Mitä olette kommentoineet pienikaluisille partnereille?
Itse olen erittäin pienikaluinen, erektiossa 11 cm. Paksuutta siittimessäni on noin 3 cm ja kivekseni ovat viinirypäleen kokoiset.
Olen saanut naisilta tylyjä kommentteja, mikä on yhtä aikaa nöyryyttävää ja kiihottavaa.
Kun olin yhden illan suhteessa lauennut ja laskin pääni erään vanhemman naisen karvaiseen kainaloon, se rouva silitti päätäni ja sanoi: "voi pientä poikaa, ei susta kuule ole panomieheksi".
Yksi nainen kommentoi nähtyään pippelini 1. kerran: "ajattelinkin, että olet jokin v-un inva, kun en tuntenut mitään, kun tanssittiiin hidasta". Erään suhteen päätteeksi isokullisen uuden poikaystävän löytänyt tyttöystäväni suositteli minulle, että rupeaisin homoksi.
Käsittääkseni naiset arvostelevat miehen elimen kokoa yleensä seksin jälkeen, mutta ymmärrän hyvin, että oikein pientä kommentoidaan jo ennen sitä.
Nykyisin olen naimisissa. Vaimoni nauttii mielettömästi, kun saa joskus 22 senttistä dildoa. Tietääkseni hän ei ole ottanut vierasta isoa, mutta en voi olla varma. Vaimoni on humalassa tunnustanut, että voisi kiihottua isosta kalusta niin, että olisi valmis sellaiselle tekemään juttuja joihin ei yleensä suostu, esim. ottamaan kullin suuhunsa tai ajelemaan karvoitustaan.
Miten naiset olette yleensä kommentoineet pienimunaisille, jos sellaisia on kohdallenne osunut?
Kuva pienestä kalustani:
http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen
Kommentit (53)
Pientä on kiva joo ottaa peppuun, mutta siihen se sitten jääkin. Exälläni oli pieni ja vakuuttelin puolen vuoden ajan, että seksi on hyvää. Jotain siitä silti puuttui. Ei osannut nuollakkaan. Lopetin suhteen.
ohutkullisen omaava,nuori mies,jolla kuitenkin intoa panemiseen riitti.Ei kuulu tyyliini oikein,että menisin sanomaan kenellekään tuollaista henkilökohtaiseen ominaisuuteen liittyvää..tai moittimaan,yms. joten lähdin pois paikalta ja menin kotiini nukkumaan.En kyllä tuntenut aktin aikana mitään,vaikken ollut silloin vielä synnyttänytkään;)En olisi hennonnut sanoa pahasti!
Kuva pienestä kalustani:<a href="http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen" alt="http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen">http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen</a>
Aika normikokoiselta näyttää. Aika käyrä. Suorana olisi varmaan pidempi.
Vaikka trollihan tämä. Ei naiset kommentoi, vaikka olisi pienempikin
on tullut vastaan montakin pienikaluista, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida mitään.
Sitä paitsi, nuo pienikaluiset ovat olleet erittäin hyviä kielihommissa ;)
yhden niin pienimunaisen kanssa olen ollut lyhyehkössä suhteessa, et se ei tuntunu miltään. "Onks se jo sisällä" ois tehny mieli kysyä :P
Ei ois muuten varmaan haitannukkaan (eiköhän sitä ois muutakin keksitty ja kikkoja kokeiltu) mut oli muuten nii onneton tapaus, ja kaikki mitä oli kertonut paljastuikin valheiksi joilla ilmeisesti oli pönkittänyt pienimunaista itsetuntoaan.
Mielummin panen rehellistä Lada-miestä kuin valheellista Mersu-miestä.
Siis oikeesti ... onko noin pieniä olemassa?
Yhdelle olen kommentoinut seksin jälkeen, ettei noin pieni tunnu miltään ... ja se oli kyllä isompi kuin tuo sinun tuossa kuvassasi
Muutamia hyvin pieniä on tullut vastaan mutta ilmeisesti se ei ole heitä häirinnyt.
Vanha viisaushan se kertoo, ettei ole olemassa pieniä kaluja, on vain löysiä pilluja. Kyllä sen tietää, että jos nainen sataakiloa painoltaan rupeaa lähentelemään niin on muutakin löysää kuin tissit.
Vanha viisaushan se kertoo, ettei ole olemassa pieniä kaluja, on vain löysiä pilluja. Kyllä sen tietää, että jos nainen sataakiloa painoltaan rupeaa lähentelemään niin on muutakin löysää kuin tissit.
No tämä "viisaushan" on vain pienimunaisten miesten tapa huijata itseään. Kyllähän sen näkee jo kuvistakin että joillain miehillä on vain keskivertoa pienempi, eli liian pieni penis. Sääli heitä jotka eivät pysty naista tyydyttämään. Näiden juttujen lukeminen saa minut arvostamaan suurta penistäni entistä enemmän.
Arvon leidit. Nythän tilanne on sellainen, että suurin osa miehistä on pienimunaisia, joten on täysin mahdotonta että näitä suurimunaisia riittäisi kaikille.
Joku jää aina ilman ja joutuu tyytymään pienempään.
Onhan se tosi hankala tilanne, jos oikeesti ollaan rakastuneita ja ainoa asia on pieni muna. Sääli... ilmankos tosi monella naisella on huono mies ja niillä iskee kriisi 30 -40 välillä:D
Muuten ohjeistaisin miehiä reiluun itsekkyyteen: Pääasia, että molemmat nauttii eli mies ja muna!
Itse todennut, että olen erittäin average. Se taitaa olla nykyisin erittäin harvinaista. En ole johtaja tai rocktähti, minulla ei ole pientä munaa joskaan ei jättiläistäkään, olen keskiverto romanttinen ja samassa suhteessa sika. En ole kuoluttamaton, mutta en ole maisterikaan... itse asiassa nämä keskiverto ominaisuudet tekevät minusta suhteessa muihin, niin ylivertaisen, että jos epäonnistun naisen kanssa pystyn olemaan asian yläpuolella AINA. :D haistakaa vi**u.
[/quote]
Miksi pitäisi antaa myötätuntoa, kun kirjoitus on feikkiä. Kuvasta näkee, että miehen kalu ei ole lähellekään niin pieni kuin mitä kirjoittaa. Kalu suorana ja mitta häpyluuhun asti painettua antaisi monta lisäsenttiä. Samoin paksuus on selkeästi kerrottua isompi. Aloittajalla taitaa vain olla joku kummallinen kaluinkokofetissi...
Varsin normikokoisen munan kauhistelu on oikeasti pienikaluisia ajatellen halveeraava.
[/quote]
Hah! Tuohan juuri on oikeaoppisesti mitattu ja sen mukaan 11 cm. Mitan kuuluu mitata kalun pituus, ei mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:12"]
Pientä on kiva joo ottaa peppuun, mutta siihen se sitten jääkin. Exälläni oli pieni ja vakuuttelin puolen vuoden ajan, että seksi on hyvää. Jotain siitä silti puuttui. Ei osannut nuollakkaan. Lopetin suhteen.
[/quote]Minulla taas täysin vastakkaiset kokemukset pienimunaisten suuseksitaidoista. Melkosen laajalla otannalla olen eri kokoisiin kaluihin saanut tutustua.
Surkein tapaus oli isomunainen portsari, joka kieltäytyi alkuun kortsun käytöstä, koska ei kuulemma ollu tarpeeksi isoja. Jäipä sillä kertaa akti suorittamatta. Mutta tulipa toinenkin kerta, kun viimeinen bussi kotiin oli jo mennyt, joten taas portsarin luo. Elämäni surkein pano. Äijä kuvitteli että naiset on kiimasta sekaisin kun vaan näkevät hänen "mahtikullinsa". Niinpä äijä alkoi äheltämään kaluaan kuiviltaan sisään. Homma meni aivan reisille ja äijä sanoi, että väsyttää työpäivän jälkeen jatketaan aamulla. Sitä aamua ei meille koskaan koittanu. Lähdin heti kun joukkoliikenne alkoi kulkemaan.
Yhden elämäni parhaimman orgasmin sain todella pienimunaisen miehen kanssa. Esileikki kesti kauan ja olin jo aivan laukeamispisteessä kun mies yllättäen istahti tuolille ja nosti minut syliinsä selin häneen ja työntyi minuun hyväillen käsillään pimppaa. Siitä on kohta 30 vuotta ja vieläkin se on yksi parhaimmista panoistani....
Ja telkkarissa juuri tuli kommentti EI SE OLE KIINNI KOOSTA VAAN ASENTEESTA!
Ja näinhän se on. Olisin mennyt pienimunaisen poikaystäväni kanssa naimisiin, jos hän olisi tullut toimeen lasteni kanssa.
Pieni on kaunista....
täällä on paljon täydellisiä naisia joilla on kylän paras perse (ei aaltoilevaa selluliittiä, löysää läskiä), isot kiinteät rinnat ja kylän tiukin tavara....jota hivenen epäilen ;)
täältähän kaikkien poikamiesten tartteis laatunaisia kalastella, eikä treffipalstoilta, kun siellä on vaan niitä tavallisia, joilla voi jo rinnat roikkua,olla selluliittiä perseessä, vähän jo pohjatonta kuilua koluttukin.
enkä loukatakseni sano, yleensä tavallisten aitojen naisten kanssa on helppo seurustella sekä touhuta myös sängyssä.
ihmisiin iän myötä tulee muutoksia, niin itseeni kuin muihinkin, sporttista itseään täynnä olevaan en todellakaan huoli, voi peilata omaa kuvaansa rauhassa sieltä peilistä
keskiverto ehkä jopa hieman pienempi peli, ja todella tyytyväinen pelikalustoon...
seurustelua kynttilän valossa kera viinilasi, hierontaa öljyllä, koko vartalo suutelua,nuolemalla/sormilla naiselle yksi tai kaksi ilmaiskierrosta, neljästi voi laukaista ilman taukoa, kunto loppuu sen jälkeen, vuorokaudessa joskus jopa 7 kertaa...paljon riippuu vastapelurista, jos se puhaltelee purkkapalloja jalat kattoa kohti, eipä paljoa kiinnosta...
toki sekin on mainittava jotta parilta tukevalta olen kyllä elämäni kyydit saanut, ja vähän sellaista kaipaan vielä lomitusrinkiin...ai että he ovat sitten kiimasia ja märkiä tapauksia....
useampi kymmenen pelikenttää on tullut koluttua, ja mulla on kait sitten ollut tuuri, kun ei ole niitä seitsämän leivän uunia sattunut kohdalle...
kolme vakiota lomitettavaa tällä hetkellä kierroksessa...normaali perheellinen äiti, pari varakkaampaa kotirouvaa..
enkä aja velka mersulla ;)
pääasia että kaikille joku käypänen löytyy, ja onhan niitä metrisiä halkoja puupinoissa ;)
Oekein hyvvee uutta vuotta kaekille !