Ruvetaans järjestään AV-gaalailtaa. Kaikki mukaan!
No ni. Sovitaan tässä kuka hoitaa mitäkin.
Eli vuosittainen gaala, joka näyttää hyvältä.
Skumppaa pitää olla. Ja stailaajat, kampaajat, meikkaajat.
Ja kuvaajii.
On se hienoo.
Kommentit (37)
Teema voisi vaihtua vuosittain, eikö?
viistossa av av av av av
ja sen edessä otetaan kaikkien asuista kuva.
Mä voin järjestää sellasen taustapahvin, jossa on viistossa av av av av av
ja sen edessä otetaan kaikkien asuista kuva.
lekkinksit - tunika - kroksit - pöyheä kananpersetukka.
Yhteen nurkkaan on keräytynyt joukko ihonvärisiin sukkahousuihin ja JUHLAVASTA kankaasta tehtyihin mekkoihin pukeutuneita hoikkia, pitkätukkaisia ja rakennekyntisiä AV-mammoja haukkumaan asuvalintaani ja lipittelemään Moët & Chandon -samppanjaa, jota he kutsuvat Möeeksi.
Pitääkö olla ihan domppaa?
MÖEETÄ.
Bändi pitää olla Kuka osaa soittaa? Tai laulaa?
Kinuskikissa tekee kakut ja KPE-Anne hoitaa koristelut.
Mun 10 000e/kk tienaava mies vois myös tulla mukaan, jos puitteet tarpeeksi hienot. Mut laittakaa poolopaidat päälle - en tykkää, jos mies joutuu tuijottelemaan jotain tissivakoja.
- Vuoden paras provo
- Vuoden ilkein mamma
- Vuoden kovimmat tulot
- Vuoden tiukin pillu
- sit joku tsemppipalkinto, esim. "Aina AV:lla"
Käykö Aikuinen nainen?
Ja kiva, kun saatiin laulaja:) Oisko sulla tiedossa mitään tiukkatrikoisia tanssijapoikia taustalle?
niin luksusta.
lapset hoploppiin siksi aikaa.
Mun 10 000e/kk tienaava mies vois myös tulla mukaan, jos puitteet tarpeeksi hienot. Mut laittakaa poolopaidat päälle - en tykkää, jos mies joutuu tuijottelemaan jotain tissivakoja.
Mut voin tasapainon vuoksi laittaa maximekon, ettei sääret näy.
Miten sun mies aikoo pukeutua? Mulla myös kymppitonnin tienaava, ja aina tulis farkuissa, jos ei ole tarkkana.
vois kuvata ovella ruotsinlaivatyyliin. Kuvat olisivat esillä ja mammat voisivat reaaliajassa haukkua toistensa asuja nimettömänä.
- Vuoden paras provo
- Vuoden ilkein mamma
- Vuoden kovimmat tulot
- Vuoden tiukin pillu
- sit joku tsemppipalkinto, esim. "Aina AV:lla"
- Vuoden poliittinen aktiivi (kaikki tietäis, kelle tää menee:D)
- Vuoden paras provo - Vuoden ilkein mamma - Vuoden kovimmat tulot - Vuoden tiukin pillu - sit joku tsemppipalkinto, esim. "Aina AV:lla"
Aloin jo tässä katselemaan juhlavaatetusta. Olisko tää hyvä mekko? Oon 165cm/102kg.
http://www.ellos.fi/d/Ylaosat-Mekot-tunikat-Mekot/jsfn/_/N-1z141poZ1z14…
Psykomamma ainakin, tosin se ei tulis, vaan lähettäis webbikameran välityksellä paskaiset terveiset kotisohvalta. Sit näitä menneisyyden suuruuksia, jotka on palstailleet ennen kuin itse oon aloittanut, mutta joista vieläkin puhutaan, esim. Stella ja Äitimammanen.
entajuu