Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko sisarukset jakaa sängyn?

Vierailija
20.05.2012 |

Nukkuvatko kenelläkään sisarukset samassa sängyssä (normaalikokoinen yhden hengen sänky)? Minkä ikäiset lapset?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sinne vaan lääkärileikkejä ja muita tutkimusleikkejä touhuamaan!

Tosi "terveellistä", varsinkin oman sisaren kanssa!

kaikki ei olekaan niin pervoja kuin sinä. :D

Susta en tiedä? vähän vaikuttaisi siltä että sun mielestä lapset on pervoja jopa ne jotka leikkii lääkärileikkejä?

ei tietenkään, mutta miksi puhua lainausmerkeissä "terveellisyydestä" jos itse pitää normaalina? Siis eihän tuossa ole mitään epäterveellistäkään, ainakaan normaalissa perheessä!

Vierailija
22/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v tyttö ja 4v poika nukkuvat samassa 2m pitkässä sängyssä. Kummallakin pää omassa päässään. Piti olla väliaikainen hätäratkaisu (sen jälkeen kun pienempi tipahti pinnasängyn laidan yli) mutta homma sujuukin ihan hyvin ja on nyt jatkunut kohta vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessään miehen lapset nukkuvat samassa sängyssä. Alle kouluikäisiä ovat kumpikin.

Tosin sekin on varmaan minun vikani ja lapset ovat ei-toivottuja tämän takia ;D

Vierailija
24/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi yrittää viestittää, ettei saa nukutuksi ja sitten viitataan kintaalla.

Helpostihan sitä saa vaikka patjan lattialle, jos tarvis.

Vanhemman velvollisuus on huolehtia riittävän unen saannista samalla lailla kuin muustakin perushoidosta.

tässä ketjussa kukaan ei ole kertonut että lapset EIVÄT ole halunneet nukkua vierekkäin, on vain niitä jotka eivät halua laittaa lapsiaan vierekkäin!

Meillä lapset nukkuvat mielellään vierekkäin. Vaikka heillä on omat sängyt, niin haluavat aina joskus nukkua toistensa vieressä.

Vierailija
25/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme kaikki 2+2 samassa hotellihuoneessa niin usein lapset "joutuvat" nukkumaan samassa sängyssä eli siinä levitettävässä vuodesoffassa.

Kotona on omat huoneet ja omat sängyt ja oma rauha.

Vierailija
26/28 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat vähintään 8 vuotiaita, ei ole hyvä idea. Omat lapseni (toinen nyt 13 ja toinen 11) eivät nuku samassa sängyssä, sillä se on heidän kavereidensa mielestä härskiä ja he ajattelevat kaksimielisesti.

Vierailija
27/28 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin Kahdenlapsenäiti. Itse olen raskaana ja tiedän saavani pojan ja tytön. En aio laittaa heitä samaan petiin isompana, enkä varmaan pienenpänäkään

Vierailija
28/28 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sisarusten sopuisuudesta. Isoveljen kanssa mut laitettiin aina mummolassa nukkumaan, sain yleensä nyrkistä, jos vaikka unissani käännyin liikaa. :( Pikkuveli ja toinen sisko sen sijaan nukkui useinkin mun vieressä, vaikka heillä oli ihan omat sängyt. Oli turvallista ja mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi