Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa Electron menee vanhaksi 6/12 eikä uutta korttia ole tullut?

Vierailija
20.05.2012 |

Tiedän, että kerkeäähän se vielä tulla, mutta rupeaa huolestuttamaan...Eikö sen pitäisi tulla automaattisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos sulla on luottohäiriömerkintä, silloin se pitää tilata pankista eikä tule automaattisesti.

Vierailija
2/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ensi kuussa niin parempi tulla sitten 1. päivä! Miksi ne jättää sen niin viime tippaan? Kyllä pitäs tulla sitä ennen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos sulla on luottohäiriömerkintä, silloin se pitää tilata pankista eikä tule automaattisesti.

Mulla on luottotiedot menneet mutta aina tullut automaattisesti. Ensin tulee uusi tunnusluku ja myöhemmin posti on tuonut kortin. Tai viimeksi tunnusluku pysyi samana eli tuli vain uusi kortti.

Vierailija
4/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottotiedot menneet mutta aina tullut automaattisesti. Ensin tulee uusi tunnusluku ja myöhemmin posti on tuonut kortin. Tai viimeksi tunnusluku pysyi samana eli tuli vain uusi kortti.

Meillä miehelle ei tullut ilman tilaamsita, ja syy oli luottotiedoissa.

-2-

Vierailija
5/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hidasta niiden palvelu.

Vierailija
6/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se vanha kortti kuitenkin toimii vielä ens kuun? Ainakin mulla toimi kun meni vanhaksi 5/12 ja viime torstaina tuli vasta uus kortti :)

Vierailija
7/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa! Kyllä se uus kortti tulee!

Vierailija
8/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä tulee tunnusluku postissa ja kortti haetaan henkkareilla pankista.

Vierailija
9/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle ei tullut ilman tilaamsita, ja syy oli luottotiedoissa.

-2-

mutta voi tosiaan olla, että on pankkikohtausta.

Vierailija
10/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas muuten tuo uusi kortti on käyttö valmis? Vanhakortti menee vanhaksi vasta 7/15 mutta kortti tuli jo tänään.

Vierailija
11/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kortti on heti käyttövalmis, kun sen saa . Ainakin minulla op:n kortti oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi