Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun miehestä tulee lomalla aina kamala

Vierailija
21.05.2012 |

valvoo kaikki yöt (netti, tv...) ja nukkuu pitkälle päivään, ja sitten on entistä kiukkuisempi kun mua lakkaa kiinnostamasta minkäänlainen seksielämä em. teinielämää elävän aikamiehen kanssa, kierre on valmis

parempi kun olis töissä vaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai siis nykyisin ex) tuli aina kipeeksi kun loma alkoi. Kait se oli joku stressireaktio, en tiedä. Mut otti päähän, kun tiesi että eka lomaviikko menee siihen kun toinen on kamalassa flunssassa ja voihkii sekä valittaa koko ajan.

Vierailija
2/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat heittäytyvät tuollaisiksi ja nautimme täysillä :D Pelataan tietokoneella yöt pitkät, kaljoitellaan, nukutaan iltapäivään, sekstaillaan milloin vaan. Oi ihanaa olisipa elämä aina sellaista!

Miksi sinusta on niin paha että miehelläsi on kesällä vähän erilainen vuorokausirytmi kuin sinulla? Ehkä se vain on hänelle luonnollisempi rytmi, josta joutuu vaan työaikana päivätyön takia luopumaan pakosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sun mielestä kun toinen on lomalla, niin se toinen työssäkäyvä tekee kotona kaiken eli sen toisenkin hommat..; hoitaa lapset, siivoaa, tekee ruuat, pyykkää, hoitaa pihan, toinen saa vain nukkua päivät ja katsoa telkkua yöt?

mun pitää sitten varmaan erota ja etsiä joku itseni kaltainen

ap

Vierailija
4/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sun mielestä kun toinen on lomalla, niin se toinen työssäkäyvä tekee kotona kaiken eli sen toisenkin hommat..; hoitaa lapset, siivoaa, tekee ruuat, pyykkää, hoitaa pihan, toinen saa vain nukkua päivät ja katsoa telkkua yöt?

mun pitää sitten varmaan erota ja etsiä joku itseni kaltainen

ap

teillä sitten isinä mielessä eri tilanne että meillä molemmat tekee noita, mutta ilta/yöaikaan kesälläkin. Lapsetkin siirtyy meillä yöeläjiksi kesäisin ;)

Eikö sitä miestä saisi tekemään jotain vuorokaudenajasta riippumattomia hommia kuten se pyykkäys tai pihatyöt sitten iltasella tai yöllä kun on valveilla?Eihän se toki ok ole että toinen joutuu hoitamaan koko talouden kaikki työt yksin mutta ei sen pelkän yökukkumisen ja päivänukkumisen takia tarvitse noin mennä.

Vierailija
5/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu näin joka viikonloppu. mies nukkuu ja istuu koneella. Kotihommat siirtyy (olen vuorotyössä).

Vierailija
6/6 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävöitän nyt vähän käytännön kuvauksella:

mä tulen töihin 7.30, mies jää nukkumaan, lapset kouluun (on siis nyt jo toukokuussa lomalla)

soittelen päivällä/iltapäivällä kotiin kun lapset tulevat koulusta, että onko päivä mennyt hyvin ja ottakaa välipalaa (jonka olen tehnyt jääkaappiin tai neuvon puhelimitse työajalla miten tekevät itse), mies nukkuu

kun mies heräilee siinä noin klo 14, yleensä alkaa tulla vittumaista viestiä mulle/kiukkuinen soitto kun on niiiin huono olo ja selkä särkee ja ei mitään ruokaa

menen kotiin n. klo 16, kaupan kautta tai suoraan, ja alan laittaa ruokaa, kyselen muksujen kuulumiset, läksyt jne jne, mies rötköttää sohvalla ja valittelee huonoa oloa (joka siis ihan vain päin persettä olevan vuorokausirytmin takia)

syödään (mies ei syö kun ei ole nälkä kun söi vasta aamupalan), siivoilen keittiön, teen kotihommmia, pihahommia, autan läksyissä, nämä yleiset jutut

mies syö yksin ruokansa ja jättää lautaset pöydälle, korjaan lautaset ja laitan astianpesukoneen päälle

tässä vaiheessa alkaa olla ilta ja alan huseeraamaan lapsia sänkyyn, mies valittaa kun sanon että nyt jo hiljaisuus, kun on juuri vironnut sen verran että nyt voisi katsoa televisiota

kun lapset nukahtavat, minä jo torkun sohvan nurkassa, tässä vaiheessa miehen mielestä olisi sopiva hetki seksin harrastamiseen, mutta kun tosiaan vituttaa tuo miehen tekemättömyys/pahantuulisuus ja itse on jo väsynyt niin ei todellakaan huvita vaan painelen nukkumaan

tästä mies saa vettä myllyyn -> valvoo kiukuissaan seuraavankin yön kun ei vaimokaan välitä eikä ymmärrä ja mitä hänen ajallaan on arvoa

näin ne menevät, miehen lomapäivät

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme