Just. Pph ja erään lapsen äiti tarkastivat tänään yhden lapsen.
Yksi lapsista oli kipeän näköinen ja pph ja toisen lapsen äiti juorusivat pihassa tästä lapsesta ja lapsen äidistä kun menin itse viemään omani. Pph jopa näytti tälle toisen lapsen äidille ko. lapsen ihoa haalarin alta ulkona...
Että mä olen vihainen itselleni kun en osaa sanoa mitään noissa tilanteissa!
Kommentit (14)
vaikka kuinka harjoittelisin, niin tykkäisi yhtään (enkä pitisi asiallisena) jos mun lasta näyteltäisiin jollekin toiselle äidille (ellei tämä olisi lääkäri) ja päiviteltäisi lasta ja äitiä oikein porukalla.
ap
sen nimi on keskustelu ja joskus se liittyy toisten lapsiin. Opit sen itsekin harjoittelemalla.
Todellakaan lapsen sairaudet tai mikään muukaan ei kuulu toiselle äidille.
sen toisen äidin ja lapsen puolesta! Mun mielestä pienilläkin on oikeus yksityisyyteen.
sen toisen äidin ja lapsen puolesta! Mun mielestä pienilläkin on oikeus yksityisyyteen.
Kyllä ottais päähän, jos lapseni joutuisi jonkun julkisen ei-tieteellisen tarkastuksen kohteeksi, oli sillä sitten mikä tauti tahansa.
Ehkä se toisen lapsen äiti oli hoitaja, lääkäri tai itse perheessä kärsiny samasta vaivasta ja pph kysäisi apua asiaan tai varmistusta tms.
Inhoan jos asioita irrotetaan yhteyksistä, ihan seiska päivää-menoa
VAITIOLOSOPIMUKSEN, joka tarkoittaa esim ettei ole mitään asiaa puhua toisten lasten asioista muille vanhemmille eli asiatonta touhua!
Ehkä se toisen lapsen äiti oli hoitaja, lääkäri tai itse perheessä kärsiny samasta vaivasta ja pph kysäisi apua asiaan tai varmistusta tms.
Inhoan jos asioita irrotetaan yhteyksistä, ihan seiska päivää-menoa
että tämä äiti, jolle näitä näytettiin, ei ole hoitoalalla minkäänlaisella. Päivittelivät siinä yhdessä, että onkohan allergiaa vaiko rokkoa ja onkohan kohta kaikissa yms.
ap
Mutta sitähän pph:t usein ovat :-(
..että tämä äiti, jolle näitä näytettiin, ei ole hoitoalalla minkäänlaisella. Päivittelivät siinä yhdessä, että onkohan allergiaa vaiko rokkoa ja onkohan kohta kaikissa yms.
ap
Niin, jos hoitoon tuotaisi vesirokkoinen lapsi niin varmaan haluaisit sinäkin tietää siitä, jos vaikka oisitte kohta lähdössä lomamatkalle tms.
Jos sulla ei oo kanttia puhua asioita asianosaisille suoraan niin äärettömän halveksuttavaa sinulta sortua samaan juoruamiseen seläntakana mistä itse syytät pph:a!
on kyllä melko voimakkaasti sanottu :D
ap
muiden perheiden asioita ei saa puhua eri perheille-
ps ap- jos häiritsee- tee ilmoitus pph-phjaajalle eli pph:n esimehelle
Takuulla saa kertoa, jos yhdellä hoitolapsista on rokkoa. Ja saa kysyä lähinnä olevan äidin mielipidettä, jos ei itse ole varma, onko rokkoa. Siitä vaan vaatimaan rangaistusta tietosuojan loukkauksesta, niin kyllä teille nauretaan.
sen nimi on keskustelu ja joskus se liittyy toisten lapsiin. Opit sen itsekin harjoittelemalla.