Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kamalaa päälläsion nyt?

Vierailija
21.05.2012 |

Rikkinäiset pinkit alushousut ja hikinen sinapinkeltainen trikoopaita. Mainittakoon, että se on ehjä. Lempiraitapaita on liian hikinen, reikä siinä olisi ollut.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen yöpaita, joissa jouluisia lumiukon kuvia, oikein seksintappaja...

Vierailija
2/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virttynyt villatakki, Hello Kitty-yöpuku (inhoan Kittya mutta kun joululahjaksi sain niin pakko sitä on pitää päällään =D) sekä sukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulahtanut neuletakki.

Vierailija
4/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä on sivusaumoissa ja peffan kohdalla. Alkkarit ovat ihan asialliset, muuta ei päällä olekaan.

Vierailija
5/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini vanha t-paita. ja leggarit. mulla ei muita vaatteita olekkaan kuin karmeita.

Vierailija
6/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuumeisesti, olisko ostoskanavan toppirintsikat hyviä tai jopa huutiksessa myytävät vielä halvemmat?

Terveisin niin isorintainen lehmä, etten jaksa enää tavisrintsikoita sovitella:(

Vierailija
7/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulahtaneet vanhat adidaksen verkkarit, vanha ennen musta,nyt harmahtava kulahtanu t-paita sekä miehen xl kokoinen huppari kruunaa koko komeuden! =)

Vierailija
8/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään muuta. Oon ihan topless ja läskimakkarani pursuavat vyötärön yläpuolelta. Legginssit eivät ole täyspitkät, joten suonikohjuiset sääreni pilkottavat viettelevästi niiden alapuolelta. Kohta ajattelin mennä kaupungille katsomaan, millaisia reaktioita tyylini saa aikaan.

Vierailija
9/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton, ohut ja läpinäkyvä, kaula-aukko erittäin avara. Yllättymään, päivällä en voi näyttäytyä tämän tissishowpaidan kanssa.

Vierailija
10/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään muuta. Oon ihan topless ja läskimakkarani pursuavat vyötärön yläpuolelta. Legginssit eivät ole täyspitkät, joten suonikohjuiset sääreni pilkottavat viettelevästi niiden alapuolelta. Kohta ajattelin mennä kaupungille katsomaan, millaisia reaktioita tyylini saa aikaan.

Kiva ketju muutenkin. Ylläni on 20 vuotta vanha kulahtanut ja reikäinen Nanson paituli.

Vierailija
11/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat kiiltävät sukkahosuut, pinkit paksut sukat ja pinkki ruudukas kauluspaita. :D Ja pinkkiruskea-raidallinen kylpytakki. On aika mauton yhdistelmä nimittäin.

Vierailija
12/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun vetäisin niitä parempaan asentoon meni sormi kankaasta läpi..haperot harmaantuneet pikkarit.

Vierailija
13/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriterapiaa :-)

Vierailija
14/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksian värinen mekko, joka on rypytetty decolteelta ja olkapäistä. Oikeasti kesämekkona olisikin aika käsittämätön, mutta yöpaitana just hyvä.

Vierailija
15/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nanson pyjama, ihan ehjä vielä, viime vuonna Stockan hulluilta päiviltä hankittu

Vierailija
16/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosassa tiukka harmaa t-paita ilman tissiliivejä, mutta pikkarit ovat sentään mustat ja pitsiset. Kuulostatte yhtä sööteiltä kuin mä. Etenkin toi jouluyöpaitainen. :D

Vierailija
17/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 egen paituli ja 3 egen verskat. Verskoissa ruokajämiä, but who's care!

Vierailija
18/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanso-naisia minäkin. Reikien lisäksi olen tuunannut tätä ikäkulua kirkkaanpunaista perusvaatetta pirteillä hammastahnaroiskeilla.

Vierailija
19/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tämän käytön jälkeen roskiin.

Vierailija
20/59 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin vielä meneekö pois- tää nallekuvio ei taida olla mun juttu. Mullakin on lumiukot, ruskea ylläri toisin. Odottaa kaapissa joulufiilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi