Pitää sitten itse jättää vissiin menemättä lapsen kevätjuhlaan, kun tästäkin tuli niin v*tun
iso riita!
Tuli kutsu lapsen kevätjuhliin ja paikkana ei nyt ole sitten sellainen, että sinne mahtuisi mummit ja kummit. Ilmoitin lapsen isälle, että kevätjuhliin saa tulla jokaisesta perheestä vain 2, kuten kutsussa luki.
Exältä tuli sitten ihana tulenkatkuinen teksti kaikkine ihanine haukkumasanoineen ja että hän ei v*ttu sitten tule ollenkaan, jos nyxänsä ei saa tulla. *HUOH*
Kommentit (20)
Ainakaan jos paikkoja rajoitetusti.
Ainakaan jos paikkoja rajoitetusti.
Sinä menet sinne, ehdottomasti.
Jääköön isä pois, jos kerran on tota mieltä. Sinä menet tietenkin, eikä sun tarvitse miehen kanssa asiasta sen enempää keskustella.
Jääköön isä pois, jos kerran on tota mieltä. Sinä menet tietenkin, eikä sun tarvitse miehen kanssa asiasta sen enempää keskustella.
ei vaan enää jaksaisi tätä ainaista tappelua :(.
ap
3 lasta ja kyllä noita juhlia on nähty ihan tarpeeksi. Tänä vuonna ykskään mun lapsista ei esiinny, vanhin pääsee peruskoulusta ja sen juhliin menen.
Kahden nuorimman juhliin saa mennä isä.
Niin ja me ei olla erottu vaan yhdessä ollaan edelleen.
Ilmoitin lapsen isälle, että kevätjuhliin saa tulla jokaisesta perheestä vain 2, kuten kutsussa luki.
kannattaa miettiä, miten sinä oikeasti tuon miehellesi viestitit.
Että "sinne ei saa tulla kuin kaksi vierasta" vai että "koulu rajaa vieraiden määrän kahteen per lapsi, mites me tää nyt sovitaan kun minäkin haluaisin nähdä lapsen esiintymässä...?"
Jos miehesi nyt ei ole mielisairas, hän tuskin olisi raivostunut sinulle koulun rajauksista.
Mutta jos teillä on ns. historiaa taustalla, jossa kaikesta tulee riitaa ja miehesi syystä tai toisesta on saanut sinut kiinni tahallisesta kiusanteosta, niin reaktio voikin olla tuollainen kiukku.
Ole sovitteleva. Laita miehelle viesti, että "et halua riidella kevätjuhlista, tavoitehan on kumminkin vain se, että lapsi saa esiintyä ja omat vanhemmat ovat sitä katsomassa. Sinä et tuota rajausta ole päättänyt, vaan koulu, koska tiloja ei ole isolle vierasjoukolle."
ei vaan enää jaksaisi tätä ainaista tappelua :(.
ap
koulu on ilmoittanut että lapsen perheestä saa tulla vain 2 henkilöä juhliin. Toinen olet sinä ja toinen on exä tai sitten joku muu isän puolelta, vaikka se nyxä jos sen on pakko niihin juhliin päästä. Isä voi ihan itse päättää kuka juhliin lähtee vai lähteekö kukaan. Isä voi myös halutessaan ihan itse valittaa koululle tästä säännöstä.
Miksi sen miehen pitäisi se uusi kanttura sinne raahata? Eihän se ole lapsesi huoltaja tai vanhempi.
... ainakin sinä menet sinne. Ja jos exä tulee sinne nyxän kanssa, niin se on hänen häpeänsä selitellä, että miksi siellä on joku "kolmas pyörä". Eiköhän ne muutkin tajua kuka ei kuulu joukkoon. Mene ajoissa paikalle varaamaan istumapaikka ja smileeeee! ;)
Ilmoitin lapsen isälle, että kevätjuhliin saa tulla jokaisesta perheestä vain 2, kuten kutsussa luki.
kannattaa miettiä, miten sinä oikeasti tuon miehellesi viestitit.Että "sinne ei saa tulla kuin kaksi vierasta" vai että "koulu rajaa vieraiden määrän kahteen per lapsi, mites me tää nyt sovitaan kun minäkin haluaisin nähdä lapsen esiintymässä...?"
exälle vain viestin koska juhla on ja kutsussa lukee, että jokaisesta perheestä saa tulla vain 2. Siitä tää alko.
ap
Jos miehesi nyt ei ole mielisairas, hän tuskin olisi raivostunut sinulle koulun rajauksista.
Mutta jos teillä on ns. historiaa taustalla, jossa kaikesta tulee riitaa ja miehesi syystä tai toisesta on saanut sinut kiinni tahallisesta kiusanteosta, niin reaktio voikin olla tuollainen kiukku.
Ole sovitteleva. Laita miehelle viesti, että "et halua riidella kevätjuhlista, tavoitehan on kumminkin vain se, että lapsi saa esiintyä ja omat vanhemmat ovat sitä katsomassa. Sinä et tuota rajausta ole päättänyt, vaan koulu, koska tiloja ei ole isolle vierasjoukolle."
mutta siis laitoin exälle vain viestin koska juhla on ja kutsussa lukee, että jokaisesta perheestä saa tulla vain 2. Siitä tää alko.
ap
Todennäköisesti miestä ei kiinnosta esitykset paskan vertaa ja se yritti vain saada tekosyyn olla menemättä. Nyxää kiinnostaa varmasti vielä vähemmän. Mene sinä ja anna niiden tehdä, mitä haluavat.
Miksi sinä et menisi, jos ei exä mene? Parempi niin, eikö?
Ja jos exä ottaa nyxänsä mukaan, niin se on hänen häpeänsä.
Mene sinä ja nauti lapsesi juhlista ja suo myös lapselle se ilo, että olet paikalla.
muiden kanssa. Ei mitään tappelun aihetta tässä - sinä menet juhliin ja jos isä ei ole tulossa, niin sinä voit ottaa avecin :).
Älä provosoidu ;).
Miksi sinä et menisi, jos ei exä mene? Parempi niin, eikö?
Ja jos exä ottaa nyxänsä mukaan, niin se on hänen häpeänsä.Mene sinä ja nauti lapsesi juhlista ja suo myös lapselle se ilo, että olet paikalla.
ja menen tietenkin mukaan jos lapsen isä ei ole halukas tulemaan. Se on ongelma, että suhtautuu kaikkeen niin negatiivisesti. Ihan niinkuin minä olisin keksinyt tämän jutun omasta päästäni... Ja mikä "parhainta", olemme eronneet jo 6v sitten, mulla ei paskan vertaa kiinnosta hänen tekemisensä ja nyxänsä on mielestäni mukava.
Mulla on itsellänikin jo uusi mies, jonka kanssa olisin voinut mennä sanomatta mitään lapsen isälle, mutta ajattelin, että lapsen isällä on enemmän se paikka siellä, kuin minun uudella tai hänen nyxällään.
ap
Mulla on itsellänikin jo uusi mies, jonka kanssa olisin voinut mennä sanomatta mitään lapsen isälle, mutta ajattelin, että lapsen isällä on enemmän se paikka siellä, kuin minun uudella tai hänen nyxällään. ap
Laita ex-miehellesi viesti, että jos hän ei ole tulossa niin sinun uusi miehesi tulisi kyllä mielellään :)... saapa siinä pohtia sitten.
että olet menossa lapseni kevätjuhlaan ja että isä voi ihan itse päättää, istuuko hänelle varatussa tuolissa vai tekeekö lapselle oharit. Sano, että kyse on nyt lapsesta, ei teistä vanhemmista ja vanhempien uusista seuralaisista. Mainitse myös, että olet takuuvarma, että miehen uusi nainen ei vaadi päästä juhlaan, kun kuulee järjestelyistä, koska ei hän niin typerä voisi olla, miten ihmeessä mies kuvittelee niin.
Teidän ei tarvitse nähdä edes toisianne ;)
No ei vaan, exäsi on hermoheikko tapaus.
Ei se sun keksimäsi sääntö ollut.