Huuto.net - Miksi huudat ja et lunasta huutojasi?
Huuto.net sivustolla käy välillä niin, että huutaja ei lunastakaan huutamiaan tuotteita. Usein nämä lunastamatomat huudot ovat kerääntyvä samoille tunnuksille.
Jätätkö huutojasi lunastamatta?
Miksi? Hyödytkö siitä itse jotenkin? Voitko avata minulle lunastamattajättämisen logiikkaa, kun en itse tajua?
Kommentit (4)
käynnissä, en ole kokenut huutiksen käyttäjä ollenkaan. Lähetin voittajalle viestin ja tilitiedot noin viikko sitten, ei vastausta eikä maksua ole kuulunut. Ostajalla on palautteissa 10 hyvin meni-kommenttia ja 10 huuto lunastamatta-kommenttia. Mietin vaan yleisesti mitä ajattelee näin toimiva ihminen.
2 viikkoa on mielestäni kohtuullinen aika odottaa maksua, mutta vain silloin, jos on myyjän kanssa sovittu, että kauppa lykkääntyy. Itse maksan mielellään heti voitetut huutoni, niin ei pääse unohtumaan.
käynnissä, en ole kokenut huutiksen käyttäjä ollenkaan. Lähetin voittajalle viestin ja tilitiedot noin viikko sitten, ei vastausta eikä maksua ole kuulunut. Ostajalla on palautteissa 10 hyvin meni-kommenttia ja 10 huuto lunastamatta-kommenttia. Mietin vaan yleisesti mitä ajattelee näin toimiva ihminen.
2 viikkoa on mielestäni kohtuullinen aika odottaa maksua, mutta vain silloin, jos on myyjän kanssa sovittu, että kauppa lykkääntyy. Itse maksan mielellään heti voitetut huutoni, niin ei pääse unohtumaan.
Itselleni suurempi paha on maksamani huudot, joita ei postiteta heti kuin heti maksetut huudot.
Itselleni ei ole tällaisia sattunut, mutta tähän johtavat syyt ymmärrän. Minulla esim. on postiin matkaa 20km ja yhden paketin takia pelkästään en lähde sinne ajelemaan, vaan hoidan sitten samalla muiden kaupunkiasioiden kanssa.
Toki kohteliasta on lähettää mahdollisimman nopeasti. Viikko on kuitenkin mielestäni ihan kohtuullista, jos ei muusta aikataulusta ole sovittu.
Hupihuutelun syitä en vaan tajua. Pelkkää kiusantekoa?
Itse olen joskus odotellut jopa kolme viikkoa maksua kun tuote oli pieni ja helposti säilytettävä. Normaalistikin alan vasta viikon jälkeen kysellä maksun perään.