Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelästytinpäs naapurin penikalle kuset housuihin!

Vierailija
28.05.2012 |

Kjäh kjäh. Naapurin kakara ja kakaran kaveri tai sukulaispoika mikä lie on koko päivän ajan tullu pimpottaa ovikelloa ja sitten juoksevat tirskuen pois.

Mutta hah! Sittenpäs sain mulkkumuksun rinnuksista kiinni, kun odotin valmiiksi oven takana. Pidin kakaraa lähellä kasvojani ja sanoin todella ilkeällä äännellä, että annapas olla viimonen kerta tai me pistetään sut pataan ja popsitaan poskiimme! Muahahhaaa kakaran ilmettä! Naurettiin ukon kanssa varmaan vartti putkeen.

Äippä tuli tietty valittamaan ja uhkailemaan rikosilmoituksella, kun hänen kultipupuaan on häiritty, mutta sanoinpas vaan, että taitaa olla poikien omaa mielikuvituksen tuotetta! Hah! Pitäkää ne kakaranne kurissa, ettei muiden tarvii, jooko?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuonkin voinut ilmoittaa aikuismaisesti, eikä juurtua itsekin kakaran tasolle.

Vierailija
2/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuonkin voinut ilmoittaa aikuismaisesti, eikä juurtua itsekin kakaran tasolle.

Meillä on vanha koira, joka aina innostuu ovikellosta ja koko talo raikaa siis. Kakarat siis terrorisoivat koko taloa. Aika ilkeetä eikö? Ja luuletko, ettei ensin sanottu hyvällä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan syvästi huonosti käyttäytyviä ihmisiä, lapsista > aikuisiin

Vierailija
4/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että tuo oli lapsilta oikein tehty. En itsekään hyväksyisi tuota, MUTTA itse olisin jämptisti, mutta aikuismaisesti sanonut, että nyt loppu tuo pimpotteleminen, ilmoitan muuten äidillenne.

Sen sijaan, että väijyy oven takana, hyökkää lasten kimppuun rinnuksista kiinni pitäen.

Huomaatko kuinka lapsellinen olit?

Vierailija
5/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha koira, joka aina innostuu ovikellosta ja koko talo raikaa siis. Kakarat siis terrorisoivat koko taloa. Aika ilkeetä eikö? Ja luuletko, ettei ensin sanottu hyvällä?

ap

Itseä myös ärsyttää tuollaiset naapuruston terroristi kakarat. Aina joka paikassa sotkemassa. Meidän naapurustoa myös terrorisoi kakaralauma. Nämä jopa niin törkeitä että toisten pihoille tulevat katsomaan ikkunasta ja peloittelevat kissoja.

Naapurilta olivat potkineet kukkaiset pihalta.

Itse mietin juuri uskallanko ottaa amppelimansikoita vai repivätkö nämä äidin kullat nekin alas.

Kyllä itsekkin niitä niskasta tulen nappaamaan jos satun saamaan kiinni.

Ja kyse ei ole mistään "pikkulapsista" vaan noin. 12-14 vuotiaista juipeista?

Vierailija
6/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa vielä alemmalle tasolle...tirsk!

Vierailija
7/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen! Olen TÄYSIN samaa mieltä, myös lapsilla on oikeus kokea vääryytensä seuraukset.

Ja pyh pah, "sanoisin jämptisti mutta aikuismaisesti", ei toimi. Kakarat vaan nauttii kun joku provosoituu ja jatkaa kivaa leikkiä. Mutta jos provosoituukin kunnolla, niin sitten onkin kakaroilla paskat pöksyissä. ;)

ap

Vierailija
8/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja kohdellaan tasonsa mukaan. Paskakakarat saavat paskaa kohtelua.

Vierailija
9/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa ja kakarat ymmärtää just kakaroitten omaa kieltä, eikä mitään "jämptiyttä". Ne vaan nauraa sulle selän takana jos alat sormeas heristämään. Olisin tehnyt saman!

Vierailija
10/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kieltään joka penikka viimeistään ymmärtää! "Jämpti soosoo pojat" on tollasten mielestä vaan huvittavaa. On kyllä hyvä fiilis, päivän hyvä työ tehtynä!

ap

Vierailija
11/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään traumoja lapselle tule, korkeintaan vähän ens kerralla miettii...

Olen itekin kerran ojentanut vähemmän aikuismaisesti, kun kollit heittelivät kivillä autoja ja näyttelivät mulle keskisormea, kun avasin ikkunan ja hihkaisin. Ajoin pojat kiinni autolla ja lähdin juoksemaan perään. Ja huusin niin prkleesti! ;) Muuten loppu sekin leikki.

Vierailija
12/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin sanonut huomattavasti pahemmin. Juuri tuollaiset häirikkökakarat kun ei usko muuten. Niille pitää kerralla tehdä selväksi, että tuollainen kiusanteko loppuu, muuten vaan yltyvät. Ja äippä vielä uhkailee rikosilmoituksella? Käy sä ap rinkuttelemassa sen ämmän ovikelloa pitkin päivää ja juokse tirskuen pois. Katotaan pitkäänkö eukolla hermot kestää! xD

Vierailija
13/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus naapurin lapset soitteli ovikelloa ja tuli keräilemään kukkia kukkapenkeistä kun kuvittelivat ettemme huomaa. Nätisti sanominen ei auttanut, niin otin yhden muksuista kiinni ja kuiskasin korvaan "Jos vielä kerran tulette tälle pihalle ilmanlupaa, niin tulen ja viillän äidin ja isän kurkun auki." Eipä oo näkynyt.

Vierailija
14/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana mua ottaa pannuun nää "me saadaan tehdä mitä vaan" lapset. Jos ei tapoja opeteta kotona niin varma voi olla, että sen tekee muut.

Meillä kans lasta kiusattiin ja ei auttanut vanhempien sanominen, otin kans itse muksua raiveleista kiinni ja sanoin, että jos hiuskarvakin katkee tän muksun toimesta mun lapseni päästä niin tapan sen nilkin omin käsin. Loppu kiusaaminen.

Että kuriin vaan tälläiset häirikkö lapset ja niiden avuttomat ja aivottomat vanhemmat!

Vierailija
15/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne pennut muuten opi. Hyvä AP että säikäytit ne nyt. Ehkä eivät uskalla tehdä noin toiste, jossain toisessa naapurissa saattaisikin asua joku hullu pyssymies. Vähällä pääsivät.

Vierailija
16/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei osaa pentujaan kasvattaa ja sitten kun kylä kasvattaa, tullaan vänisemään ja uhkailemaan rikosilmoituksella.

Vierailija
17/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin sanonut huomattavasti pahemmin. Juuri tuollaiset häirikkökakarat kun ei usko muuten. Niille pitää kerralla tehdä selväksi, että tuollainen kiusanteko loppuu, muuten vaan yltyvät. Ja äippä vielä uhkailee rikosilmoituksella? Käy sä ap rinkuttelemassa sen ämmän ovikelloa pitkin päivää ja juokse tirskuen pois. Katotaan pitkäänkö eukolla hermot kestää! xD

Oli kyllä hiukan naurussa pitelemistä kun äityli riensi heti uhkailemaan poliisilla..... :D

ap

Vierailija
18/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa vielä alemmalle tasolle...tirsk!

Pitäähän idiootille sanoa asia niin että se menee perille.

Ihan niinkuin nyt minä sanon sinulle.

Vierailija
19/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin samalla tavalla, tai no en olisi noin nätisti sanonu... mut hyvin keksitty :DD

Vierailija
20/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi IKINÄ pentuna kehdannut mennä uikuttamaan tuollaisesta äidille :D Eikä meidän äiti ikinä olisi lähtenyt mekastamaan ihmiselle jota hänen lapsensa on htuntikausia häiriköinyt. Mistä näitä kultipuppeleita oikein tulee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan