Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette kommentoineet pienikaluisille partnereille?

Vierailija
20.05.2012 |

Itse olen erittäin pienikaluinen, erektiossa 11 cm. Paksuutta siittimessäni on noin 3 cm ja kivekseni ovat viinirypäleen kokoiset.

Olen saanut naisilta tylyjä kommentteja, mikä on yhtä aikaa nöyryyttävää ja kiihottavaa.

Kun olin yhden illan suhteessa lauennut ja laskin pääni erään vanhemman naisen karvaiseen kainaloon, se rouva silitti päätäni ja sanoi: "voi pientä poikaa, ei susta kuule ole panomieheksi".

Yksi nainen kommentoi nähtyään pippelini 1. kerran: "ajattelinkin, että olet jokin v-un inva, kun en tuntenut mitään, kun tanssittiiin hidasta". Erään suhteen päätteeksi isokullisen uuden poikaystävän löytänyt tyttöystäväni suositteli minulle, että rupeaisin homoksi.

Käsittääkseni naiset arvostelevat miehen elimen kokoa yleensä seksin jälkeen, mutta ymmärrän hyvin, että oikein pientä kommentoidaan jo ennen sitä.

Nykyisin olen naimisissa. Vaimoni nauttii mielettömästi, kun saa joskus 22 senttistä dildoa. Tietääkseni hän ei ole ottanut vierasta isoa, mutta en voi olla varma. Vaimoni on humalassa tunnustanut, että voisi kiihottua isosta kalusta niin, että olisi valmis sellaiselle tekemään juttuja joihin ei yleensä suostu, esim. ottamaan kullin suuhunsa tai ajelemaan karvoitustaan.

Miten naiset olette yleensä kommentoineet pienimunaisille, jos sellaisia on kohdallenne osunut?

Kuva pienestä kalustani:

http://alastonsuomi.com/Pienikaluinen

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut sellainen tapaus, että on ollut pakko kysyä klassisesti:

"joko se on siellä sisällä"

Oli aika noloja tilanteita, kun "mies" yritti nylkyttää pienellä munallaan.

Onneksi nyt olen suhteessa ihanan paksun siittimen omaavan uroksen kanssa.

Vierailija
2/53 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todennut, että olen erittäin average. Se taitaa olla nykyisin erittäin harvinaista. En ole johtaja tai rocktähti, minulla ei ole pientä munaa joskaan ei jättiläistäkään, olen keskiverto romanttinen ja samassa suhteessa sika. En ole kuoluttamaton, mutta en ole maisterikaan... itse asiassa nämä keskiverto ominaisuudet tekevät minusta suhteessa muihin, niin ylivertaisen, että jos epäonnistun naisen kanssa pystyn olemaan asian yläpuolella AINA. :D haistakaa vi**u.

Vittu ei nyt haise, kun kävin juuri suihkussa. Mutta loppupeleissä se iso mulkku on kiva bonus, jos on kivassa miehessä kiinni. Kusipäässä e ei auta yhtään, dildoja saa kaupasta niin isoja kuin haluaa. Liian iso ei tietysti ole kiva sekään.

Omalla miehelläni on silmämääräisesti juuri se keskiverto vajaa 15 cm. Ehkä isommalla saisi emätinorgasmeja, mutta kun muuten saa, asia ei ole mikään iso juttu. Samalla tavalla mies varmaan toivoisi tiukempaa ja nätimpiä tissejä jne, jos niitä jotenkin voisi vaihtaa helposti. Mutta nämä eivät tee seksielämästä huonompaa, koska fiksut ihmiset keksii tavat, joilla tekee kutaa.

Reiluja, fiksuja, hauskoja ja sopivasti pervoja miehiä (jotka ovat kiinnostuneita minusta) on niin vähän, että kun sellaisen löytää, juttu ei todellakaan kaadu mulkun kokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso dildo ois hirvitys! Mun miehellä ohuempi ja ehkä 2cm pidempi kuin ap: lla. Hyvin on toiminut viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
4/53 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin olin vapaa pienen munan loukusta ja tutustuin sellaiseen 25+ vuotiaana. Pakko myöntää, että exälleni mainitsin asiasta. Hän onkin ollut eromme jälkeen enemmän tai vähemmän poikamiehenä, jo yli 10 vuotta. Minä taas olen edelleen onnellisessa suhteessa ja perhettäkin jo.

Vierailija
5/53 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäsin mikropenikseen,en kommentoinut,nauroin vain;)

Vierailija
6/53 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää kauhean isosta kalusta, en nyt toki mistään prinssinakistakaan, jota ap.llä ei ole.

Isomulkkuiset vaan satuttaa naista.

Vierailija
7/53 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hä.... hahhahhehhhehhehhahhHAHHAHHEHEHHEHHHAHH, MÄ LÄHDEN NYT KOTIIN HAHHAHHAHHHAH :D

Vierailija
8/53 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kirjoittele tänne, mutta nyt on pakko kyllä kommentoida. Nämä iänikuiset kokoasiat on mulle täysin käsittämättömiä. En ymmärrä miksi muut naiset tuntuvat himoitsevan jättimäisiä meloja, ilmeisesti heillä on värkki löysä kuin muovipussi. Itselleni 11cm:llä varustettu mies olisi juuri täydellinen. :) Mitä pidempi ja paksumpi vehje, niin sitä paremmin multa katoaa tunto alapäästä. Ja, noh..vilkaisin tuota kuvaakin. Ja iloksesi voin kertoa, että pienempiäkin on nähty. :D

Olet kyllä uskomattomattoman törkeitä kommentteja saanut naisiltasi. Nyt lakkaat muistelemasta niitä ja nautit siitä, että olet löytänyt oikean Naisen joka ei ole kiinnostunut heppien mittailusta. Mitoillahan ei loppuunsa väliä ole, koska pää on tärkein sukupuolielin, ja jos on mukana onnistuu seksissäkin mikä vaan.

Vierailija
9/53 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja vaimoni seksielämä alkoi vasta toisen lapsen jälkeen; Vitutti ku ei pystyny paneen kunnolla.

Vierailija
10/53 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko että siitä rumasti sanoisin, ja joku pään silittelyhän olisi varmaan hirveän nöyryyttävää. Mukavaa miestä ei ole mitään tarvetta loukata, vaan jos yhdyntä ei tunnu niin sitten täytyy yrittää saada miestä käyttämään käsiään tai suutaan. Jos jokin miehessä suututtaisi niin, että tahtoisin loukata takaisin, niin silloin voisin kyllä sivaltaa jotain munasta, oli sitten totta tai ei.

Vierailija
11/53 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tosimiehellä ei ole alle 15-senttistä kalua. Ja kuitenkin peniksen keskimitta erinäisten lähteiden mukaan on 14 sentin luokkaa. Kaiken lisäksi naisten spatiaalinen hahmotuskyky on huonompi kuin miesten, joten mahtaakohan keskivertonainen huomata eroa keskivertopeniksen tai hiukan pienemmän välillä.

Jos muija tulee paikalle mittanauhan kanssa, heitä se ulos! Hän on sen ansainnut. Mies, muista myös, että jos sinut haastetaan eli sinua loukataan, saat valita käyttöösi sen aseen, joka on itsellesi edullisin. Teräväkielisen naisen kanssa ei kannata lähteä sanasotasille, eikä miehellä ole mitään velvollisuutta tulla nöyryytetyksi tai sietää nöyryytystä. Törkeää naista pitää kohdella kuin pahasuista lasta...

Vierailija
12/53 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole huomannut pienikaluisen paremmuutta anaaliyhdynnässä. Jokuhan tiesi, että pienikaluinen on yleensä taitavampi esimerkiksi suuseksissä. Pitää paikkansa, koska pienellä peniksellä varustetun pitää keksiä muita keinoja tyydyttää. Erektio on myös todella terhakka vain pienipeniksisellä, joka voi kiihottaa tosi paljon. Iso penis on aina hiukan löysä vähintään aktin alussa tai lopussa.

Erilaiset asennot vaikuttavat peniksen antamaan vaikutelmaan. Suuri on kivulias takaapäin seisaaltaan tai jo pelkästään takaapäinkin. Kuka nainen haluaa kipua yhdynnästä?

Vierailija
13/53 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/53 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakastajalla on pieni, mutta se sopii mulle...olen tiukkapilluinen ja hän osaa kyllä hoidella minut! ja poskeen tosiaan tykkään ottaa hänen pientä munaansa....sitä on ihana lutkuttaa

Vierailija
15/53 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/53 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostele kalun kokoa toiselle, vaikka pieni olisikin.

Vierailija
17/53 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli sellainen pikkupojan pippelin kokoinen.. Siis vähän peukaloa isompi. Enkä hänellekään kommentoinut mitenkään ikävästi. Emme kyllä panneet, mutta ystäviä olemme vieläkin 10vuoden jälkeen. Ap:n slerssi ei kyllä näyttänyt mitenkään poikkeuksellisen pieneltä, melko normaalilta mielestäni.. Olen kuitenkin pannut n. 70 miehen kanssa ja nähnyt livenä yht. n. 120 penistä, joten otokseni on aika kattava.. Olenpa myös jättänyt kokeilematta yhden "hevoskullin", siis aivan jättimäisen kyrvän..

Vierailija
18/53 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut mitään asiaan liittyvää. Tietenkään.

Miksi naisten pitää sanoa jotain? Haluaako nainen itse, että hänelle sanotaan: ai kamala kun sun tissit roikkuu? Enpä usko.

Nautitaan nyt vaan seksistä ja jätetään arvostelu sängystä pois! Kehuminen tilalle!

Vierailija
19/53 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs arvosteleen kirjoituksestasi käsitän annat kaikille toosaa joka sattuu kohalleen.

Vierailija
20/53 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa, jos nainen ei ole tarpeeksi kiihottava. Aktin lopussa pienikin penis voi olla hiukan löysä tai vajaasti paisunut, jos emätin on väljä. Oma 16/4 on nykyään harvoin aktin aikana täydessä turpeudessa, koska vaimolla on todella väljä tavara. Töitä saa tehdä tosissaan, että saa siemensyöksyn, orgasmi on nykyään harvinaista herkkua. Kunnon orgasmin olen saanut yhdynnässä vuosia sitten. Vieraat kiinnostaa ihan simona.

Iso penis on aina hiukan löysä vähintään aktin alussa tai lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän