Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polttarit herättää pelkästään myötähäpeää

Vierailija
22.05.2012 |

itse en olisi ikimaailmassa halunnut sellaisia ja onneksi se tajuttiin.

Lisäksi ne ovat tapa rahastaa ja kun vielä pitää hommata häälahja päälle niin kyllä joidenkin parien saaminen vihille tulee kalliiksi.

Onneksi oma, vielä naimaton kaveriporukka on reilusti yli 30-vuotiaita, joille ei tule mieleenkään haluta polttareita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut osaavat rentoutua ja pitää hauskaa. Ja ihmisetkin kadulla osaavat nauraa mukana, eivät häpeillä.

Vierailija
2/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuulostaa 30+ vanhapiikaporukka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin hieman harmittaisi, ettet saanut polttareita?

Minulla oli oikein ihanat polttarit, joita muistelen edelleen lämmöllä. Parhaat ystäväni ja sisareni vietimme yhdessä mukavan päivän syöden, juoden ja hauskaa pitäen.

Polttarini eivät sisältäneet mitään typeriä asuja tai muuta nolausta. Kävimme yhdessä harrastamassa, söimme hyvin ulkona, kävimme hemmotteluhoidoissa ja oli pieniä hauskoja tehtäviä. Illalla menimme vielä yökerhoon. Oikein kivaa oli :)

Mutta kyllä täytyy myöntää, ettei minunkaan makuuni ole sellaiset älämölö-nolauspolttarit. Sellaiset, joissa akkakööri kulkee kaupungilla kailottaen kovaääniseen "Maaaija- Virtanen, Maija Virtanen" ja sitten tämä tuleva rouva Virtanen tulee perässä apinaksi puettuna ja myy kondomeja vastaantulijoille.

Vierailija
4/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut osaavat rentoutua ja pitää hauskaa. Ja ihmisetkin kadulla osaavat nauraa mukana, eivät häpeillä.

sellaisetkin jotka selvin päin ei naurata.

Eiköhän polttarit ole lähinnä teinipissisten juttu, liittyy ylimitoitettuihin häihin kaikkine kammottavuuksineen, joista kaasoilla menee hermot jo ennen häitä.

Vierailija
5/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin salaa naimisiin eli ei ollut polttareitakaan. En mä enää 30+ iässä olisi halunnut mitään nolausta tmv. mautonta, mitä mun kaverit olisi kuitenkin järkänneet. Juhlimista toki kannatan aina! :)

Vierailija
6/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme vihille vajaa nelikymppisinä ja ihan omalla tavallamme.

ap.

Vierailija
7/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi juuri polttareissa (jonne en itse päässyt eikä olisi ollut varaakaan). Ohjelmassa oli viskinmaistelua, leikkimielinen kokkauskisa morsiusparille ja loppuilta vietettiin etnisessä ravintolassa, jossa heille oli maistelumenyy ja kokki kertoi vieraille ruoista. Ei siis noloa eikä ördäystä. Vaan juuri tuolle n. 30v. parille sopivat polttarit.

Ei polttareissa ole mitään pakollista kaavaa, että pitää pukeutua borat-uimapukuun ja kekkaloida jossain kylänraitilla. Voi järjestää ihan sellaiset kuin haluaa.:)

Vierailija
8/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan pidetä. Ei vain innostanut ajatus yhtään. Osasyynä on myös se, että olen toivottoman ujo, joten moinen olisi ollut kauhistus. Tunnen kaverini myös sen verran hyvin, että ne olisivat olleet viinanhuuruiset.

Iällä ei kait ole mitään tekemistä tuon kanssa, koska olin 25v. mennessäni naimisiin.

Vierailija
9/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muka oikeasti halua viettää mukavaa päivää ystäviensä kanssa? Lyön pääni pantiksi, että nämä jotka sanovat polttareita noloiksi, ovat vaan oikeasti katkeria siitä, ettei heillä ole ystäviä, jotka olisivat polttarit järjestäneet.

Vierailija
10/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muka oikeasti halua viettää mukavaa päivää ystäviensä kanssa? Lyön pääni pantiksi, että nämä jotka sanovat polttareita noloiksi, ovat vaan oikeasti katkeria siitä, ettei heillä ole ystäviä, jotka olisivat polttarit järjestäneet.

Jos on hyviä ystäviä, he tietävät järjestää juuri morsiamen näköiset polttarit.

Ei polttarit tarkoita mitään aamupäivällä kännissä heilumista torilla joissain nolaus vaatteissa myymässä kondomeja. Polttarit voivat olla ihan tavalliset illanistujaiset hyvässä seurassa ja hyvän ohjelman kera.

Ja kukin tyylillään, jotkut pitävät tuollaisista kovaäänisistä juhlista joissa morsianta kuljetetaan pitkin maita ja mantuja, ja jotkut pitävät rauhallisemmista juhlista. Ihan ikään katsomatta!

Vierailija
11/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä myötähäpeää tunne kun on riittävän päissään.

Tuossa mukava matkakertomus polttarireissustamme vuoden takaa.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3672964&postcount=1101

Vierailija
12/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 40 siskolle polttarit kun aikoinaan meni naimisiin. Käytiin ystävien kanssa syömässä hyvässä ravintolassa, jossa hieman leikkimielisiä hänen luonteelle sopivia avioliitto-ohjeita ja keskustelua, sitten mentiin loistavaan vuokrasaunaan ja mereen uimaan. Oli varsin mukavaa eikä kyllä kukaan valittanut...

Vierailija
13/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle kerätään rahaa?

Polttarit eivät herätä yleistyksenä myötähäpeää, vaikka onhan niitäkin. Useimmiten ne ovat kivat juhlat ystävien kesken. Räväkämmille ihmisille sitten ne omanlaisensa, jotka taviksissa nostattaa sen myötähäpeän, mutta tuskinpa se heitä haittaa.

Vierailija
14/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ny ei ollu sen kummemmat ku että käytiin syömässä kivassa kortteliravintolassa, sit oli yks kiva "aktiviteettinumero" jonka jälkeen sain päättää mihin baariin mennään jatkamaan iltaa. Tosi mukavaa oli, ihan tavallinen illanvietto kavereiden kanssa mikä mulla on nykyisin todella harvinaista ylipäätään, en siis juurikaan käy ulkona. En tajua miksi joku tuollaista ihan perus illanviettoa vastustaisi henkeen ja vereen.

Ja häälahjoista sen verran että ei tosiaan mitään lahjoja ylipäänsä odotettu. Kaverit olivat hommanneet suht edullisen ja kivan kimppalahjan, josta tykättiin sulhon kanssa mutta ei oltais pahastuttu vaikka eivät olis mitään lahjaa antaneetkaan.

Vierailija
15/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti polttareita voi olla hyvin monenlaisia. Itselläni oli 20 vuotta sitten polttarit, jossa ensin kävimme uimassa Yrjönkadun uimahallissa, ja minut hierottiin. Sitten mentiin hyvään ravintolaan syömään ja vielä kapakkaan muutamalle. Ei pukeuduttu pelleiksi eikä harrastettu piinallisia piloja, mutta juteltiin kaverien kesken mukavia ja viihdyttiin.

Vierailija
16/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu joko ikibilettäjien tai tosi nuorien menoon. Itse olen 26v ja menossa naimisiin nyt, minulla ei ole kaasoa ja polttarikyselyihin olen vastaillut että voidaan juhlia jossain vaiheessa tyttöjen kanssa muuten, mutta polttareita en kyllä halua.

Eikä muuten tuu prinsessahäitäkään, saan päänsärkyä jo siitä mitä me ollaan järjestetty, saati sitten että kaiken pitäisi olla juuri nappiin, kukka-asetelmat väreineen ja lautasliinojen väritykset jne. Ei kiitos hössötystä minun hääpäivääni :)

Vierailija
17/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisetkin jotka selvin päin ei naurata.

Eiköhän polttarit ole lähinnä teinipissisten juttu, liittyy ylimitoitettuihin häihin kaikkine kammottavuuksineen, joista kaasoilla menee hermot jo ennen häitä.

joka voidaan muokata kunkin morsiamen ja kaveripiirin näköiseksi. Ei ainoa vaihtoehto ole pukeutua "hassusti" ja ryypätä kaupungilla. Minulle tärkeintä oli päästä viettämään ikimuistoisia hetkiä rakkaan kaveripiirin kanssa.

Vierailija
18/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu joko ikibilettäjien tai tosi nuorien menoon. Itse olen 26v ja menossa naimisiin nyt, minulla ei ole kaasoa ja polttarikyselyihin olen vastaillut että voidaan juhlia jossain vaiheessa tyttöjen kanssa muuten, mutta polttareita en kyllä halua.

Eikä muuten tuu prinsessahäitäkään, saan päänsärkyä jo siitä mitä me ollaan järjestetty, saati sitten että kaiken pitäisi olla juuri nappiin, kukka-asetelmat väreineen ja lautasliinojen väritykset jne. Ei kiitos hössötystä minun hääpäivääni :)

ikibilettäjien tai tosi nuorien menoon, vaikka siellä ei edes "biletettäisi" tai örvellettäisi?

Kyl teillä on rajoittuneet käsitykset siitä millaisia polttareita on mahdollista viettää.

Vierailija
19/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.naimakaupat.com/haaopas/kaaso_bestman/polttarit_perus.php

"Polttarit ovat kaikessa lopullisuudessaan morsiamen tai sulhasen viimeinen hetki nauttia naimattoman naisen ja miehen elämän hyvistä puolista. Ehkä asiaa ei kuitenkaan kannata tulkita näin kirjaimellisesti ja tilata heti litrakaupalla viinaa ja bussillista ilotyttöjä paikalle. Tärkeintä on hauskanpito ystävien ja sukulaisten kesken. "

Järjestin äsken polttarit miehen siskolle.

Hintaa tuli osalistujille 30e/henkilö.

Siihen sisältyi:

Morsiammelle rentouttava hieronta

Syötävää

Booli

Keilarata

Muu ohjelma:

Sauna

Singstar

Miksi kaikki olettavat että polttarit olisivat yhtökuin morsiammen nolaaminen, munien myyminen järkkyvaatteissa jne jne jne....

Ainin, toiset polttarit mitkä järjestin oli ihan vain että yllätettiin morsian ja vietiin laivalle nauttimaan.