ja siihen vihersalaattia puolet lautasesta? Ei se riisi tai kana sen kevyemmäksi muutu jos se on kylmänä "salaatissa"
Salaattiin laitan huomattavasti vähemmän riisiä ja kanaa kuin jos olisivat erikseen. Siksi on kevyempää.
Jos päivän toinen ateria on keitto ja toisena pelkkä vihersalaatti niin kaloreita ei saa tarpeeksi ja se ei pitkän päälle taas hyväksi.
en söisi itse. Noista aineista laittaisin salaattiin broileria, fetaa, paprikaa ja paahdettuja pähkinöitä. Majoneesista en tykkää ollenkaan, raejuusto tekee salaatin mun mielestä ikävän näköiseksi, enkä tajua alkuunkaan tuota ihmisten hemapan käyttöä! Ymmärrän, että sitä käytettiin 70-luvulla kun paremmasta ei tiedetty, mutta mun mielestä herne, maissi ja paprika ei edes sovi makujensa puolesta yhteen.
Omaan salaattiini repisin noiden lisäksi vielä vaikkapa herneenversoja tai jääsalaattia, silppuaisin kevätsipulia ja kaivaisin kaapista semikuivattuja tomaatteja ja silppuaisin ne vielä joukkoon. Sit tietty vähän öljyä ja limen mehua :)
Mistä moisen ohjeen keksit, omasta päästäkö?
En tykkäisi. Söisin tuon mieluummin lämpimänä ateriana eli kanaa, riisiä ja hemapaa, kaikki erikseen. Ja perus vihreä salaatti lisukkeeksi.
En tykkää kylmästä riisistä enkä mistään majoneesisalaateista.
Niin mutta niissä ei ole salaattia!
Mä tykkään ihan peruna- punajuuri- ja italiansalaateista.
Tero
Siksi ne hyviä onkin.
Ja niitä saa vaivattomasti kaupan hyllyltä.
Tero
katkarapusalaattiin majoneesi kuuluu ihan olennaisena osana.
Tero
tein hellapoliisin ohjeella itsekin jonkin pastasalaatin ja oli loistava!
kinkulla ja juustolla:
Ingredients Needed for Macaroni Salad
1 cup uncooked macaroni
Approximately 1 cup cubed cooked ham
1 cup cheddar cheese cubes
1/2 cup chopped celery
1/3 cup chopped red bell pepper (you could use green, yellow or orange bell peppers)
1/4 cup chopped green onions (or you could use finely chopped red onion instead)
1/4 cup sweet pickle relish
1/2 cup mayonnaise
1 Tbsp. prepared mustard
1/4 tsp. salt