Kehtaako miehesi
ostaa sinulle siteitä tai tamponeita? Mun mies kyllä ostaa jos pyydän. Hänen mielestään siinä ei ole mitään noloa.
Kommentit (9)
Mäkin kehtaan ostaa kaupasta kaikkea mitä itse tarvitsen, mitä mieheni ja lapseni tarvitsee ja vieläpä sellaista mitä ei edes tarvita....
an siteitä, mieskun yleensä hoitaa muuta kauppa-asiat.
Serkkuni (22v) ei oikeasti ole koskaan kehdannut ostaa niitä itse,eikä hänen miehensäkkään kehtaa :D
Yleensä hänen äitinsä käy siis ostamassa ne :D
Isani, vuosimallia 1936, ei ole ikina moiseen pystynyt, mutta ei varmaan ole ainoa laatuaan tuon ikaisissa.
on niiiiin tosimies mielestään että siitä pitää kaikille mainita. Suhtautuu yliluonnollisen luonnollisesti kaikkeen semmoseen. ette varmaan ymmärrä mitä tarkoitan...
että kehtaisi. Ei vaan ole tarttenu vielä. Itse oon aina muistanu tamponini ostaa. Kävi se mulle viime talvena sukkahousutkin ostamassa. Oli vielä unohtanu ne pakata ne kassiin ja, kassa neiti oli huutanu perään " hei nää sun sukkahousut" .
lähinnä siksi, että niitä merkkejä on miljoona ja koskaan ei tiedä mitä pitäisi ottaa, vaikka tarkat ohjeet saakin.
Mutta siis kyllä " kehtaa" ostaa siteet ja pikkuhousunsuojat, raskaustesteistä puhumattakaan! ;)
On kuulemma jo tajunnut, ettei se kassatäti luule hänen niitä itse käyttävän.