Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni mutta olen rakastunut toiseen

Vierailija
21.05.2012 |

Olen 30-vuotias lapseton nainen, joka on ajautunut elämänsä hirveimpään tilanteeseen. Olen ollut pitkään parisuhteessa, joka on jo muutaman vuoden ollut ongelmissa.

Tuntuu siltä, että ärsytämme toinen toisiamme, emme tee mitään yhdessä, emme koskettele tai puhu toisillemma ja intohimo on kadonnut. Mies sanoo himoitsevansa minua, mutta itse en tunne samoin. Arvostan häntä ihmisenä ja pidän luotettavana ja älykkäänä kumppanina. Ongelma on että seksi hänen kanssaan ei sytytä minua. Turhaudun, kun mies saa ja minä en.

Nyt olen rakastunut toiseen mieheen, jota en pidä läheskään yhtä luotettavana ja tasapainoisena, kuin nykyistä miestäni. Mutta en voi tunteilleni mitään! Tämä kyseinen mies on ilmoittanut olevansa rakastunut minuun ja haluavansa minut itselleen. En vain tiedä, voinko luottaa häneen. Tunnen silti suurta fyysistä vetovoimaa tähän toiseen mieheen ja hän pyörii mielessäni jatkuvasti.

Tilanne aiheuttaa minulle suurta ahdistusta ja tuskaa. Olen ollut jumissa tässä tilanteessa jo useita kuukausia ja mitään järkevää ratkaisua en ole löytänyt.

Voinko koskaan enää rakastaa omaa miestäni yhtä paljon kuin tätä toista? Miten tämän tilanteen voi ratkaista? Mitä jos teenkin elämäni suurimman virheen, jätän nykyisen miehen ja uusi osoittautuukin katastrofiksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona on vaan se, että mulla on mieheni kanssa kolme lasta ja toisella miehellä kaksi. Ikinä emme tällä kuviolla saa aikaiseksi hyvää parisuhdetta, joten pysymme nykyisissämme.

Sä sen sijaan olet käytännössä vapaa tekemään ratkaisusi. Miksi jäisit huonoon liittoon? Vaikka et onnistuisi uudenkaan miehen kanssa niin silti kannattaa ottaa riski.

Ne teidän puolisotko ansaitsevat teidät? Entä lapset? Voi veljet, olettehan tekin vapaita tekemään ratkaisunne. Surullista. :(

Vierailija
2/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä asiaa miehesi kannalta?

Hänellä on oikeus tietää sinun tunteistasi toista kohtaan. Onko sinussa "naista" olemaan hänelle rehellinen. Hän varmaankin haluaa sinut itselleen tai sitten hän haluaa luopua sinusta. KUKAAN EI HALUA OLLA VARALLA.

Sinun on tehtävä valintasi. Jos rakastat nykyistä miestäsi ja uskot että voitte rakentaa jotakin yhdessa, niin kerrot hänelle tunteistasi koskien suhdettanne. Kerrot myös, että olet ihastunut toiseen mieheen, mutta olet valinnut hänet. Kerrot, että haluat tosissasi tehdä työtä suhteenne eteen, koska hän on sinulle tärkein.

Jos et voi tehdä tätä sinun on parempi jatkaa matkaa. Joko tämän uuden mihen kanssa tai ehkä ihan yksinään. Ole rehellinen miehellesi, muista miten pahalta tämä kaikki hänestä tuntuu valitset sitten kumman tahansa tien.

Jos valitset miehesi, mutta et kerro hänelle tunteitasi ja salaat tämän ihastumisesi, suhteenne on tuhon tiellä. Et anna sille mahdollisuutta kasvaa tämän kriisin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona on vaan se, että mulla on mieheni kanssa kolme lasta ja toisella miehellä kaksi. Ikinä emme tällä kuviolla saa aikaiseksi hyvää parisuhdetta, joten pysymme nykyisissämme.

Sä sen sijaan olet käytännössä vapaa tekemään ratkaisusi. Miksi jäisit huonoon liittoon? Vaikka et onnistuisi uudenkaan miehen kanssa niin silti kannattaa ottaa riski.

Vierailija
4/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä, että saat orgasmin? mistä tiedät, että saat orgasmin tän toisen kanssa? jos orgasmi on ainoa syy erota, niin eroa sitten. miehesi varmaan löytää jonkun mukavamman sun tilalles nopeasti.

Vierailija
5/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo seuraavaa:

- kesytät tämän rentun kunnon aviomieheksi, joka muuttuu vielä sinulle uskolliseksi. Rakkautenne on kiihkeää ja seksi on taivaallista koko loppuelämänne ajan. Tylsyys on taakse jäänyttä elämää. Asian hieman pelaamalla saat vielä kunnon erokipurahat lypsettyä eksältä, joten uusi liitto alkaa kaikin puolin onnellisten tähtien alla.

Jos kuitenkin epäilet kristalipalloa ja pelaat varman päälle, niin av-mammat antavat sinulle luvan pettää ja pelata kaksilla korteilla.

Eihän autoakaan vaihdeta tai hajuvettä osteta ilman testausta. Ennen suurta ratkaisua kannattaa ehdottomasti testata tämä uusi uusi sonni ja hänen taitonsa. Kun tuon tekee salassa, niin voit vertailla kummankin miehen hyviä ja huonoja puolia ja pitää kaikki vaihtoehdot avoimina ml. pidä mies älyllisenä seurana ja laskujen maksajana ja tämä ihastus rakastajana.

Vierailija
6/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias lapseton nainen, joka on ajautunut elämänsä hirveimpään tilanteeseen. Olen ollut pitkään parisuhteessa, joka on jo muutaman vuoden ollut ongelmissa.

Tuntuu siltä, että ärsytämme toinen toisiamme, emme tee mitään yhdessä, emme koskettele tai puhu toisillemma ja intohimo on kadonnut. Mies sanoo himoitsevansa minua, mutta itse en tunne samoin. Arvostan häntä ihmisenä ja pidän luotettavana ja älykkäänä kumppanina. Ongelma on että seksi hänen kanssaan ei sytytä minua. Turhaudun, kun mies saa ja minä en.

Nyt olen rakastunut toiseen mieheen, jota en pidä läheskään yhtä luotettavana ja tasapainoisena, kuin nykyistä miestäni. Mutta en voi tunteilleni mitään! Tämä kyseinen mies on ilmoittanut olevansa rakastunut minuun ja haluavansa minut itselleen. En vain tiedä, voinko luottaa häneen. Tunnen silti suurta fyysistä vetovoimaa tähän toiseen mieheen ja hän pyörii mielessäni jatkuvasti.

Tilanne aiheuttaa minulle suurta ahdistusta ja tuskaa. Olen ollut jumissa tässä tilanteessa jo useita kuukausia ja mitään järkevää ratkaisua en ole löytänyt.

Voinko koskaan enää rakastaa omaa miestäni yhtä paljon kuin tätä toista? Miten tämän tilanteen voi ratkaista? Mitä jos teenkin elämäni suurimman virheen, jätän nykyisen miehen ja uusi osoittautuukin katastrofiksi?

Tutustuin tässä taannoin chattipalstan kautta ikäiseesi mieheen, joka kertonut vaimonsa olevan melkein frigidi, eikä saa orgasmiakaan herkästi hänen kanssaan. Puolisoina ärsyttävät toisiaan. Tämä vaimoke liikkuu paljon muualla, mm. kotonaan käy ja naisporukalla muuaallakin ja mies maksaa mielellään vaimonsa muualle menemiset. Olen kehoittanut tuota miestä puhumaan asioista, mutta se ei kuulema vaan onnistu. Mutta mies siis ajatellut, ettei aio loppuelämäänsä tuollaisessa suhteessa olla, kun seksikin niin onnetonta eikä nainenkaan jaksa lainkaan panostaa siihen.

Tuli vaan mieleen, että jos rakastat miestäsi, juttele sinä hänen kanssaan - oikeasti.

Tai ota tosiaan ero. Se on surkeaa vierestä seurata, kun kaverilla menee huonosti seksittömässä liitossaan. Ja puheyhteys on tyyliin tasolla kauppalistan teko. Ja heilläkään ei ole lapsia onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan