Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?!

Vierailija
22.05.2012 |

Eli, en oikein ymmärrä mikä mua vaivaa, onko tää kenties masennusta?

-ei kiinnosta maksaa laskuja

- ei kiinnosta käydä kaupassa ostamassa ruokaa, saati sitten että laittaisin jotain ruokaa, yleensä syön vaan päivän aikana muutaman palan leipää ja pari kuppia kahvia

- töihin lähteminen ahistaa, menee vatsa sekasin jo pelkästä ajatuksesta että pitäs lähteä

- asioiden hoitaminen ei kiinnosta (mm. kelalla käynti)

- pitäis alkaa pakata kamoja kun muutto lähestyy, mutta sekin tuntuu niin ylitse pääsemättömän vaikealta (joudun luopumaan yksiöstäni ja muuttamaan äitini luokse koska rahani ei yksinkertaisesti riitä kaikkiin menoihin)

-joka päivä mietin vaa, miten pääsisin saikulle/työkyvyttömyyseläkkeelle, että saisin olla vaa kotona ja nukkua

minulla on aikaisemmin todettu masennusta (vaikeaa)

voisiko taas olla kyse siitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mulla ainakin on tuommoisia kausia ihan muutenkin välillä, ja ne menevät itsestään ohi viikossa- puolessa vuodessa. Silloin kun tuollainen kausi tulee, yritän ottaa niin rennosti kuin vain voin enkä pakota itseäni tekemään kuin ihan välttämättömimmät, muuten lepäilen.

Vierailija
2/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin niin jättää menemättä tänään töihin ja jäädä vaa kotiin loppuviikoks

Mihin mä voisin mennä purkamaan mun huolia, että saisin jonkin näköistä hoitoa? En halua että tää mun tilanne menee taas niin vaikeeks että joudun osastolle :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskalta ja saamattomalta. Voisiko kyse olla siitä? Vei oletko normaalisti kuinka reipas?

Mikä siinä töihin menossa ahistaa?

Vierailija
4/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, pari vuotta sitten todettu masennus (keskivaikea). Nyt pitäisi olla parempi vaihe... Mutta enpä nyt tiedä. Olen ajatellut, että kuuluu taudinkuvaan. Välillä on joku päivä (ehkä kerran kuussa tai harvemmin) kun tuntuu, että jaksan hoitaa jonkun puhelun tms. Töissäkäyminen on täyttä tuskaa ja minullakin menee aina vatsa sekaisin kun pitää lähteä. Asiat jää hoitamatta. Ei vaan jaksa.

Vierailija
5/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen iloinen, reipas, toimelias, avulias, maksan laskut ajoissa, tykkään ruoanlaitosta ja leipomisesta, ulkoilusta, näpertelystä.. Mut nyt on ollu pari viikkoa jo sellasta väsymystä, uupumusta, mikään ei kiinnosta.. En tiiä johtuuko uudesta työpaikasta, sopimus on elokuuhun, mutta en tiiä kestänkö niin kauan siellä (pubissa oon siis töissä), kun työvuorot alkaa "vasta" klo 16 ja saattaa loppua joskus kymmeneltä ja joskus vasta puol kolmelta yöllä.. Ite oon aina ollu aamuihmisiä, joten mietin, olisiko tuolla työvuoron ajankohdalla vaikutusta uupumukseen? On niin ahistavaa olla töissä jossain pikkupubissa missä käy arkijuoppoja harvase päivä.. en ehi nähä ketään arkisin tai viikonloppuisin (en siis ikinä!) kun oon töissä silloin, kun muut pääsee töistä.

Ei ihme et ahistaa!

Pitäis vissii ottaa saikkua ja ettii uus paikka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan