Mitä kamalaa päälläsion nyt?
Rikkinäiset pinkit alushousut ja hikinen sinapinkeltainen trikoopaita. Mainittakoon, että se on ehjä. Lempiraitapaita on liian hikinen, reikä siinä olisi ollut.
Kommentit (59)
virttynyt villatakki, Hello Kitty-yöpuku (inhoan Kittya mutta kun joululahjaksi sain niin pakko sitä on pitää päällään =D) sekä sukat.
Reikiä on sivusaumoissa ja peffan kohdalla. Alkkarit ovat ihan asialliset, muuta ei päällä olekaan.
äitini vanha t-paita. ja leggarit. mulla ei muita vaatteita olekkaan kuin karmeita.
Mietin kuumeisesti, olisko ostoskanavan toppirintsikat hyviä tai jopa huutiksessa myytävät vielä halvemmat?
Terveisin niin isorintainen lehmä, etten jaksa enää tavisrintsikoita sovitella:(
kulahtaneet vanhat adidaksen verkkarit, vanha ennen musta,nyt harmahtava kulahtanu t-paita sekä miehen xl kokoinen huppari kruunaa koko komeuden! =)
Eikä mitään muuta. Oon ihan topless ja läskimakkarani pursuavat vyötärön yläpuolelta. Legginssit eivät ole täyspitkät, joten suonikohjuiset sääreni pilkottavat viettelevästi niiden alapuolelta. Kohta ajattelin mennä kaupungille katsomaan, millaisia reaktioita tyylini saa aikaan.
Hihaton, ohut ja läpinäkyvä, kaula-aukko erittäin avara. Yllättymään, päivällä en voi näyttäytyä tämän tissishowpaidan kanssa.
Eikä mitään muuta. Oon ihan topless ja läskimakkarani pursuavat vyötärön yläpuolelta. Legginssit eivät ole täyspitkät, joten suonikohjuiset sääreni pilkottavat viettelevästi niiden alapuolelta. Kohta ajattelin mennä kaupungille katsomaan, millaisia reaktioita tyylini saa aikaan.
Kiva ketju muutenkin. Ylläni on 20 vuotta vanha kulahtanut ja reikäinen Nanson paituli.
mustat kiiltävät sukkahosuut, pinkit paksut sukat ja pinkki ruudukas kauluspaita. :D Ja pinkkiruskea-raidallinen kylpytakki. On aika mauton yhdistelmä nimittäin.
Äsken kun vetäisin niitä parempaan asentoon meni sormi kankaasta läpi..haperot harmaantuneet pikkarit.
Fuksian värinen mekko, joka on rypytetty decolteelta ja olkapäistä. Oikeasti kesämekkona olisikin aika käsittämätön, mutta yöpaitana just hyvä.
nanson pyjama, ihan ehjä vielä, viime vuonna Stockan hulluilta päiviltä hankittu
yläosassa tiukka harmaa t-paita ilman tissiliivejä, mutta pikkarit ovat sentään mustat ja pitsiset. Kuulostatte yhtä sööteiltä kuin mä. Etenkin toi jouluyöpaitainen. :D
3 egen paituli ja 3 egen verskat. Verskoissa ruokajämiä, but who's care!
Nanso-naisia minäkin. Reikien lisäksi olen tuunannut tätä ikäkulua kirkkaanpunaista perusvaatetta pirteillä hammastahnaroiskeilla.
Menee tämän käytön jälkeen roskiin.
Testasin vielä meneekö pois- tää nallekuvio ei taida olla mun juttu. Mullakin on lumiukot, ruskea ylläri toisin. Odottaa kaapissa joulufiilistä.
Punainen yöpaita, joissa jouluisia lumiukon kuvia, oikein seksintappaja...