Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuulutaanko me edelleen Ruotsiin vai miksi tuota estrella-löpinää tunkee joka tuutista ????

Vierailija
22.05.2012 |

Kun ei voisi vähempää kiinnostaa nuo naurettava prinsessa leikit.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrella -sipsit on mun lemppareita. :)

Vierailija
2/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä olisi oma rinsessa niin puhuttaisiin siitä mutta on vain Saulit ja Tarjat eikä ne oo yhtään söpöjä :(

mun mielestä se estrella on ihana :) ja niiden koko perhe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei silti osaa oikein kertoa että mitä on kurkkuaan myöten täynnä. Estrellaa??

Vierailija
4/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaileminen tosiaan hämmästyttää. Jos joku ruotsalainen tulee valtiovierailulle, koko maa aivan sekaisin ja ruotsinlippuja liehuttavia ihmisiä satatuhatpäin katsomassa tätä ihmettä.

Kun Sale kävi Ruotsissa, oli parikymmentä ruotsinsuomalaista koululaista katsomassa. Lehdissä ei mainittu sanallakaan koko Suomen Tasavallan presidentin läsnäolosta Ruotsissa.

Miksi? Koska ketään ei kiinnosta Suomi. Ruotsalaisille Suomi on kuin Viro: pieni maa, joka on kuin rasittava pikkuveli, mutta ihan jees kumppani jos itse hyödytään yhteistyöstä jotain.

Suomalaiset sen sijaan on antamassa vaikka kaikkensa mammansa Ruotsin eteen.

Säälin ja seuraan huvittuneena ja turhautuneena. Jatkakaa silti toki.

Vierailija
5/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaileminen tosiaan hämmästyttää. Jos joku ruotsalainen tulee valtiovierailulle, koko maa aivan sekaisin ja ruotsinlippuja liehuttavia ihmisiä satatuhatpäin katsomassa tätä ihmettä. Kun Sale kävi Ruotsissa, oli parikymmentä ruotsinsuomalaista koululaista katsomassa. Lehdissä ei mainittu sanallakaan koko Suomen Tasavallan presidentin läsnäolosta Ruotsissa. Miksi? Koska ketään ei kiinnosta Suomi. Ruotsalaisille Suomi on kuin Viro: pieni maa, joka on kuin rasittava pikkuveli, mutta ihan jees kumppani jos itse hyödytään yhteistyöstä jotain. Suomalaiset sen sijaan on antamassa vaikka kaikkensa mammansa Ruotsin eteen. Säälin ja seuraan huvittuneena ja turhautuneena. Jatkakaa silti toki.

kuka/mikä tämä estrella on?

Vierailija
6/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaileminen tosiaan hämmästyttää. Jos joku ruotsalainen tulee valtiovierailulle, koko maa aivan sekaisin ja ruotsinlippuja liehuttavia ihmisiä satatuhatpäin katsomassa tätä ihmettä.

Kun Sale kävi Ruotsissa, oli parikymmentä ruotsinsuomalaista koululaista katsomassa. Lehdissä ei mainittu sanallakaan koko Suomen Tasavallan presidentin läsnäolosta Ruotsissa.

Miksi? Koska ketään ei kiinnosta Suomi. Ruotsalaisille Suomi on kuin Viro: pieni maa, joka on kuin rasittava pikkuveli, mutta ihan jees kumppani jos itse hyödytään yhteistyöstä jotain.

Suomalaiset sen sijaan on antamassa vaikka kaikkensa mammansa Ruotsin eteen.

Säälin ja seuraan huvittuneena ja turhautuneena. Jatkakaa silti toki.

Vierailija
7/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera, kun olet sisäsiittoinen ja isäsi on homo?

Itse olisin :(

En kyllä odottanutkaan sen kummempia vastauksia kuin estrellahuuteluita tai suomenruotsalaisten älykkäitä kommentteja. Mahdoton ajatushan se teille on, että peräti keskusteltaisiin asiallisesti siitä, miksi suomalaiset ovat yhä vuoronperään antamassa persettä Åkelle ja Igorille, kun paljon enemmän arvostusta näiltä naapurimailta saisi, jos ei oltaisi kuin koiranpennut kiiluvine silmineen kimpussa keräämässä jotain ihmeellisiä pisteitä. Mutta onhan se estrella niin söpö että hehhei :3

Ja Putinillakin niin mahtava charmi että ei tässä mitään mahda, housut kastuu kun ajatteleekin

Vierailija
8/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kuningasperhe voisi olla myös Suomen kuningasperhe, jos historia olisi mennyt hiukan toisin. Kai se lisää kiinnostusta sitten.

Ruotsissa ei osata olla niin innostuneita Suomesta, koska siellä opetetaan koulussa niin vähän historiaa. Iso osa ruotsalaisista ei tiedä, että Suomi joskus oli osa Ruotsia. Kaikki suomalaiset taitaa tästä olla perillä.

Ei minuakaan jaksa kiinnostaa vaikka joku Robin tai Big Brother. Silti niistä toitotetaan joka tuutista ja enemmän kuin Ruotsin prinsessasta. Mutta ei minun niitä juttuja tarvitse lukea tai katsoa.

Estelle on jonain päivänä kuningatar. Enää kuningattarilla ei juuri ole poliittista valtaa, mutta ennen he päättivät kansojen kohtaloista. Ehkä tästä juontuu kiinnostus?

Kyllä minua ainakin Ruotsin kuningasperhe kiinnostaa sen verran, että voisin huomenna katsoa naapurimaan tulevan kuningattaren ristiäiset. Ei sellaista joka päivä näe.

Sinun ei tarvitse katsoa. Hyvä niin.

Vierailija
9/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska ketään ei kiinnosta Suomi.

.

Ihmisiä kiinnostaa nimenomaan monarkia, ei valtionpäämiehet. Ei oikeastaan sekään mistä maasta kuninkaalliset tulevat, tosin ei täällä yleensä muut kuin Ruotsin kuningasperheen jäsenet vieraile.

Ei meilläkään lehdissä mainosteta jos ruotsalainen ministeri vierailee Suomessa. Sehän on ihan tylsää! Mieluummin sitä katselee sitä suloista kuningasperhettä ja viimeisen päälle puettua pikkuprinsessaa. Kuninkaalliset vaan on seksikkäämpiä kuin presidentit!

Vierailija
10/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera, kun olet sisäsiittoinen ja isäsi on homo?

Itse olisin :(

En kyllä odottanutkaan sen kummempia vastauksia kuin estrellahuuteluita tai suomenruotsalaisten älykkäitä kommentteja. Mahdoton ajatushan se teille on, että peräti keskusteltaisiin asiallisesti siitä, miksi suomalaiset ovat yhä vuoronperään antamassa persettä Åkelle ja Igorille, kun paljon enemmän arvostusta näiltä naapurimailta saisi, jos ei oltaisi kuin koiranpennut kiiluvine silmineen kimpussa keräämässä jotain ihmeellisiä pisteitä. Mutta onhan se estrella niin söpö että hehhei :3

Ja Putinillakin niin mahtava charmi että ei tässä mitään mahda, housut kastuu kun ajatteleekin

Kuka puhuu älykkäistä kommenteista ja asiallisesta keskustelusta eikä itse kykene muuhun kuin homotteluun? Luulisi nyt ensinnäkin ettei homo itsessään olisi enää 2010-luvulla termi jolla yritetään loukata toista, mutta sä olet ilmeisesti niin tynnyrissä kasvanut - toisin kuin esim. useimmat ruotsalaiset - ettet edes tiedä paremmasta. Juuri sunlaisten luoman todellisuuden takia on varmaan ihan raikasta että sitten uutisoidaan näistä prinsessoista tms.

Vierailija
11/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle on jonain päivänä kuningatar.

Vierailija
12/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle on jonain päivänä kuningatar.

Niin, mutta ei Suomen.

Ja luuletko, että siellä on monarkia enää siinä vaiheessa? Tuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi