Mitä olette kommentoineet pienikaluisille partnereille?
Itse olen erittäin pienikaluinen, erektiossa 11 cm. Paksuutta siittimessäni on noin 3 cm ja kivekseni ovat viinirypäleen kokoiset.
Olen saanut naisilta tylyjä kommentteja, mikä on yhtä aikaa nöyryyttävää ja kiihottavaa.
Kun olin yhden illan suhteessa lauennut ja laskin pääni erään vanhemman naisen karvaiseen kainaloon, se rouva silitti päätäni ja sanoi: "voi pientä poikaa, ei susta kuule ole panomieheksi".
Yksi nainen kommentoi nähtyään pippelini 1. kerran: "ajattelinkin, että olet jokin v-un inva, kun en tuntenut mitään, kun tanssittiiin hidasta". Erään suhteen päätteeksi isokullisen uuden poikaystävän löytänyt tyttöystäväni suositteli minulle, että rupeaisin homoksi.
Käsittääkseni naiset arvostelevat miehen elimen kokoa yleensä seksin jälkeen, mutta ymmärrän hyvin, että oikein pientä kommentoidaan jo ennen sitä.
Nykyisin olen naimisissa. Vaimoni nauttii mielettömästi, kun saa joskus 22 senttistä dildoa. Tietääkseni hän ei ole ottanut vierasta isoa, mutta en voi olla varma. Vaimoni on humalassa tunnustanut, että voisi kiihottua isosta kalusta niin, että olisi valmis sellaiselle tekemään juttuja joihin ei yleensä suostu, esim. ottamaan kullin suuhunsa tai ajelemaan karvoitustaan.
Miten naiset olette yleensä kommentoineet pienimunaisille, jos sellaisia on kohdallenne osunut?
Kuva pienestä kalustani:
http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen
Kommentit (53)
Runkkailen ihan samalla tavin kuin murrosikäisenä ja 10 vuotta sitten. Ainut mikä on muuttunut on vaimon pillu. Erektioni on masturbaatiossa kivikova ja orgasmi on hyvä. Yhdyntä on muuttunut huonommaksi. En keksi siihen mitään muuta syytä kuin vaimon tavara. Se on jo käsin tunnustellen todella väljä, jos niin erehtyy tekemään niin halut kyllä kaikkoaa kun sormiaan pyörittelee siinä valtavassa onkalossa. Pieneksi siinä tuntee itsensä vaikkei edes toimeen ryhtynyt.
Kärsit erektio vaikeudesta. Onko sitä liian vaikea myöntää? LAntionpohjalihas jumppaa ja sinisiä pillereitä, kyllä se siitä. Luuletko todella että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Ei se ole.
Itse olen saanut isoakin (tosin ei suomalaista) mutta paras penis on rakkaalla miehelläni joka ei todellakaan ole suurin näkemäni! Ei se koko vaan se miten sitä käyttää jne... ;) Älä sure suotta!
Viinirypäleen kokoiset kivekset ovat kyllä säälittävän pienet. Asialla on merkitystä, koska ainakin minä kiihotun mielettömästi isojen miehekkäiden kiveksien hyväilemisestä käsin ja imien.
-nainen 34v
ainakin minä kiihotun mielettömästi isojen miehekkäiden kiveksien hyväilemisestä käsin ja imien.
-nainen 34v
Mulla on isohkot kivekset, mutta inhoan niiden imemistä. Mun kivekset on niin herkät, että niihin saa mielummin olla koskematta. Varovainen nuolaisu saattaa vielä mennä, mutta imeminen tai puristelu lopettaa kyllä intohimot siihen paikkaan.
"Mielummin panen rehellistä Lada-miestä kuin valheellista Mersu-miestä."
Suuria viisauden sanoja.
"kettu",mulla jo kolme aviomiestä ollut ja yksikään heistä ei ollut pienimunainen...mulla ne pari pienimunaista ollut baarista iskettyjä,joista ei tietty ennalta voi tietää;/,,,nauroin viimeks vaan....ja häippäsin himaan!!
nauroin viimeks vaan....ja häippäsin himaan!!
Miten pienipippelinen "mies" reagoi, kun nauroit ja aloit tehdä lähtöä?
Tosi on, että naisen kannalta isot kivekset ovat todella kiihottavat...eikä pituudesta ja paksuudestakaan ole haittaa, päinvastoin.
Terveisin 43v leidi (onnellisesti naimisissa isokaluisen uroksen kanssa)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2012 klo 23:24"]
Vanha viisaushan se kertoo, ettei ole olemassa pieniä kaluja, on vain löysiä pilluja. Kyllä sen tietää, että jos nainen sataakiloa painoltaan rupeaa lähentelemään niin on muutakin löysää kuin tissit.
[/quote]
Öh... miksi ne pienimunaiset sitten käy panemassa niitä läskejä? Miksi eivät niitä megakireitä fitness-kissoja? Silloinhan kaikkien pitäisi olla tosi tyytyväisiä.
Olen 25-vuotias nainen ja olen yleensä onnistunut yhden illan jutuissakin välttämään liian pienimunaiset. Osin siinä on ollut hyvää tuuria, mutta en myöskään arkaile testata kokoa baarissa etukäteen. Jos liian pieni osuu kohdalle, niin silloin olen myös rehellisesti kertonut asian miehelle: ...sorry, ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 00:47"]
En sanonut mitään asiaan liittyvää. Tietenkään.
Miksi naisten pitää sanoa jotain? Haluaako nainen itse, että hänelle sanotaan: ai kamala kun sun tissit roikkuu? Enpä usko.
Nautitaan nyt vaan seksistä ja jätetään arvostelu sängystä pois! Kehuminen tilalle!
[/quote]Olen täysin samaa mieltä. Nuorempana jopa uskoin kun naiset yleisesti ottaen väittivät olevansa empaattisempia kuin muehet ja ymmärtävänsä tunteita paremmin. Vanhemmiten olen todennut tuon olevan katteetonta omakehua. Voi olla niinkin, että olen mies jolla on jopa keskivertonaista herkemmät tunteiden tuntosarvet. On joku nainen tainnut joskus asiasta kehaistakin. M40
[quote author="Vierailija" time="20.05.2012 klo 17:14"]
Itse olen erittäin pienikaluinen, erektiossa 11 cm. Paksuutta siittimessäni on noin 3 cm ja kivekseni ovat viinirypäleen kokoiset.
Olen saanut naisilta tylyjä kommentteja, mikä on yhtä aikaa nöyryyttävää ja kiihottavaa.
Kun olin yhden illan suhteessa lauennut ja laskin pääni erään vanhemman naisen karvaiseen kainaloon, se rouva silitti päätäni ja sanoi: "voi pientä poikaa, ei susta kuule ole panomieheksi".
Yksi nainen kommentoi nähtyään pippelini 1. kerran: "ajattelinkin, että olet jokin v-un inva, kun en tuntenut mitään, kun tanssittiiin hidasta". Erään suhteen päätteeksi isokullisen uuden poikaystävän löytänyt tyttöystäväni suositteli minulle, että rupeaisin homoksi.
Käsittääkseni naiset arvostelevat miehen elimen kokoa yleensä seksin jälkeen, mutta ymmärrän hyvin, että oikein pientä kommentoidaan jo ennen sitä.
Nykyisin olen naimisissa. Vaimoni nauttii mielettömästi, kun saa joskus 22 senttistä dildoa. Tietääkseni hän ei ole ottanut vierasta isoa, mutta en voi olla varma. Vaimoni on humalassa tunnustanut, että voisi kiihottua isosta kalusta niin, että olisi valmis sellaiselle tekemään juttuja joihin ei yleensä suostu, esim. ottamaan kullin suuhunsa tai ajelemaan karvoitustaan.
Miten naiset olette yleensä kommentoineet pienimunaisille, jos sellaisia on kohdallenne osunut?
Kuva pienestä kalustani:
[/quote]
Noin vähän yläpeukkuja eikä keltään tipu myötätuntoa tälle kaverille. Vitun itsekkäät naiset ! Silti valitatte vain omista asioistanne täällä jatkuvastu
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:45"]
Tosi on, että naisen kannalta isot kivekset ovat todella kiihottavat...eikä pituudesta ja paksuudestakaan ole haittaa, päinvastoin.
Terveisin 43v leidi (onnellisesti naimisissa isokaluisen uroksen kanssa)
[/quote]
Koitatko oikein leijua suhteellasi kun piti loppuun mainita oikein onnellisesti :D. Vaikutat aika tyhjäpäältä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:10"]
Olen 25-vuotias nainen ja olen yleensä onnistunut yhden illan jutuissakin välttämään liian pienimunaiset. Osin siinä on ollut hyvää tuuria, mutta en myöskään arkaile testata kokoa baarissa etukäteen. Jos liian pieni osuu kohdalle, niin silloin olen myös rehellisesti kertonut asian miehelle: ...sorry, ei onnistu.
[/quote]
Eli Ei muuta kun miehet opista onkeen ja tunnustelemaan että rinnat on varmasti oikeaa kuppikokoa ja jos ei ole ni "sorry leidi" =))? Käsittämättömän pinnallista toimintaa.. Onneksi löytyy vielä mukaviakin naisia näiden bimbojen rinnalle
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:10"]
[/quote]
Eli Ei muuta kun miehet opista onkeen ja tunnustelemaan että rinnat on varmasti oikeaa kuppikokoa ja jos ei ole ni "sorry leidi" =))? Käsittämättömän pinnallista toimintaa.. Onneksi löytyy vielä mukaviakin naisia näiden bimbojen rinnalle
[/quote]
Mitä naiset valittaa miesten vaatimuksista jos pelkän kalun koko merkkaa enemmän kuin ihmisen luonne ja on noin pinnallisen tärkeä
[quote author="Vierailija" time="21.05.2012 klo 20:54"]Siis oikeesti ... onko noin pieniä olemassa?
Yhdelle olen kommentoinut seksin jälkeen, ettei noin pieni tunnu miltään ... ja se oli kyllä isompi kuin tuo sinun tuossa kuvassasi
[/quote] tuohan on ihan jäätävän kokoinen kötkäle..noin niinku mulkuksi
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:10"]Olen 25-vuotias nainen ja olen yleensä onnistunut yhden illan jutuissakin välttämään liian pienimunaiset. Osin siinä on ollut hyvää tuuria, mutta en myöskään arkaile testata kokoa baarissa etukäteen. Jos liian pieni osuu kohdalle, niin silloin olen myös rehellisesti kertonut asian miehelle: ...sorry, ei onnistu.
[/quote]eli omistat avaran emättimen jossa riittää kaikupohjaa..oletko yh
[quote author="Vierailija" time="20.05.2012 klo 17:14"]
Kuva pienestä kalustani:
[/quote]
Oma pili 11.5-14.5 ympärystä n.12 cm kivekset kans rypäleen kokoiset ehkä vähän voi olla isommat.En ole koskaan naisen kanssa ollut yhdynnässä asti koska pidän piliäni tosi pienenä ja surkea itsetunto estää sen.Mitä muuhun kroppaan tulee niin olen suht komea kaveri,ja yrittäjiä on baarissa ollut monia.Ja mitä muuten ulkonäköön tulee niin ennen kuin toisen ulkönäköä rupeeaa arvostelee niin kannattas miettiä, ei täälä kukaan täydellinen oo...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:25"]
Noin vähän yläpeukkuja eikä keltään tipu myötätuntoa tälle kaverille. Vitun itsekkäät naiset ! Silti valitatte vain omista asioistanne täällä jatkuvastu
[/quote]
Miksi pitäisi antaa myötätuntoa, kun kirjoitus on feikkiä. Kuvasta näkee, että miehen kalu ei ole lähellekään niin pieni kuin mitä kirjoittaa. Kalu suorana ja mitta häpyluuhun asti painettua antaisi monta lisäsenttiä. Samoin paksuus on selkeästi kerrottua isompi. Aloittajalla taitaa vain olla joku kummallinen kaluinkokofetissi...
Varsin normikokoisen munan kauhistelu on oikeasti pienikaluisia ajatellen halveeraava.