Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset haluavat varattuja miehiä?

Vierailija
20.05.2012 |

Mielestäni kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen sekaantuminen on suuri virhe.

Miksi niin monet naiset haluavat ehdottomasti saada varatun miehen?

Onko kyse egosta, statuksesta vai silkasta tyhmyydestä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulla miehellä pelaa kotona vaatehuolto ja ruokahuolto.

Sellaiesta miehestä saa nyppiä vain rusinat pullasta.

Ei rasittavaa arkea tai miehen kitinää ikävästä pomosta tms..

Mies on tai ainakin yrittää olla aina paras versio itsestään saapuessaan yhteiseen tapaamiseemme.

Vierailija
22/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se joka sekaantuu varattuun ei ole mikään kunnioitettava teko.Itse en ikinä suostuisi olemaan panopuuna eli kakkosena ja en ikinä suostuisi seurustelemasn panopuun kanssa kun vaimo heittää miehen ulos ja mies kipittää tyhmän panonsa helmoihin. olet halpa nainen kun et muuta löydä kuin varattua miestä. oletko ruma ja tyhmä ja ilman omaatuntoa? minä kunnioitan itseäni liikaa sekaantumasta varattuun. olen arvokas ja vain yhden miehen nainen.

Miksi jaat ihmisten suhteet pyhään iittoon ja panopuuna toimimiseen? Tuossakin tarinassa kakkosesta tuli ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan varattuja naisia yleensä sen takia , että naiset on kuin parkkipaikkoja.

Parhaat on aina varattu ja loput on invoja.

Näin se vaan menee..

Vierailija
24/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ei tule riesaa ja saa asua yksin.

Vierailija
25/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että naiset eivät ole yhtä lojaaleja toisilleen kuten miehet ovat.

Miehet eivät koskaan petä toistensa luottamusta koskemalla varattuun naiseen. Ei IKINÄ!

Vierailija
26/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että naiset eivät ole yhtä lojaaleja toisilleen kuten miehet ovat.

Miehet eivät koskaan petä toistensa luottamusta koskemalla varattuun naiseen. Ei IKINÄ!

Naisilla tuo uskollisuus on muutenkin vähän niin ja näin. Sitten ihmetellään miksi yksinhuoltajia on niin jäätävän paljon.

Vierailija
27/27 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka makaa vieraan kanssa taitaa miehessäkin olla vikaa. tiedän yhden miehen karjaalla joka makaa ystäväni kanssa. ystäväni  kokee olevansa törkeämpi kuin sen miehen  vaimo kun kerran makaa sen kanssa ja näytti minulle sen viestittelyt .... törkeä mies....no saa rahaa ja se tekee miehen yrityksen kaa yhteistyötäkin ja tämä mies oli niin kiimainen hänen peräänsä ja hän ajatteli että miksikäs ei kun on pukki tai näin hän oletti  että ei oikein osaa  sänkyhommia mutta kun hän hyötyy siitä ja tämä turkkilainen mies ei rakasta omaa vaimoansa .... en ymmärrä ystävääni sillä en ikinä koskisi tuohon mieheen ,täys pukki. mietin pitäisikö kertoa sen vaimolle ?? no ystäväni ei ole kaunis ja eronnut kun oli pettämässä mutta en usko että tuo mies karjaalta tietää totuutta kenen kanssa makaa.... kertoo minulle yksityiskohtaisesti aina kun on paneskeltu ja esittää että laukeaa niin se tyhmä mies kiihottuu enemmän. no ystäväni laskut saa maksettua näillä panoilla.

ihmettelen tuota turkkilaista on yritys karjaalla ja käyttäytyy kuin olisi poikamies.... ystäväni ei kuuntele minua kun olen varoittanut ettei liikaa kertoile valheita sille miehelle.no mies on varmaan vähän tyhmä kun uskoo kaikki sen satuilut. sillä oli viime vuonna paha sukupuolitauti kun on muitakin panokavereita ja ovat kuulema parempia kuin tämä turkkilainen ei sina osaa kuulems työntää oikeasn reikään ?? Eikö miehillä ole laisinkaan omaatuntoa.... ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän