Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on Porvoon posti? (Kysyn vakavissani!)

Vierailija
22.05.2012 |

Löytyykö postitoimistoa tai asiamiespostia läheltä Porvoon linja-autoasemaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google ja Google Maps?

http://www.verkkoposti.com/e3/TOPIinternetServlet

http://maps.google.com/

Jos tuosta alkuun?

Luulen tosin, ettei Suomen posti ihan tahan aikaan toimipaikkojaan auki pida... ;)

Vierailija
2/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Googlehan vaikuttaa näppärältä. Täytyy perehtyä siihen enemmän. Olen yleensä suosinut tätä av-palstaa, koska täältä saa henkilökohtaista palvelua (ja ympäri vuorokauden). ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Googlehan vaikuttaa näppärältä. Täytyy perehtyä siihen enemmän. Olen yleensä suosinut tätä av-palstaa, koska täältä saa henkilökohtaista palvelua (ja ympäri vuorokauden). ap

Itse siis sain postitoimipaikat Porvoossa (!) esiin ihan postin oman sivun haulla, linkki tosin ei sita tietoa nakojaan sittenkaan valittanyt.

Tottakai kokemuksellinen tieto on hauskinta ja siita taalla ilahduttavasti saa nauttia. Toivottavasti oikea postitoimisto viela loytyy. Itse viimeksi turisteillessani Porvoossa 4 vuotta sitten kaipasin postilaatikkoa ja sellainen vanhasta kaupungista lopulta Mannerheiminkadun paasta loytyikin. Mutta siis vain postilaatikko. :)

Vierailija
4/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuo Google antoi jotain jalkoja. Lisäksi ei voi tietää, vaikka postitoimisto olisikin jo lakkautettu ennen kuin Googlen porukka saa sitä tietää. Postin nettisivut taas ovat niin legendaarisen sekavat, että sinne voi tietysti mennä, mutta ei ole takeita, pääseekö sieltä koskaan selväjärkisenä pois. ap

Itse siis sain postitoimipaikat Porvoossa (!) esiin ihan postin oman sivun haulla, linkki tosin ei sita tietoa nakojaan sittenkaan valittanyt.

Tottakai kokemuksellinen tieto on hauskinta ja siita taalla ilahduttavasti saa nauttia. Toivottavasti oikea postitoimisto viela loytyy. Itse viimeksi turisteillessani Porvoossa 4 vuotta sitten kaipasin postilaatikkoa ja sellainen vanhasta kaupungista lopulta Mannerheiminkadun paasta loytyikin. Mutta siis vain postilaatikko. :)

Vierailija
5/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulsea vastapäätä, kampaamon vieressä. Sisäpihan sisäänkäynti on varmaan suljettu rempan tieltä mutta Manskun puolelta pääsee. :)

(Eli siis Amarillolta mäkeä ylös ja ja heti mäenpäällä olevan kampaamon vieressä, eka risteys)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi