Te, joiden vuoksi perheellinen mies on eronnut vaimostaan
Miten olette tavanneet, miten mies päätyi eroamaan? Onko miestä kaduttanut, eli miten kaikki päättyi lopulta, oletteko yhdessä/onnellisia? Mitä ongelmia on mahdollisesti ollut?
Kommentit (18)
Tapasimme 2v ennen kuin heillä ero tuli pitkästä liitosta. Miehen ex-vaimo löysi ensin toisen juuri niihin aikoihin. Mekin rakastuimme. Päätimme silti jättää salatun yhteydenpidon pois puolen vuoden jälkeen.
Miehen ex jatkoi silti omaa suhdettaan ja avioliitto tuli tiensä päähän.
Meidän seurustelumme alkoi uudelleen vähän ennen kuin avioero oli virallinen. Heidän liittonsa oli jo ihan loppuun palanut ja mies ei ole ikinä kaivannut sitä takaisin.
Miehen ex nalkutti miehen pihalle ja tällä löi haku päällä
Onnea vaan, olet löytänyt varsinaisen helmen. Toivottavasti olet täydellinen ihminen, ettei miehesi lähde ratkomaan parisuhdeongelmiaan taas tutulla tavalla. En kyllä katselisi miestä, jonka parisuhdetaidot on tuolla tasolla, mutta itsehän olet tiesi valinnut.
Mies oli lähtenyt baariin kavereiden kanssa ja sillä oli haku päällä. Oli niin ky****nyt rouvaansa. Lapset on meillä viikko-viikko systeemillä, eikä mies ole omien sanojensa mukaan koskaan katunut. Vaihtoi kuulemma parempaan. Yksi yhteinen lapsi on.
Ei oo totta! Mitä ihmettä höpötät. Kanna syyllisyytesi ja vastuusi petoksestasi.
Tapasimme netissä. Mies etsi tietoisesti seuraa ja mainitsi heti ensimmäisen keskustelun yhteydessä olevansa perheellinen. Mies oli kuulemma jo pari kuukautta aiemmin tehnyt päätöksen etsiä kesäksi muutakin seuraa kuin vaimonsa, ja tämän lisäksi hän oli pettänyt vaimoaan useasti.
Noin 2kk kuluttua tapaamisestamme mies jätti vaimonsa ja muutti minun kanssani yhteen. Sillä tiellä ollaan edelleen. Aluksi oli hankaluuksia, kun tuo ex-vaimo oli luonnollisesti hyvin katkera ja vihainen, syytteli puhelimitse niin miestä kuin minuakin. Hän myös veti lapset ikävään välikäteen, mutta loppujen lopuksi tapaamiset saatiin sovittua hyvin jne.
Exä ei käsittääkseni edelleenkään siedä minua, vaikka lasten takia olemmekin olleet jonkin verran tekemisissä. Vain pari kertaa olemme varsinaisesti jutelleet. Itse olisin valmis parantamaan välejämme, koska eipä tässä näytetä toisistamme eroon pääsevän, mutta ymmärrän hyvin jos ja kun hän ei sitä halua.
Mies on sanonut suoraan, ettei ole kertaakaan katunut lähtöään. Lasten takia hän on surrut, mutta nyt kun kaikki on ok ja sujuu niin eipä siinäkään enää sen kummempia ongelmia.
Sen olen tosin päättänyt, että jos joskus tästä suhteesta eroan, niin en tietoisesti ryhdy suhteeseen varatun kanssa. En halua enää yhtään vihaista eksää perääni, lapsipuolissa on hyvin paljon sietämistä (toinen on erityislapsi) ja ylipäätään siinä saa aika paljon nieleskellä, että miehen ex on jatkuvasti läsnä elämässämme.
En lähtisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on vielä tunteita tai loppuun käsittelemätön suhde toisen kanssa. Tunsin todella suurta vetoa yhteen mieheen, jonka kanssa kohtasimme yhteisten harrastusten parista usein viime syksyn aikana. Tuntuin täydelliseltä miheltä minulle ja kemiakin oli aivan mieletön. Sitten hän pyysikin minut seuralaisekseen eräisiin pikkujouluihin. Tanssilattialla meno meni aika kuumaksi ja lähdime yhtä matkaa bileistä pois. Matkalla kuitenkin kävi ilmi, että mies olikin pitkässä suhteessa! Se kiinnostus loppui saman tien ja hänelle sanoinkin, että jos olisin tiennyt olevan varattu, en todellakaan olisi antanut asioiden menevän niin pitkälle, vaikka ei nyt (ONNEKSI) seksiin asti päädytty. Mies petti puolisoaan ja minua. Jos olisin lähtenyt leikkiin mukaan sen jälkeen, kun olisin kuukllut pettäjyydestä, olisin itsekin ollut ihan yhtä hirveä ihminen!
yhteisten tuttavien kautta. Mies oli pettänyt vaimoaan koko heidän yhdessäolonsa ajan. Vaimo löysi miehen puhelimesta meidän välistämme viestittelyä, mikä johti sitten eroon. Olemme nykyään naimisissa ja meillä on yhteisiä lapsia. Miehellä ja minulla on hyvät välit hänen lapsiinsa edellisestä liitosta, mutta ymmärrettävästi ex-vaimon kanssa on ollut jonkin verran ongelmia. Itse asiassa meillä oli tapahtuneesta huolimatta ex-vaimonkin kanssa ihan OK välit kunnes hän kuuli minun odottavan ensimmäistä yhteistä lastamme. Sen jälkeen hän ei ole suostunut pitämään mieheen mitään yhteyttä edes noihin yhteisiin lapsiin liittyvissä asioissa. Kurja juttu.
vikaa. Ja että nämä kakkoset aina tuntevat olevansa jonkinlaisia "voittajia", kun se mies kerta "minut valitsi".
Surkeaa porukkaa.
Entinen vaimo ei antanut ja mies hakeutui luokseni. Lopulta kuitenkin enenn kun otti eron niin löysi vielä uuden isotissisemmäm kuin minä Barselonan lentokentältä ja on nyt sen kanssa naimisissa.
Olen tyytyväinen, sillä heillä oli sotaisa ero ja taistelua lasten huoltajuudesta. Nyt on kaksi lasta tästä uudesta suhteesta ja iloinen uusperhekuvio kasassa.
Löysin itselleni onneksi oikean tasapainoisen puolison, ilman menneisyyden rasitteita.
yhteisten tuttavien kautta. Mies oli pettänyt vaimoaan koko heidän yhdessäolonsa ajan. Vaimo löysi miehen puhelimesta meidän välistämme viestittelyä, mikä johti sitten eroon. Olemme nykyään naimisissa ja meillä on yhteisiä lapsia. Miehellä ja minulla on hyvät välit hänen lapsiinsa edellisestä liitosta, mutta ymmärrettävästi ex-vaimon kanssa on ollut jonkin verran ongelmia. Itse asiassa meillä oli tapahtuneesta huolimatta ex-vaimonkin kanssa ihan OK välit kunnes hän kuuli minun odottavan ensimmäistä yhteistä lastamme. Sen jälkeen hän ei ole suostunut pitämään mieheen mitään yhteyttä edes noihin yhteisiin lapsiin liittyvissä asioissa. Kurja juttu.
vaivannut perustaa perhe miehen kanssa, joka petti jatkuvasti ensimmäistä vaimoaan ja sitten lemppasi?
Mun olisi kyllä aika vaikea luottaa sellaiseen ihmiseen, ainakaan aviomiehenä.
Ja lapsikin tulossa tuohon sotkuun, voi sentään :(
Lapset asuu meillä, tapaa äitiä nyt 1 päivä per kk. Äiti ei kykene muuhun.
Hyvä kun on hengissä.
sain tietää, että mies on naimisissa. En jäisi odottamaan, että mies jättää vaimonsa. En edes haluaisi miestä, joka on systemaattisesti pettänyt vaimoaan.
Ei se eronnut, vaan vaimo jätti kun sai selville meidän suhteesta. Ja sen jälkeen minä sain selville etten ollut edes ainoa jonka kanssa se oli vaimoaan pettänyt.
Eron jälkeen oltiin on/off suhteessa kunnes kävi ilmi että etsii netistä koko ajan seuraa. Sen jälkeen minä jätin sen jonka jälkeen meni takaisin panemaan exää.
Puoli vuotta meidän erosta tavattiin ja alettiin olemaan uudestaan yhdessä. Vaimo soitti minulle ja kertoi että ovat edelleen naimisissa ja ovat olleet yhdessä koko ajan, vaikka eropaperit oli vetämässä ja vaimo ja lapset asui jo omassa asunnossa.
4 vuotta se kusetti meitä molempia.
Näin meillä, elämä on tarua ihmeellisempää.
minäkin (ap) ajattelen, että olisi parempi, että jos mies haluaa erota vaimostaan, niin se tapahtuisi ilman minuakin, siis että vaihtoehdot ei ole joko minun matkaan lähteminen tai vaimon luo jääminen..mutta mitäs jos mies nyt olisi onnettomassa avioliitossa ja sattuisimme tapaamaan ja rakastumaan, mistä tietää, että onko miehen eromotiivit "oikeita"?
Jos on valmis hakemaan muuta seuraa ja pettämään, niin kaikenlainen puolison arvostaminen ja kunnioitus on ajat sitten lentänyt romukoppaan. Niin, samalla myös lasten arvostus.
On ihan järkevää ja tervettä todeta, että tämä meidän juttu ei toimi. Sen sijaan en käsitä pettämistä, salasuhdetta, valehtelua ja ihmettelyä, miksi se ex on niin hankala, kun me ollaan nyt yhdessä. Jos kohdellaan kuin roskaa, niin tokihan sen saman lataa takaisin. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan siten, että kohdellaan itse ihmismäisellä tavalla. Voisinpa sanoa, että sitä saa, mitä kerjää.
Miksi ihmeessä ei asioita voida hoitaa aikuisella tavalla muutkin huomioonottaen? Erityisesti lapset kärsivät, kun isä ja äiti tappelevat ja isän uusi keikistelee heti muutosta alkaen uudessa kodissa. En käsitä tuollaista itsekeskeisyyttä ja välinpitämättömyyttä muiden tunteita kohtaan.
Miehen ex nalkutti miehen pihalle ja tällä löi haku päällä