Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei leirikouluun, kiitos!!

Vierailija
20.05.2012 |

Siis minä ja muut 90-luvun lama-ajan koululaiset pärjäsimme aivan hyvin ilman leirikoulujakin. Mistä tämä loputon leirikouluvimma on oikein alkanut? Ensin tapellaan monta vuotta, kun kaikki vanhemmat eivät osallistu luokan varainkeruuseen, myydään jotain järkkyjä keksejä ym. Ja sitten tapellaan siitä saako sinne leirikouluun ottaa kännykkää mukaan?

Ekaluokkalaisen vanhempana toivoisin, ettei hänen luokallaan syntyisi tuota leirikouluvimmaa. Varmaan se olisi lapsille kiva juttu, mutta liian paljon tappelua ja erimielisyyksiä aiheuttaisi.

Minä ainakin haluan mielummin panostaa lasten harrastuksiin ja niihin matkoihin, leireihin jne.. Ne ovat lapsen valitsemia juttuja ja yleensä ne parhaimmat kaveritkin tulevat harrastusten kautta. Luokkakavereita kun ei voi valita ja se leirikoulujuttu ei välttämättä ole koko luokalle kovin mieluinen... jos vaikka on kiusaamista jne.

Onkohan kukaan muu samaa mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope ja en pahemmin perusta leirikouluista. Vaiva on hyötyyn nähden aika pieni.

Vierailija
2/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menetteli, mutta mihinkään useamman päivän leirikouluun en olisi häntä päästänyt. Ei ole mielestäni minään alakoululaisen juttu sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään tappeluita sen tiimoilta ollut, eikä jouduttu myymään typeriä keksejä. Kuopus on menossa ensi vuonna, odottaa kovasti, eikä ole tälläkään kertaa ollut tappeluita tai pakkomyyntiä...

Vierailija
4/4 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope ja en pahemmin perusta leirikouluista. Vaiva on hyötyyn nähden aika pieni.

toisin päin :)