Mitä mieltä salaatistani, kylmä ruokaisa:
Broileria, fetaa, riisiä, herne-maissi-paprikaa, raejuustoa, cashewpähkinää ja hiukan majoneesia
Kommentit (57)
sen lyö vain lause: raikas viherä salaatti :D
sellaisen ihmisen makuaistissa on vialla, joka syö hemapaa ihan vapaaehtoisesti? Mikään niistä ainesosista ei maistu samalle kuin tuoreena. Oikeastaan mikään niistä ei maistu millekään.
sellaisen ihmisen makuaistissa on vialla, joka syö hemapaa ihan vapaaehtoisesti? Mikään niistä ainesosista ei maistu samalle kuin tuoreena. Oikeastaan mikään niistä ei maistu millekään.
Joka hemmetin lounasravintolassa on puolijäistä hemapaa salaatin virkaa toimittamassa. Ja lounasravintoloissa käsittääkseni työskentelevät oikein koulutuksen saaneet suurtalouskokit yms.
johonkin jonka maustaa hyvin. Muut on paskoja kokkeja.
...siis ihan oikeata ruokaahan tuo on, kyllä mulle kelpais. Mutta kun mammoille hemapa on jotenkin ikävän epämuodikasta ja junttia, kahta juustoa on tosi junttia yhdistään, ja hyi, kylmää riisiä ja mä en ainakaan syö majoneesia.
No vittu mussuttakaa sitten se kapriksilla täytetty rucolanlehtenne ja olkaa hiljaa. Veikkaan, että aika monelle uppoais ap:n eväs, jos olisi kerran elämässään rehellinen nälkä.
Naistenlehtien aivopesemiä protskuhiilarihysteerikkoja kaikki tyynni.
...siis ihan oikeata ruokaahan tuo on, kyllä mulle kelpais. Mutta kun mammoille hemapa on jotenkin ikävän epämuodikasta ja junttia, kahta juustoa on tosi junttia yhdistään, ja hyi, kylmää riisiä ja mä en ainakaan syö majoneesia.
No vittu mussuttakaa sitten se kapriksilla täytetty rucolanlehtenne ja olkaa hiljaa. Veikkaan, että aika monelle uppoais ap:n eväs, jos olisi kerran elämässään rehellinen nälkä.
Naistenlehtien aivopesemiä protskuhiilarihysteerikkoja kaikki tyynni.
että mikä tuosta teki "salaatin"? Ja miksi ihmeessä niitä juustoja pitää sotkea useampia keskenään, miksei yksi riitä?
Vaihda riisi pastaan, hemapa tuoreisiin kasviksiin, jätä raejuusto pois ja korvaa majoneesi oliiviöljy-balsamico -kastikkeella.
Fetan sijaan voisi kokeilla vuohenjuustoa tai mozzarellaa.
...siis ihan oikeata ruokaahan tuo on, kyllä mulle kelpais. Mutta kun mammoille hemapa on jotenkin ikävän epämuodikasta ja junttia, kahta juustoa on tosi junttia yhdistään, ja hyi, kylmää riisiä ja mä en ainakaan syö majoneesia. No vittu mussuttakaa sitten se kapriksilla täytetty rucolanlehtenne ja olkaa hiljaa. Veikkaan, että aika monelle uppoais ap:n eväs, jos olisi kerran elämässään rehellinen nälkä. Naistenlehtien aivopesemiä protskuhiilarihysteerikkoja kaikki tyynni.
Hän kysyi, mitä mieltä olemme salaatista.
Joten meillä on oikeus kertoa, mitä mieltä siitä olemme.
Jos sinulle ruoka saa olla mitä paskaa tahansa, kunhan se täyttää mahalaukun, se ei välttämättä ole meille muille yhtä evvk.
Minä harrastan ruuanlaittoa. Teen sitä taidolla ja pitkän kaavan mukaan. Pitäydyn mahdollisimman hyvissä raaka-aineissa, ja yhdistelen aineksia niin, että niiden alkuperäinen maku mahdollisimman hyvin säilyy.
Joku sianruoka-mössö, jossa kaikkea mahdollista on sotkettu yhteen, maut sekoittuneen tunnistamattomiksi ei ole minun mielestäni "oikeaa ruokaa". Ruokaa se voi olla, jollei ole terveydelle haitallista, ja täyttää mahan, mutta hyväksi tai "oikeaksi" en sitä silti kutsu.
artsokan sydämiä, niin täyttä paskaa on.
Yrjölän puuro. :))
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/103753/Yrj%C3%B6l%C3%A4n%20Puur…
sen lyö vain lause: raikas viherä salaatti :D