Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

16v ja raskaana

Vierailija
19.05.2012 |

e-pillerit ei sitte auttaneetkaan... vittu.

auttakaa joku, mitä nyt pitäis tehä?

suunnitteilla olis koulun terkkarille ma ja sitte abortti...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan nuorena taidat jo itse tietää mitä lapsen tekeminen sun iässä merkitsee ja tiedät mitä suunnitelmia sulla on elämässä edessä. lapsi ei ole este millekkään mutta kaikki elämässäsi muuttuu lapsen myötä oli sit 16, 26, 36 tai 46 ensisynnyttäjä..

ehkä jatkossa olet vielä enemmän tarkkana ehkäisyn kanssa.. oppirahat maksettu ns

Vierailija
2/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin abortti sinun ikäisenä ja hyvä niin. Nyt 3 lasta, hyvä ammatti. Kaikki menee hyvin!

Vierailija
4/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari on hyvä aloitus. Kotisi ja mahdollinen poikakaveri seuraavat tai ensin,ei laikaan?

Abortti ei ole tavaton vaihtoehto, itse tiedät nykyisen elämäsi ja tulevaisuuden suunnitelmat.

Vierailija
5/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin abortti sinun ikäisenä ja hyvä niin. Nyt 3 lasta, hyvä ammatti. Kaikki menee hyvin!

saiko sun porukat tietää siitä? entä oliko sulla rahaa maksaa se?.. mulla ei ole :(

ap

Vierailija
6/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin 16 vuotiaana raskaaksi ja nyt 17 vuotias onnellinen äiti:) välillä mietin että mitä jos ei oliskaan tota ihanaa tyttöö. mutta ymmärrän abortinkin, lapsia kannattaa tottakai hankkia vasta silloin kun on koulut käyty, töitä, mies ym. :)

Vierailija
7/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin 16 vuotiaana raskaaksi ja nyt 17 vuotias onnellinen äiti:) välillä mietin että mitä jos ei oliskaan tota ihanaa tyttöö. mutta ymmärrän abortinkin, lapsia kannattaa tottakai hankkia vasta silloin kun on koulut käyty, töitä, mies ym. :)

onnea :)

mulla ei oo rahaa, oon viel 9lk ja amiksee menos, asun kotona jne.. ei ole sopiva hetki lapselle.

paljonko abortit yleensä maksaa ja tuleeko siit laskua kotiin...

Vierailija
8/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko joku kertoa nyt että paljonko abortti maksaa

Vierailija
9/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ratkaisusi tehnyt niin hintahan on toisarvoinen asia.Varmaankin poliklinikkamaksun.

Vierailija
10/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivoi :D

Vierailija
11/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin ite parhaimmaksi näet. Itse olin hiukan alle 16v ku sain esikoiseni, katuisin syvästi jos olisin mennyt tekemään abortin, ja siihen kaikki painosti, mutta itse tiesin mihin olin valmis ja mihin en. Eli kuuntele itseäsi.

Nyt olen 20v ja odotan kolmatta lasta, minulla on ammatti ja vakituinen hyvä työ. Tsemppiä sulle mitä ikinä teetkin!

Vierailija
12/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan käytettävistä lääkkeistä joutuisi maksamaan.

Vierailija
13/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee sen mukaan ratkaisu.

Abortti ei sinua taloudellisesti varmaan liikaa köyhdytä. Luulen, että selviät n. 50 € maksulla.

Parasta olisi, jos voisit jutella jonkun läheisen aikuisen kanssa ennen päätöstä.

Minun läheiseni, sukulaisen tytär, oli samassa tilanteessa noin vuosi sitten. 17 v. Kannustin häntä miettimään asiaa ja kertomaan omalle äidilleen. Hän päätyi aborttiin äitinsä ja poikaystävänsä kanssa juteltuaan, sillä kaikki muut asiat elämässä olivat todella kesken. Opiskelut, seurustelu yms.

Joskus raskaus vain alkaa, vaikka niin ei olekaan tavoitteena. Pidä huolta itsestäsi, sillä olet vielä itsekin aika nuori!

Vierailija
14/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivoi :D

ap

Vierailija
15/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vain poliklinikkamaksun.

jos tulee jotain ongelmaa ja joudut osastolle, silloin on kalliimpi.

Poliklinikalle ilmoittautuessasi sanot että haluat laskun mukaasi, silloin kotiin ei tule tietoa käynnistäsi.

t. sairaalan täti.

Vierailija
16/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vain poliklinikkamaksun.

jos tulee jotain ongelmaa ja joudut osastolle, silloin on kalliimpi.

Poliklinikalle ilmoittautuessasi sanot että haluat laskun mukaasi, silloin kotiin ei tule tietoa käynnistäsi.

t. sairaalan täti.

kiitos paljon :) pääseekö kuinka nopeasti hoitamaan abortin jos maanantaina suuntaan terkkarille ja jos hän antais jotai lähetteitä?

Vierailija
17/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä suomessa maksa sinulle penniäkään

Vierailija
18/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarkemmin en osaa sanoa, kuinka ruuhkainen poliklinikka missäkin on. sairaalassa keskeytykset on jokapäiväisiä, että sen takia ei tarvitse hermoilla eikä häpeillä.

Vierailija
19/68 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä suomessa maksa sinulle penniäkään

Vierailija
20/68 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimittäin OTIT ne.