Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat kotiäidit ja niiden raskausläskimahat on rumia ja oksettavia..

Vierailija
20.05.2012 |

Ne ei edes näytä olevan raskaana :D kunnon ryhävalaita, et ihan oksettavia ovat. Ja ihan oma vika..

Miten niiden miehet pystyy edes olemaan niiden kans? Ja yleensä lihavilla ei ole muuta puheenaihetta kuin paska ja paimennus. Ei heitä varmaan muut kaipaakkaam kuin lapset säälistä.

No ne miehetkin on aika rumia yleensä, ei kukaan komea sellaista itsestään huolehtimatonta kotona paskavaippoja haistelevaa emakkosikaa ottaiskaan.

Sen sijaan kauniit ja hoikat naiset on ihania raskaana ollessa. Ylisöpöjä vauvamasuja, joista näkee että ne on raskaana, kauniisti.

He huolehtivat itsestään, laittautuvat ja näkevät itsensä huolehtimisen ja siistin ulko-olemuksen osana miehen ja itsensä hyvinvointia. Ja he myös liikkuvat!

Ei ihme, että kauniimmilla ja hoikemmilla perhe pysyy kasassa, kun ei miehet jaksa lihavia homeperseessä kotona makaavia lapsisymbioosissa eläviä nalkuttavia akkoja, joilla ei muuta elämää ikinä olekkaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholismi ja liikalihavuus ovatkin hyvä vertailukohde. Mulla, raittiilla naisella  on juoppo mies, jollain komealla miehellä on ylilihava vaimo. Sääli

Vierailija
2/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ihan pelottaa ajatella minkälainen ihminen aloitustekstin takana on. Ei kovin tasapainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti , kun kerroit :D

Vierailija
4/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap tulla sitten hakemaan tuon miehen itselleen, jos kerta urheilullinen ja komea mies ei voi tämmöistä paksukaista rakastaa?

Ihmettelen vain, että mikä sinulle täysin tuntemattoman naisen ylipainossa oikein rassaa :D Tuleeko silmät kipeäksi lihavien ihmisten kyyläämisestä?

Vierailija
5/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ap! oon samaa mieltä! raskauskilot saa pois kuhan liikkuu, jumppaa ja jättää mässäilyn! läskit keksii syitä...

Vierailija
6/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tulla katsomaan että pitäskö hakia pois ku joutuu tällasen kans olemaan :P

Toinen lapsikin on suunnitteilla, ajattele!

Vierailija
7/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse iloitsen vilpittömästi hoikasta vartalostani, vaikka olen jo 22. viikolla raskaana. Ainoa, mikä on pullistunut, on maha. Eipä nuo ylipainoiset odottajat kovin esteettisiä ole, tosin eipä sitä ole lihavat muutenkaan. Sori vaan. Ja kyllä, olen tietoinen että saatan itsekin tästä levähtää, mutta nautin vielä kun voin ;D

Vierailija
8/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät millään tajua, että naisen pitää näyttää hyvältä! Ensimmäinen ehto kauneudelle on hoikkuus. Siitä lähdetään.

Vierailija
9/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät millään tajua, että naisen pitää näyttää hyvältä! Ensimmäinen ehto kauneudelle on hoikkuus. Siitä lähdetään.

*Kaivaa nöyhtää makkaroiden välistä..*

Vierailija
10/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukauden ikäinen tytär. Olen ihan samanlaisessa kunnossa kuin ennen raskautta, vissiin pari kiloa hoikempikin. Ja aina liikkunut paljon joten kroppa oli kunnossa raskausaikana ja on nytkin.

Peiliinkin tulee katsottua.

Silti mies lähti kävelemään joten todistin just vääräksi tuon teorian siitä että parisuhteet pysyy kasassa jos äiti huolehtii ulkonäöstään :)

Vierailija
11/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut totta, et sellanen pieni pyöreä raskausmaha hoikalla naisella on nätti :)

ja nämä naiset palautuukin sitten raskausajasta aivan entiselleen. Vauva syntyy ja maha katoaa synnytyksen myötä.

Vierailija
12/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuntuu olevan ongelmia oman painosi osalta ja pelkäät lihovasi ilmeisesti samanalaiseksi. Siksi sinulla on noin voimakas reaktia lihavia ihmisiä kohtaan, että ihan oksettaa. Normi ihminen antaa toisten elää omaa elämäänsä ja elää itse omaansa. Lihomisen syynä voi olla myös terveydelliset syyt esim. lääkitykset. Hanki itsellesi elämä.

Vierailija
13/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei edes näytä olevan raskaana :D kunnon ryhävalaita, et ihan oksettavia ovat. Ja ihan oma vika..

Miten niiden miehet pystyy edes olemaan niiden kans? Ja yleensä lihavilla ei ole muuta puheenaihetta kuin paska ja paimennus. Ei heitä varmaan muut kaipaakkaam kuin lapset säälistä.

No ne miehetkin on aika rumia yleensä, ei kukaan komea sellaista itsestään huolehtimatonta kotona paskavaippoja haistelevaa emakkosikaa ottaiskaan.

Minäkin olen ajatellut sama. Onko niiden miehet myöskn jotenkin vammaisia? Kai.

Sen sijaan kauniit ja hoikat naiset on ihania raskaana ollessa. Ylisöpöjä vauvamasuja, joista näkee että ne on raskaana, kauniisti.

He huolehtivat itsestään, laittautuvat ja näkevät itsensä huolehtimisen ja siistin ulko-olemuksen osana miehen ja itsensä hyvinvointia. Ja he myös liikkuvat!

Ei ihme, että kauniimmilla ja hoikemmilla perhe pysyy kasassa, kun ei miehet jaksa lihavia homeperseessä kotona makaavia lapsisymbioosissa eläviä nalkuttavia akkoja, joilla ei muuta elämää ikinä olekkaan.

Vierailija
14/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaus hävisi tekstiin. Ihmettelen sama, että onko ne miehet jotenkin vammaisia tai vähä-älyisiä, että hyväksyvät sellaisen norsun? Tai sitten ne ovat pervoja. Jotka saavat nautinnon lihavasta ruhosta. Ei se kovin normaalia käytöstä ole. Täysijärkinen mies ei seurustele ylilihavan kanssa!

Vierailija
15/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän ja tunnen sun kaltaisiasi. ELämän tärkein asia on perseen koko ja naama norsunvitulla voimakävellään joka askel... Myös lapsien läskejä kytätään ja 5 vuotiaat tyttäret jo peilailee ja huokailee "läskejään" peilin edessä.

Kadehditaan koko ajan kun naapurin läskeillä näyttää olevan liian kivaa ja niillä on hienompi autokin.

Äijä ei halua luupersettä hivellä, mutta eihän sitä kehtaa kertoa, kun ei maailman niin pitänyt mennä, ihan sama millainen kusipäinen vajakki sitä on ( kuten ap) tiukan perseen piti taata onni. Mitä, eikö se taannutkaan? Eikö duunissa edennytkään vaikka osti kalliita vaatteita? Eikö lapset menestyneetkään vaikka äiti oli tosi nättinä? Ja äijäkin kävi vieraissa, vaikka kuinka muija naama kireänä treenasi kuin viimeistä päivää.

Sääliksi käy ap sinua ja kaltaisiasi. Ja en nyt tarkoita normaaleja, onnellisia hoikkia ihmisiä. SInä et selvästikään ole sellainen.

Vierailija
16/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukauden ikäinen tytär. Olen ihan samanlaisessa kunnossa kuin ennen raskautta, vissiin pari kiloa hoikempikin. Ja aina liikkunut paljon joten kroppa oli kunnossa raskausaikana ja on nytkin.

Peiliinkin tulee katsottua.

Silti mies lähti kävelemään joten todistin just vääräksi tuon teorian siitä että parisuhteet pysyy kasassa jos äiti huolehtii ulkonäöstään :)

Miehet kun tutkitusti sitoutuu paremmin poikalapsiin. Mutta sehän tässä on ongelma, kun vaan rumat naiset saa palstan mukana poikalapsia, niin jokuhan tässä yhtälössä mättää.

Vierailija
17/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän ja tunnen sun kaltaisiasi. ELämän tärkein asia on perseen koko ja naama norsunvitulla voimakävellään joka askel... Myös lapsien läskejä kytätään ja 5 vuotiaat tyttäret jo peilailee ja huokailee "läskejään" peilin edessä.

Kadehditaan koko ajan kun naapurin läskeillä näyttää olevan liian kivaa ja niillä on hienompi autokin.

Äijä ei halua luupersettä hivellä, mutta eihän sitä kehtaa kertoa, kun ei maailman niin pitänyt mennä, ihan sama millainen kusipäinen vajakki sitä on ( kuten ap) tiukan perseen piti taata onni. Mitä, eikö se taannutkaan? Eikö duunissa edennytkään vaikka osti kalliita vaatteita? Eikö lapset menestyneetkään vaikka äiti oli tosi nättinä? Ja äijäkin kävi vieraissa, vaikka kuinka muija naama kireänä treenasi kuin viimeistä päivää.

Sääliksi käy ap sinua ja kaltaisiasi. Ja en nyt tarkoita normaaleja, onnellisia hoikkia ihmisiä. SInä et selvästikään ole sellainen.

Ehkä ap on just huomannut, että mies arvostaa hänessä vain sitä kaunista ulkokuorta.

Moni ulkonäköä palvova mies ottaa sen edustusvaimon ihan yhtä järkevistä syistä kuin sen avoautonkin. Kivan näkönen, hyvä leuhkia. Mitä siitä vaikka se falskaa vähän sieltä sun täältä, kavereita ei voi päästää kuutta metriä lähemmäksi katsomaan kun pinta hilseilee ja on muutenkin läheltä katsottuna vähän kuppasen näkönen. Toisaalta ihmekös tuo, kun se ulkokuori vetää kaikki limanuljaskat hiplaamaan pintaa ja siitähän tämä hiplattava tykkää. Sitä vartenhan se on olemassa.

Juu sori ap, ei mun käy sua yhtään kateeksi. Taidan mennä nauttimaan ihanan mieheni kokkaamasta aamupalasta nyt kun tästä jaksan vääntäytyä ylös. Kiitos kun pelastit päiväni! Pusi pusi multakin!

Vierailija
18/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on just huomannut, että mies arvostaa hänessä vain sitä kaunista ulkokuorta.

Moni ulkonäköä palvova mies ottaa sen edustusvaimon ihan yhtä järkevistä syistä kuin sen avoautonkin. Kivan näkönen, hyvä leuhkia. Mitä siitä vaikka se falskaa vähän sieltä sun täältä, kavereita ei voi päästää kuutta metriä lähemmäksi katsomaan kun pinta hilseilee ja on muutenkin läheltä katsottuna vähän kuppasen näkönen. Toisaalta ihmekös tuo, kun se ulkokuori vetää kaikki limanuljaskat hiplaamaan pintaa ja siitähän tämä hiplattava tykkää. Sitä vartenhan se on olemassa.

Juu sori ap, ei mun käy sua yhtään kateeksi. Taidan mennä nauttimaan ihanan mieheni kokkaamasta aamupalasta nyt kun tästä jaksan vääntäytyä ylös. Kiitos kun pelastit päiväni! Pusi pusi multakin!

Vierailija
19/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole lihavia ihmisiä mitään vastaan mut kyl ap on omalla tavallaan oikeessa. Sen mä ymmärrän että jotkut on tahtomattaan lihavia syystä tai toisesta mut näitä jotka ite aiheuttaa sen huonosti syömällä tms niin en ymmärrä!

Mitä näihin parisuhteisiin tulee niin meillä on tuttava piirissä eräs nainen, erittäin lihava, muuten todella mukava persoona ja h.tajua löytyy mutta kohtelee miestään monien mielestä huonosti. Tällä kyseisellä naisella on itse aiheutettu lihavuus, hän kärsii huonosta itsetunnosta ja purhaa sen mieheensä. Hän on todella mustasukkanen, määräilevä ja jokseenkin narsistinen persoona... ei ollut tuollainen ennen lihoamistaan.

Vierailija
20/21 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miehen kanssa touhuttiin pikaisesti sohvalla ennen kuin lähti ulos lapsen kanssa. Tätä ennen annoin miehelle hieronnan. Ollaan tänään yhdessä perheen kesken, syödään hyvää ruokaa ja nautiskellaan. Ei mitään pakkosuorittamista tai -liikkumista, ulkoillaan toki mutta ei tarvitse verenmaku suussa sitäkään tehdä. :)

Mulla on jättimäinen vatsa ja tissit, so? Raskaanakin olen ja ultrataan vatsan päältä, koska sikiön näkee siitä parhaiten. Tukehdu terveyspullaasi, ap. :P