Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten torjut miehesi seksiyritykset?

Vierailija
20.05.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki seksuaaliset tai muut yritykset:

Koskettaa spontaanisti, esim asettaa käden ympärille:

Nopea käden huitaisu pois ja "Hyi, mitä sä oikein teet, lopeta!"

Illalla koittaa käpertyä kylkeen: "Voitko lopettaa! Sun läskijalat ahdistaa, mee omalle puolelles!"

Läpsäisee pepulle: "Mitä sä oikein teet, lopeta!" ja lyönti nyrkillä tai tönäisy kauemmas.

Ehdottaa halimista ja yrittää tulla lähemmäs sohvalla: "Hyi vitsi, ei todellakaan" ja siirtyminen sohvan toiselle puolelle irvistyksen kera.

Kaveriporukassa koittaa ottaa kainaloon tai muuten lähennellä: "Kuule turha yrittää mitään, vaikka muita onkin paikalla!" ja siirtyminen kauemmas nyrpeä ilme naamalla.

Vierailija
2/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 2 esitteli hienosti, kuinka parisuhde tapetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näistä on apua muillekin. :)

- 2

Vierailija
4/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä naisiltahan tuo sujuu ihan luonnostaan. Olette sellaisia pihtareita. Myös sadistisia piirteitä on havaittavissa.

Vierailija
5/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä enkä ole koskaan joutunut torjumaan, haluan häntä yhtä usein kuin hän minua

Vierailija
6/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä enkä ole koskaan joutunut torjumaan, haluan häntä yhtä usein kuin hän minua

Vierailija
7/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. aina valmiina 24/7

Vierailija
8/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäsi?

Vierailija
9/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta heti aktin alettua esiin viimeinen riida aihe tai muuta tunnelmaa pudottavaa: "Mitä tarkoitit kun sanoit että...", "Et kai tartuta minuun AIDSia?" tai yksinkertaisesti "Vittu sä olet paska." Pian miestä lakkaa kiinnostamasta.

Vierailija
10/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii torjua, kun olen itse se aktiivisempi osapuoli. Miehen vakiotorjunta mun yrityksille on "en mä jaksa, väsyttää."

Vierailija
11/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liika seksi tappaa huumorintajun.

vähän! Vielä jaksaa siipan naama ja jutut naurattaa vaikka seksiä onkin 1-4x viikossa:D

Vierailija
12/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin riittää vaan "sori on menkat". :D

Vierailija
13/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään.

Miksi pitäisi torjua?

Vierailija
14/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei piereskely päin naamaa nauraminen ei mikään. Ei edes kuolleen asennossa makaaaminen selällään kädet rinnalla ristissä ja pää pois päin kääntyneenä. kylmä pieru kaupanpäällisiksi.

Vierailija
15/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse olla aktiivinen, ehdotella, kiehnätä ja pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin. Silloin saattaa lykästää, tosin ei läheskään aina. Mies valittelee väsymystään. Ja väsynyt taitaa ollakin, on jo 45v ja meillä on valvottavia pikkulapsia. Itse olen 33v ja kaipaisin todellakin seksiä useammin! Tänään olen yrittänyt sytytellä miestä pitkin päivää, pitänyt lyhyttä hulmuhametta ja pikkuisia alushousuja ja mies on vaikuttanut innostuvan. Ehkäpä, kun vauva kymmenen aikaan nukahtaa, saisin mieheltä :) ellei hän ole silloin jo unessa. Saapa nähdä.

Vierailija
16/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii torjua, kun olen itse se aktiivisempi osapuoli. Miehen vakiotorjunta mun yrityksille on "en mä jaksa, väsyttää."

onkin tehokkain tapa tuhota parisuhde ja miehen seksihalut.

Vierailija
17/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä reilut 20 vuotta enkä muista koskaan sanoneeni ei ;)

Meillä minä olen se joka haluaa enemmän seksiä.

Vierailija
18/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin tehokkain tapa tuhota parisuhde ja miehen seksihalut.

on ehdottaa seksiä kyseisen miehen kanssa??

Vierailija
19/19 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoutuu silti yrittämään ja toistan haluavani nukkua. Vetää herneen nenuun ja syyllistää minua, kun en halua. Ei riitä, jos on jo aamulla saanut. Jotain rajaa, ei aina tarvitse haluta haluta. Eli noina kertoina harvakseltaan, kun kerron unen olevan paikallaan, pidän oman linjani.