Mitä kamalaa päälläsion nyt?
Rikkinäiset pinkit alushousut ja hikinen sinapinkeltainen trikoopaita. Mainittakoon, että se on ehjä. Lempiraitapaita on liian hikinen, reikä siinä olisi ollut.
Kommentit (59)
taas jo reikäinen palvelee viel vaikka kuinka ;D Mä oon kuiteskin tässä raaskinut jo heittää loppuun pidetyt pitkikset rätteihin ;D
Ajoilta, jolloin värejä ei oltu keksitty.
Ja ei muuta:D tuppaa olee vähä kuuma... Rv 37 ja sisäinen patteri lämmittää: D
Miksi tää hilpeä ja hyväntuulinen ketju liekitettiin?
En viitsi kertoa, mitä luullut sen tarkoittavan :)
Lempiyökkärini on keltainen, väri, joka ei tod. pue mua. 15 vuotta hyvin palvellut, paikoitellen läpinäkyväksi kulunut.
Ei voi luopua ei.
päälläni hello kitty -t-paita ja kireät pikkarit.
Kerro mitä liekki tarkoittaa En viitsi kertoa, mitä luullut sen tarkoittavan :)
päälläni hello kitty -t-paita ja kireät pikkarit.
ja päällä on vähän liian kireet hello kitty -alkkarit. Niin ja jalassa hello kitty -sukat.
koska ne on kuluneet puhki polvista. Takapuoli on ihan täynnä reikiä, siis housujen, omassani on vain yksi.
mulla on punainen aivan liian iso trikoopaita jossa edessä on mustalla painettu tarja halosen naama, jalkoja lämmittää vaaleansiniset flanelliyöhousut, joissa tummansinisiä lumihiutaleita. ehjät ja puhtaat ovat, takuuvarma ehkäisykeino.
flanellipyjama, jossa sinisiä ja vaaleanpunaisia raitoja. Seksintappaja :)
mulla on punainen aivan liian iso trikoopaita jossa edessä on mustalla painettu tarja halosen naama, jalkoja lämmittää vaaleansiniset flanelliyöhousut, joissa tummansinisiä lumihiutaleita. ehjät ja puhtaat ovat, takuuvarma ehkäisykeino.
Mitä kamalaa mammoilla on päällä päiväsaikaan? Palstailen työvaatteissa, joten ainoa kammotus on alusvaatteet. Rintsikat ovat harmaantuneet ja kulahtaneet, alkkareissa menkkatahroja.
bikinit, kun ei ne enää sovikaan viime kesän jäljiltä ja reissuun pitäs pakata simmarit... hyyyyyyi näitä...
(tai minua :P )
rintsikat johon on pitänyt laittaa se lisäpala taakse että menevät kiinni... yök :/
vanha ja virttynyt toppi, valkoinen ihanilla, keltaisilla pinttyneillä kainalohikitahroilla. Vanhat lösöt rintsikat, joista on kaarituet poistettu. Housut ok, ja sukat myös.. :)
olevan kaksi rasvatahraa helmassa. Lindexin stretch-farkut. Avojaloin tässä omalla työpisteellä. Kaameat läskärit kodin ja konttorin välillä siirtymiseen.
hilpeä ja hyväntuulinen ketju liekitettiin?