Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keksinyt uuden, tosi hyvän, tavan levittää meikkivoiteen :)

Vierailija
20.05.2012 |

Tai siis itselleni uuden :) Eli laitan kosteusvoidetta kädelle ja siihen pari töräystä meikkivoidetta, sekoitan käsien välissä ja levitän voiteen iholle, kaulalle ja dekolteelle. Leviää varmasti tasaisesti eikä jää "meikkivoidenaamiota" :) Pahimpiin kuperosa - kohtiin pitää sit viel lisäillä meikkivoidetta.

Ah, ku oisin tän keksiny aiemminkin, mitä ajansäästöä :) :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla tule kaikki paidankaulukset ihan meikkivoiteisiksi?

Parempi olis hankkia sellainen meikkivoide, jonka sävy on oman ihosi värinen, jolloin riittää ihan vaan kasvojen kevyt peittäminen.

Vierailija
2/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla tule kaikki paidankaulukset ihan meikkivoiteisiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse? Voi kiesus =)

Toisekseen, meikkivoidetta ei ikinä levitetä kaulalle saati dekolteelle vaan sen sävy valitaan niin ettei ihon väri kasvoissa muutu.

Vierailija
4/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoiteen pitää olla oikea sävy eikä sitä levitetä dekolteelle.

Vierailija
5/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa paljon ohuemman ja tasaisen kerroksen kuin sormilla.

Vierailija
6/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauluksia olen näin kesällä :) Ja en kuvittele itse keksineeni, vaan tää oli minulle itselleni henkilökohtaisesti uusi idea. :)

Ja jos joku osaa mulle vinkata TOSI vaalean meikkivoiteen, merkin ja sävyn niin kertokoon, en vielä niin vaaleaa meikkivoidetta ole löytänyt kuin minun naamani tarvitsee :)

ap

Vierailija
7/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen natural coden vaalein sävy,11. Se oikeasti sopii elovena blondeille joilla ei ole mitään pigmenttiä ihossaan. Ei taitu punaiseen eikä keltaiseen.

Muiden sarjojen vaaleimmat on monelle vaalealle liian tummia.

t.kosmetiikka myyjänä toimiva ja asian todennut miljoonan kertaan.

Vierailija
8/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo veikkailinkin että Lumenelta löytyisi, mutta sielläkin niitä vaihtoehtoja on niiiiin paljon. Laitan tuon merkin ja koodin ylös niin käyn sen tsekkaamassa Sokoksella kun ensi kerran käyn :)

ap

Vierailija
9/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin käytetään all in one- meikkivoiteita, joissa kosteuvoide, suojakerroin, ja mineraalimeikkivoide ja muut härpäkkeet samassa.

Kuka enää ostaa päivävoiteet tai meikkivoiteet erikseen?

Vierailija
10/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mikään gootti, Stargazerin meikkivoide ei peitä kamalasti mutta tiedän parikin tapausta lisäkseni, joille ei sovi edes se vaalein mahdollinen meikkivoidesävy kun vetää naaman ihan keltaiseksi.

Tuota Stargazeria myydään ainakin CyberShopissa (nettikauppa myös) ja toki on laadukkaampiakin versioita valkoisesta meikkivoiteesta.

Vierailija
11/11 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho-ongelmia kaulassa ja muuallakin kuin naamassa ja haluaa sen takia levittää meikkivoidetta laajemmalle?

Elkää nyt olko noin lapsellisia ja kertokaa jollekin, ettei meikkivoidetta voi muualle kuin naamaan laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi