Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänö aikuista naista lihavana jos painoindeksi hipoo 25:ttä?

Vierailija
21.05.2012 |

Teiniä varmaan pidetään mutta jos on muodokas 40+ nainen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin tällä palstalla. Oma painoindeksini vähän yli 25 eikä kukaan ole minua lihavaksi sanonut. Olen vai kurvikas keski-ikäinen nainen.

Vierailija
2/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverit sanovat hoikaksi, eli se yhtä kuin "normaalipainoinen" kavereiden kielellä ... jos kaverit sanovat "sä olet kivan muodokas" se tarkoittaa lihavaa :D!

- olen 28v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin tällä palstalla. Oma painoindeksini vähän yli 25 eikä kukaan ole minua lihavaksi sanonut. Olen vai kurvikas keski-ikäinen nainen.

Vierailija
4/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 30 on pulska

Vierailija
5/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavana pidä BMI 25:ttä kuin mielisairaat. Pyöreänä voi pitää, jos nainen on vartalotyypiltään omena eli mahaa voi jo vähän olla tuossa BMI:ssä. Jos taas on pyöreäpeppuista tyyppiä, vyötärö on tuolla BMI:llä kapea ja vatsa litteä eli näyttää tosi hyvältä. Tietysti sekin vaikuttaa, onko paino rasvaa vai lihasta, mutta taviksella varmaan molempia.

Vierailija
6/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavana pidä BMI 25:ttä kuin mielisairaat. Pyöreänä voi pitää, jos nainen on vartalotyypiltään omena eli mahaa voi jo vähän olla tuossa BMI:ssä. Jos taas on pyöreäpeppuista tyyppiä, vyötärö on tuolla BMI:llä kapea ja vatsa litteä eli näyttää tosi hyvältä. Tietysti sekin vaikuttaa, onko paino rasvaa vai lihasta, mutta taviksella varmaan molempia.

Vierailija
7/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että sitä päin naamaa sanottaisiin

No ehkä ei tosiaan. Itseäni kuitenkin ihan miellyttää oma peilikuva vaikken hoikka olekaan. Kapea vyötärö, litteä vatsa mutta tissejä ja lanteilta sitten vähän enemmän. Mitat 95-70-95, eli mikään pötkylä en ole.

Vierailija
8/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että sitä päin naamaa sanottaisiin

No ehkä ei tosiaan. Itseäni kuitenkin ihan miellyttää oma peilikuva vaikken hoikka olekaan. Kapea vyötärö, litteä vatsa mutta tissejä ja lanteilta sitten vähän enemmän. Mitat 95-70-95, eli mikään pötkylä en ole.

Sulla on todella hyvä kroppa.

Vierailija
9/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoindeksi on 25,75 mut vyötärönympärys on 100 cm - kyllä, on sanottu pyöreäksi ihan päin näköäkin.

Vierailija
10/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAinoindeksi 25. Olen todella rintava, eli kuppikoko F75. Vyötärö hieman alle 80 cm, vatsa suht litteä. Ystäväni ei uskonut kun sanoin minulla olevan pari kiloa ylipainoa painoindeksin mukaan. Eli riippuu paljon siitä, miten paino on jakautunut.

Vierailija
11/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu katsojasta JA omista muodoista. Ja rasvaprosentista.

Vierailija
12/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverit sanovat hoikaksi, eli se yhtä kuin "normaalipainoinen" kavereiden kielellä ... jos kaverit sanovat "sä olet kivan muodokas" se tarkoittaa lihavaa :D! - olen 28v.

naiset kehu toisiaan aina hoikiksi, vaikka olisi minä kokoinen?

Vierailija
13/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ikä siihen lihavuuteen/kokoon vaikuttaa?

Vierailija
14/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverit sanovat hoikaksi, eli se yhtä kuin "normaalipainoinen" kavereiden kielellä ... jos kaverit sanovat "sä olet kivan muodokas" se tarkoittaa lihavaa :D!

- olen 28v.

En mä ainakaan sano ketään ei-hoikkaa hoikaksi. Enkä lihavaa "kivan muodokkaaksi". En tosin viitsi lihavaksikaan sanoa, eiköhän se lihava tiedä itse olevansa lihava.

Ihme teinipeilleilyä aikuisilla ihmisillä.

Vierailija
15/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 25 eli miltä vaikuttaa? Ja ikä on 37v

Vierailija
16/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin itseäni hyvin lihavana, jos se olisi 25. Olen tosin 20-vuotias, joten menen ehkä kropan puolesta vielä enemmän sinne teiniin kuin nelikymppiseen?

Joka tapauksessa saisin painaa tästä n. 10 kiloa enemmän, että bmi olisi tuon 25. Joskus painoin melkein sen verran, ja olin kyllä mielestäni helvetillinen pallo.

Vierailija
17/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun painoindeksini on 25 ja pidän itseäni lihavana, vaikka kukaan ei ole niin sanonutkaan. En pidä ollenkaan peilikuvastani, vaikka edelleenkin minulta löytyy selvä vyötärö ja olen mallia tiimalasi. Aikaisemmin painoin 10kg vähemmän ja painoindeksi on 21 ja siihen verrattuna ero on kyllä huima. Mitkään vaatteet ei mahdu päälle, ahdistavaa.

Vierailija
18/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 24,jotain, ja olen läski. Ärsyttää, kun vaatteet kiristää ja valokuvissa näytän hirveältä tankilta. Enkä todellakaan ole mikään anorektikko, vaan realisti.

Lihava on lihava.

Vierailija
19/41 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25 on lihava nimenomaan tällä palstalla. Reaalimaailmassa se on normaalipaino. Toki kehon koostumuksia voi olla monenlaisia saman painoindeksin omaavilla, mutta ei yksikään ihminen, jolla on BMI 25 ole silti oikeasti lihava.

Vierailija
20/41 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olisin bmi 25 niin olisin varmaan jo liian laiha. Painan nyt 133kg ja jos laihtuisin vaikka 85 kiloiseksi, se olisi erittäin hyvä. Nuorena painoin jopa 59kg välillä, ja nyt kun katsoo kuvia, niin järkyttävän laiha, en haluaisi nelikymppisenä olla niin laiha, varmasti olisin sitten kurttuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan