Argh! Helteet alkoi!
Nauttikaa te ketkä voitte Suomen suvesta ja helteistä. Tämä vitiligomamma linnottautuu paljolti sisätiloihin ja kulkee "siveellisesti" verhoutuneena koko kesän jos on pakko mennä ulos. Apteekista pakko hakea tänään 50+ kertoimen fys.aurinkosuojarasvaa, että selviytyy kauppareissut ja muut pakolliset.
Kommentit (11)
meillä on tossa varjossa, katoksen alla mittarissa 24,6c. Mutta sehän olikin tän avauksen pointti.
ap
Tällä on ulkona 7,0 astetta se ei kyllä ole mikään hellelukema!!!
Vaihdetaanko?
T raahelainen
meillä on tossa varjossa, katoksen alla mittarissa 24,6c. Mutta sehän olikin tän avauksen pointti.
ap
mä en mitään nipota. mutta mua ärsyttää kun vuodesta toiseen valitetaan hirveistä helteistä, vaikkei sellasia edes ole ollut. esim. joku 23 astetta on muka niiiiiiiiiiin kuuma helle joidenkin mielestä.
mä palelen siihen asti että mittari näyttää vähintään +27 ja mielellään saa olla sen 30 ja yli että oikeesti lämmittäis luita ja ytimiä.
en sano, etteikö jonkun mielestä 21 - 23 astetta saisi olla kuuma, mutta helle se ei ole. jotain tyyliin: "onneksi ne viime viikon helteet hellitti". anteeks mitkä, mä en vielä tommosilla kahenkympin tienoolla lukemilla edes takista luovu.
Mulle riittää kaikki 20+ jos paistaa aurinko niin muutan sisätiloihin. Lempikuuni on toukokuu, kun lämmintä muttei vielä paahdetta. Paitti aina tää tokavikaviikko joka perinteisesti kuuma..
Olen jopa polttanu käsivarren vitiligokohdat ihan autonkin ikkunan läpi, vaikka ikkunat kii mut helteellä pitkä ajomatka riitti kun ratista piti kuitenkin pitää kii..
ap
Meillä mittari näyttää +26 varjossa.
Aivan mahtavaa tää lämpö.
Tulevaisuudessa tuleekin kuumat kesät ja kylmät talvet! =)
ei tässä todellakaan vielä helteistä nautita siis.
meillä helleraja on 30 ja se ylittyy jatkuvasti kuukausitolkulla, mikäs sen mukavampaa :)
Suomessa kitistään kylmästä, pimeästä ja lämmöstä, mikään ei kelpaa.
t. keski-euroopasta
Kauhulla odotan kesää ja helteitä.
Ne on ihan yhtä tuskaa.
Töissä on onneksi hyvä ilmastointi, mutta kesälomalla joutuu kärsimään kuumuudesta.
Sitten kun lapset ovat isoja, alan pitämään lomani taas syksyllä :)
Nyt on vielä pakko lomailla kesä-heinäkuussa lasten takia.
Nyt loppu multa sisällä möllöttäminen ja elämä alkoi. Tosi ihanaa kun vaihteeksi pääsee vähän elämäänkin, eikä tartte vaan olla sisällä.