Mitä kamalaa päälläsion nyt?
Rikkinäiset pinkit alushousut ja hikinen sinapinkeltainen trikoopaita. Mainittakoon, että se on ehjä. Lempiraitapaita on liian hikinen, reikä siinä olisi ollut.
Kommentit (59)
Anoppi, äiti ja sisko ja joskus mieskin.
Tämän hirveyden olen ostanut tosin itse. Tunika sammakkokuvilla. Sammakoissa glitteriä.
21 jatkaa ja kertoo siteeraavansa erästä tunnettua mäkihyppäjää, joka on käyttänyt tätä nimenomaista muotoa who's care :)
Who's cares. Se on se oikea versio.
Ja mulla on päällä kohtuullisen siistit kamppeet. Ei karmeutta ollenkaan. toki joku niuho vois sanoa, etteivät siisti ruutukuvioiset (viininpuna-luonnonvalkoiset) sovi yhteen työpaitapuseron (valkoinen) kanssa. Mutta mun mielestä erittäin siisti yhdistelmä :)
Teksti boksereissa kruunaa asukokonaisuuden:
I
I
Siinä siis lukee I LOVE MY PENIS :D
I
Who's cares. Se on se oikea versio.
kuvitellut, että kyseessä oli sellainen ässätön versio, well well :)
ja äitini vanhat siniset kulahtaneet lökärit :D
mulla (h&m, saaks tästä miinuksia?) mekko päällä ja rintsikat alla. eikä tursu läskitkään nyt, kun mekko peittää kivasti nekin.
T-paita ja peitto varpaiden päällä. En jaksanut enää suihkun jälkeen käydä hakees puhtaita alushousuja.
Kesätunika, johon mahtuisi enemmänkin väkeä,.
Kangas venyi pesussa ja muoto on vähintäänkin mielenkiintoinen. Periaatteessa ok, mutku.....
I
on reikäiset hihatesorit ja reikä hihassa. Hupparin alla vanha narutoppi missä sivusaumassa iso reikä.
Jalassa mustat lököhousut.
nallekuvioinen pyjama sellaista jotain ärsyttävää kiiltävää kangasta, vaalean sininen, ruma, kaksi nappia puuttuu.
sloggin maxi -alushousut, ruskeat, ruostetahraiset.
Ylläni on 20 vuotta vanha kulahtanut ja reikäinen Nanson paituli.
Mä olen vasta viimeisten kuukausien aikana raaskinut luopua täyteen rei´itetyistä n. 20-vuotiaista yöpaidoistani, joita oli muutama. Yhtestä irtosi melkein kokonaan kaula-aukon resori, jolloin laitoin sen rätteihin. Taitaa noistakin kaksi olla Nansoa. Ihanat kuosit ja ilmeisesti hyvä laatu :D
Kukkakalsarit ja punainen t-paita entisen työnantajan logolla.