Upea talo, olispa varaa!
Kommentit (35)
Niin moni kun kuitenkin heittää kommenttejaan kaupungin vuokralähiöistä;)
Pidän itse aivan toisenlaisista taloista kuin ap:n näyttämä, mutta näen tässä kyllä paljon potentiaalia. Neliöitä aika niukasti, mutta ajan vaatimusten mukaan rempattu. Oikein nätti ja piha aivan loistava, todella hieno. Katson tätä siis pk-seudun vinkkelistä. Joku saa tästä kivan kodin itselleen. Ihan pakko ei ole mitään rempata, mutta maalin ja tapetin vaihdolla saa varmasti mieleisekseen. Enkä ole välittäjä tai myyjä!
tuon ikäiseksi taloksi kun sijaintikin on vain Porvoo ja kun se pitäisi rempata sisältä uudelleen kaiken lisäksi.
Ei mene kaupaksi tuolla hinnalla. Ei millään. Pitäisi olla sisustuksellisesti paljon houkuttelevampi.
Te pikkukunnissa asustelevat, onko kotonanne kummoisempaa?
Kalustettuna voisi näyttää paremmalta, sen myönnän.
Te pikkukunnissa asustelevat, onko kotonanne kummoisempaa?
Kalustettuna voisi näyttää paremmalta, sen myönnän.
Mun kotini on tuplaten kauniimpi vaikka nyt ihan itse sanonkin. En suostuisi muuttamaan tuohon vaikka mulle maksettaisiin siitä. Vanha 80-luvun ok-talo ei tosiaan ole mikään lottovoitto, voi olla jopa homeloukku pahimmassa tapauksessa.
Samalla summalla sais jo tuplasti paremman ja isomman, myös porvoosta!
Te pikkukunnissa asustelevat, onko kotonanne kummoisempaa? Kalustettuna voisi näyttää paremmalta, sen myönnän.
Ja siihen ainakin minä olen kommentoinut, että ei se upea ole, ok kyllä (vaikkakin olisi meille liian pieni).
En verrannut sitä omaan asuntooni (vaikka se onkin monessa suhteessa hienompi, oikeasti), vaan vertasin sitä termiin UPEA.
-22-
Ei mielestäni taloa kuvaa adjektiivi upea, mutta ihan kiva. Jos tuo on ankea, niin mikä on sitten kerrostalokaksio tai kolmio ilman pihaa halvoilla pintamateriaaleilla?
Asuuko muka kaikki täällä jossain helvetin unelma suburban täydelliset naiset alueella ta kuvittelee joskus asuvansa?
Koska mulle sopii talo, jossa on iso tontti eli naapurit olisi musta kaukana.
Ei mielestäni taloa kuvaa adjektiivi upea, mutta ihan kiva. Jos tuo on ankea, niin mikä on sitten kerrostalokaksio tai kolmio ilman pihaa halvoilla pintamateriaaleilla?
Asuuko muka kaikki täällä jossain helvetin unelma suburban täydelliset naiset alueella ta kuvittelee joskus asuvansa?
tai ainakin ne näyttävät siltä. Halvemmillakin pintamateriaaleilla voi saada kivan näköistä jälkeä mutta valitettavasti tuossa talossa niin ei ole tehty. Maalaisivat edes sen vihreän seinän valkoiseksi.
Hei, ap sanoi tuota taloa UPEAKSI.
Te pikkukunnissa asustelevat, onko kotonanne kummoisempaa? Kalustettuna voisi näyttää paremmalta, sen myönnän.
Ja siihen ainakin minä olen kommentoinut, että ei se upea ole, ok kyllä (vaikkakin olisi meille liian pieni). En verrannut sitä omaan asuntooni, vaan vertasin sitä termiin UPEA. -22-
Ei mielestäni taloa kuvaa adjektiivi upea, mutta ihan kiva. Jos tuo on ankea, niin mikä on sitten kerrostalokaksio tai kolmio ilman pihaa halvoilla pintamateriaaleilla? Asuuko muka kaikki täällä jossain helvetin unelma suburban täydelliset naiset alueella ta kuvittelee joskus asuvansa?
tai ainakin ne näyttävät siltä. Halvemmillakin pintamateriaaleilla voi saada kivan näköistä jälkeä mutta valitettavasti tuossa talossa niin ei ole tehty. Maalaisivat edes sen vihreän seinän valkoiseksi.
tehosteväri-seiniä kotona. Muu sisustus on pelkistettyä ja mustaa/valkoista, mutta yksittäisiä seiniä on maalattu kirkkaalla. Toimii!
-22-
vaikka ulkoapain talo nayttaa silta etta se on tuotu jostain USAn trailerparkista, vinokatto vaan vedetty paalle.
Mina masentuisin jo kotiin tullessa kun ulkonako on tuollainen.
"Upea talo" ei todellakaan vastaa tuota mörskää. Näyttää ihan ikäiseltään, on jopa pienempi kuin monet vastaavat. Ja hinnoiteltu ihan väärin.
Sisustus on aikansa elänyt muutamaa valopilkkua (saunaa) lukuunottamatta. Tontti on kivan iso ja vehreä, ainakin ne luonnontilassa olevat kohdat siitä. Taitaapa aloittaja olla itse myyjä kun niin vuolaasti tuollaista taloa kehtaa kehua.
289 000 euroa 1980-luvun kolmiosta? Ja neliöitä vain vähän yli 80?! Sijaintikin jossakin syrjäkylällä, kilometrien päässä "elämästä"?
Näkee että yksityinen omistaja itse yrittää saada taloastaan epätoivoisesti lypsettyä hyvää tiliä. Siinähän se on tyypin nimi ja puhelinumerokin ilmoituksessa.
Kohdehan on hinnoiteltukin aivan väärin! Jos ammattitaitoinen välittäjä tuota lähtisi myymään, hinta olisi lähempänä 200 000 euroa kuin nykyistä 300 000.
Talo itsessään aika ankea. Mutta varmaan kalustettuna ihan ok.