Visa Electron menee vanhaksi 6/12 eikä uutta korttia ole tullut?
Tiedän, että kerkeäähän se vielä tulla, mutta rupeaa huolestuttamaan...Eikö sen pitäisi tulla automaattisesti?
Kommentit (11)
Jos tulee ensi kuussa niin parempi tulla sitten 1. päivä! Miksi ne jättää sen niin viime tippaan? Kyllä pitäs tulla sitä ennen!
paitsi jos sulla on luottohäiriömerkintä, silloin se pitää tilata pankista eikä tule automaattisesti.
Mulla on luottotiedot menneet mutta aina tullut automaattisesti. Ensin tulee uusi tunnusluku ja myöhemmin posti on tuonut kortin. Tai viimeksi tunnusluku pysyi samana eli tuli vain uusi kortti.
paitsi jos sulla on luottohäiriömerkintä, silloin se pitää tilata pankista eikä tule automaattisesti.
Mulla on luottotiedot menneet mutta aina tullut automaattisesti. Ensin tulee uusi tunnusluku ja myöhemmin posti on tuonut kortin. Tai viimeksi tunnusluku pysyi samana eli tuli vain uusi kortti.
Meillä miehelle ei tullut ilman tilaamsita, ja syy oli luottotiedoissa.
-2-
kun se vanha kortti kuitenkin toimii vielä ens kuun? Ainakin mulla toimi kun meni vanhaksi 5/12 ja viime torstaina tuli vasta uus kortti :)
Ja meillä tulee tunnusluku postissa ja kortti haetaan henkkareilla pankista.
Meillä miehelle ei tullut ilman tilaamsita, ja syy oli luottotiedoissa.
-2-
mutta voi tosiaan olla, että on pankkikohtausta.
Milloinkas muuten tuo uusi kortti on käyttö valmis? Vanhakortti menee vanhaksi vasta 7/15 mutta kortti tuli jo tänään.
Uusi kortti on heti käyttövalmis, kun sen saa . Ainakin minulla op:n kortti oli.