Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tyylisuuntauksia- blogia on täällä erityisen kiivaasti haukuttu?

Vierailija
20.05.2012 |

Jokainen blogihan on tekijänsä tuote, eikä minun mielestäni TS ole ollenkaan huonoimmasta päästä.

Kirjoitusvirheistä olen huomannut mainittavan täällä, mutta eiväthän blogit ole mitään kieliopin malliesimerkkejä muutenkaan.

MIKÄ siinä blogissa niin hirveästi häiritsee?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä keskustelut olisi kiusaamista.

Juoruamista ehkä pikemminkin.

Ja pakkohan ne asiat on täällä rääpiä, kun J ottaa vain itseään miellyttäviä kommentteja vastaan.

Nimim. Bongasin ostamastaan ja ylistämästään vaatteesta kuvan perusteella virheen, kommenttia ei koskaan julkaistu.

Mihin postaukseen yritit kommentoida? Haluaisin käydä tarkistamassa ettei vaan sinun kommenttiasi ole siellä. Olen itse kommentoinut TS-blogiin rakentavaa kritiikkiä parikin kertaa ja aina on julkaistu. Haluaisin myös tietää mikä virhe on kyseessä, tottakai tuollainen kiinnostaa.

Ei tainnut olla olemassa koko kommenttia, juoruamista vaan ;)

joku Prismasta ostettu paita

Vierailija
42/80 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kätilöopiskelijoillakin alkoi kesäloma. Mutta että jaksat... oletko oikeasti niin yksinkertainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakkohan ne asiat on täällä rääpiä, kun J ottaa vain itseään miellyttäviä kommentteja vastaan.

Nimim. Bongasin ostamastaan ja ylistämästään vaatteesta kuvan perusteella virheen, kommenttia ei koskaan julkaistu.

Mihin postaukseen yritit kommentoida? Haluaisin käydä tarkistamassa ettei vaan sinun kommenttiasi ole siellä. Olen itse kommentoinut TS-blogiin rakentavaa kritiikkiä parikin kertaa ja aina on julkaistu. Haluaisin myös tietää mikä virhe on kyseessä, tottakai tuollainen kiinnostaa.

Jos haluat nostaa aisan täällä esiin ja se oli siulle niin tärkeä, niin luulisi jaksavan sitte kaivaa sen postin esille?

Ja ihme tyyppejä/tyyppi täällä, HETI jos joku ei halua haukkua ja pilkata TS:ää, on se muka itte Jarna. Mie en oo! Olen vaan allerginen tuollaselle ajojahdille ja juoruamiselle mitä täälä harrastetaan yhen kirjottajan perässä!

Vierailija
44/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nostaa aisan täällä esiin ja se oli siulle niin tärkeä, niin luulisi jaksavan sitte kaivaa sen postin esille?

Ja ihme tyyppejä/tyyppi täällä, HETI jos joku ei halua haukkua ja pilkata TS:ää, on se muka itte Jarna. Mie en oo! Olen vaan allerginen tuollaselle ajojahdille ja juoruamiselle mitä täälä harrastetaan yhen kirjottajan perässä!

Hups, sä taisit nyt haukkua tän keskustelijoita?

Olen allerginen sellaiselle.

Ja anteeksi nyt ihan perkeleesti, että mulla on muutakin tekemistä kuin kaivella jotain prismaryysypostauksia esiin. On muutakin elämää.

Vierailija
45/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-postaus varmaan viittaa siihen kuuluisaan lausahdukseen " Kun on tottunut ostamaan kolmenkymmenen euron hintaisia TEEPPAREITA (poitsulle tai nöpötille, what ever) unohtaa ihan miten kivoja TEEPPAREITA saa myös halvalla Prismasta.." tai jotain noin se meni.

Aiheutti yleistä hilpeyttä AV:n lukijoissa koska moni tietää "ostettujen" paitojen totuuden. " Ilmaiseksi kerjättyjä paitoja"- olisi tosin kuulostanut jotenkin..hm...rahvaanomaiselta, eikö?

Vierailija
46/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, sä taisit nyt haukkua tän keskustelijoita?

Olen allerginen sellaiselle.

Ja anteeksi nyt ihan perkeleesti, että mulla on muutakin tekemistä kuin kaivella jotain prismaryysypostauksia esiin. On muutakin elämää.

No jos siulla on muutakin elämää kuin kaivella sitä ketjua, miksi sitten otit koko asian esille? Keksit jutun päästäsi mustamaalataksesi viatonta? Mistä tiedät onko siun kommenttisi siellä? Sanoit ettei IKINÄ julkaistu, mistä tiiät? Mitä MUUTA elämää siulla mahtaa olla, kun notkut tässäkin ketjussa koko ajan? Ei mittään!

Vierailija
47/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siulla on muutakin elämää kuin kaivella sitä ketjua, miksi sitten otit koko asian esille? Keksit jutun päästäsi mustamaalataksesi viatonta? Mistä tiedät onko siun kommenttisi siellä? Sanoit ettei IKINÄ julkaistu, mistä tiiät? Mitä MUUTA elämää siulla mahtaa olla, kun notkut tässäkin ketjussa koko ajan? Ei mittään!

KOSKA KÄVIN KATSOMASSA SITÄ POSTAUSTA SILLOIN KUN SE TULI JA KOMMENTTIA EI OLTU JULKAISTU. JA KÄVIN VIELÄ MYÖHEMMINKIN!!!!!!!!!!!

JOO JUURIKIN NIIN, KEKSIN JUTTUJA VIATTOMISTA. AIVAN, KOKO AJAN JUU! Jos tietäisit mun elämästä yhtään mitään, olisit hyvin hiljaa.

Mulla on tässä 6 eri selainikkunaa koko ajan auki ja lisäksi yksi toinen juttu, tavallaan selain sekin. Käyn vaan täällä välillä katsomassa, mitä meuhkataan.

Juu, miulla on kyllä muutakin elämää kuin ei mittään!

Vierailija
48/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kommentti ei ole siellä.

Löytyy viime vuoden puolelta, loppuvuodesta. Etsi itse.

Vierailija
49/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sie tosiaan MUKA hait sen vanhan postin sittenkin, vaikket muka ehi ja vaikkei siuta kiinnosta ja siulla on kuus selainikkunaa auki niin mikset voi sitte kertoa mikä se posti on? koska sitä ei ole! Tai et ole kirjottanu mittään kommenttia. tai virhettä ei siinä vaatteesa ole.

Vierailija
50/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sie tosiaan MUKA hait sen vanhan postin sittenkin, vaikket muka ehi ja vaikkei siuta kiinnosta ja siulla on kuus selainikkunaa auki niin mikset voi sitte kertoa mikä se posti on? koska sitä ei ole! Tai et ole kirjottanu mittään kommenttia. tai virhettä ei siinä vaatteesa ole.

ETSI. Vihe näkyy.

Oot ihan pimee, jos kuvittelet, että muut käy täällä keksimässä juttuja.

Ainoa, joka tässä juttuja keksii, olet sie ite!

Ei sulla siitä "kaikkitietävästä" sit enää valittamista ole?

Vierailija
51/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETSI. Vihe näkyy.

Oot ihan pimee, jos kuvittelet, että muut käy täällä keksimässä juttuja.

Ainoa, joka tässä juttuja keksii, olet sie ite!

Ei sulla siitä "kaikkitietävästä" sit enää valittamista ole?

miten mie siulle mitään todistan, kun sitä kommenttia ei olla julkaistu eli sitä ei ole??

On yleisessä tiedossa, että blogien kommenttiosiot pidetään kauniina, somina ja sitä ihanuutta hymistelevinä.

Voi valkata, mitä julkaisee ja sillä antaa tietyn kuvan blogistaan.

Se vaan, että kommentoija kyllä tietää, että omaa kommenttia ei olla julkaistu.

Näitä tosiaan on useita.

Ja wink wink, nyt mulla on 8 selainta auki, joista yksi on juurikin se postaus.

Annoin koordinaatit, tee jotain itsekin.

Vierailija
52/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippaihottumakuvia ja atooppisen ihon ongelmia julkaistua netissä kun hän oli pieni.

Harmi, etten tajunnut, että kun poika on 39 asteen kuumeessa, olisin voinut kuvata häntä nettiin.

Enkä tajunnut silloinkaan postata, kun he olivat sairaalassa yhtä aikaa.

En tajunnut postata syylistä, en molluskoista.

Siitä sentään löytyy kuva, kun pojalla oli musta silmä.

Skannaan välittömästi!

Vierailija
53/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti salassapitovelvollisuutta ja intimiteettisuojaa.

J on ymmärtääkseni juuri tällaisella alalla.

Miksi alaikäisellä lapsella ei olisi oikeutta intimiteettisuojaan, jos vaan saan kysyä?

Löysin eräästä blogista 2 kuvaa, joissa alaikäinen lapseni oli. Pyysin blogin pitäjää poistamaan kuvat juuri sillä perusteella, että kaikkien kuvassa olevien lupaa kuvan julkaisuun ei ollut, eikä varsinkaan huoltajien. (Kaikki kuvassa alaikäisiä.)

Kuvat poistuivat, hyvä niin.

Vaikka bloggaajaa ei haittaisi, että hänen asuinpaikkansa tms tulee netissä julki, niin jotain muuta osallista se voi haitata.

Vierailija
54/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippaihottumakuvia ja atooppisen ihon ongelmia julkaistua netissä kun hän oli pieni.

Harmi, etten tajunnut, että kun poika on 39 asteen kuumeessa, olisin voinut kuvata häntä nettiin.

Skannaan välittömästi!

Ja sekös sinua kaikesta päätellen rassaa. Oikeasti ;)

Vierailija
55/80 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luultavasti tarkoituksella se " opettava ja kaikkitietävä"-sävy; se joka ihmisiä ärsyttää. Sekä ne KIROTUSVIRHEET, aargh. Kertoo ihmisestä paljon.

Av:ä on ruodittu vuosien aikana monta suosittua, "Jarnankin" lukulistalla olevia blogeja. Ihan aiheesta, ja niiden kirjoittajat ovat ottaneet opikseen. BLogit ovat menneet salasanan taakse ja uskollinen lukijakunta on siellä omana salaseuranaan.

Ei alaikäisten lasten yksityisaasiat eikä tunnistettavat kuvat kuulu julkiseen blogiin! Mutta eihän "Jarna" asiaa koskaan niin näe. Hmh. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti? Näitä keskusteluja, " J":n tyylistä tullaan käymään taatusti siihen asti kunnes

" nöpötti tai poitsu" iskevät teininä nyrkkiä pöytään? Vanhemmat kun eivät muuten ymmärrä?

Vaikka juuri ne ihottumat.

Ei ole mitään pakkomiellettä.

Täällä ei vaan ole koskaan keskustelua ainoastakaan muusta seuraamastani blogista.

En sitten tiedä miksi ei ole näistä muista mitään.

Minusta esim Kotiliesi-bogissa on niin huonoa kieltä, etten muista muualla vastaavaan törmänneeni varsinin yhdys sanat.

Vierailija
56/80 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaan välittömästi!

Any publicity is good publicity?

Vierailija
57/80 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaan välittömästi!

Any publicity is good publicity?

Vierailija
58/80 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:ä on ruodittu vuosien aikana monta suosittua, "Jarnankin" lukulistalla olevia blogeja. Ihan aiheesta, ja niiden kirjoittajat ovat ottaneet opikseen. BLogit ovat menneet salasanan taakse ja uskollinen lukijakunta on siellä omana salaseuranaan.

Siis että täällä muutama tyyppi "opettaa" blogisteja, jotta tajuaisivat sulkea bloginsa tai mennä salasanan alle. Se kel onni on, se onnen kätkeköön ettei joku av-mamma tule kateelliseksi.

Sinulla on joku ihme pakkomielle Jarnasta ja hänen blogistaan. Tuo ei ole enää normaalia. Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
59/80 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kel onni on, se onnen kätkeköön ettei joku av-mamma tule kateelliseksi.

kirjoitusvirheistä?

Sairauksia ja iho-ongelmia meidän suvussa on omasta takaa, opiskelupaikkakin on, lapsia myös, vuokra-asuntokin löytyy, peruskoulun viikonloppuna lopettanut lapsi löytyy, vaatteita löytyy (ei tosin niitä kaikkia riemunkirjavia, mutta en haluaisikaan).

Kaikkea ei voi selittää "kateudella". Ja on myös asioita, joille ei ole mitään selitystä.

Vierailija
60/80 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että täällä muutama tyyppi "opettaa" blogisteja, jotta tajuaisivat sulkea bloginsa tai mennä salasanan alle. Se kel onni on, se onnen kätkeköön ettei joku av-mamma tule kateelliseksi.

Sinulla on joku ihme pakkomielle Jarnasta ja hänen blogistaan. Tuo ei ole enää normaalia. Elä ja anna toisten elää.

Ihan yks yhteen koulukiusauksen kanssa, kun siellä saattaa joitain alkaa vaan vituttaa, kun joku on sellainen, kuin on. Eikä "tajua" tai suostu muuttamaan käytöstään muiden mieleiseksi. Ja aikuisia fyysiseltä iältään kai suurin osa jarnan parjaajista. Mikä lie meni vikaan heidän kasvatuksessaan. Toivottavasti ei jatku seuraavaan sukupolveen käyttäytymismalli...