Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa ;)

21.11.2005 |

Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa, saammeko toisen lapsen jo ensi vuonna? Yritämme koko ajan...

Meillä on yksi lapsi ja olemme olleet avioliitossa puoli vuotta.

Lisäksi minua huolestuttaa se, kuoleeko joku tuttu/sukulainen lähiaikoina, itse olen tästä aika varma sillä omaan aika vahvan intuition eli saan aina ennakkoaavistuksia ja nään hautajaiset aika selkeästi...

Ja voitko vielä kertoa, vahvistuuko tämä em. kyky iän myötä vai jättääkö se minut rauhaan jonain päivänä?

Kiitoksia kovasti jos jaksat nähdä vaivaa!

Vierailija
122/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö lähellämme jo edesmennyttä mummoamme ja onko hän onnellinen ja mitä tekee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tunteellinen vuotta nuorempi mies minua kohtaan tuntee? Rakastaako hän todella minua? kannattaako minun jättää perheeni hänen takiaan? Jos jätän kestääkö meidän rakkautemme?En enää tiedä mitä elämältäni haluan, suhde lapseni isän kanssa ei voi hyvin. Poikani raivokohtaukset, onko hänessä jotain vikaa?

Vierailija
124/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen 21v pohjoisessa asuva nainen..naimisissa ja yksi alle vuoden ikäinen lapsi.

meillä on mieheni kanssa haaveena remontoida mummolan vanhatalo käyttökuntoon..näetkö meillä onnistumista sen saralta vai jotain muuta?..kun meidän työtilanne on niin huono tällä hetkellä..eli tapahtuuko meidän elämäämme mitään positiivista muutosta sen suhteen?

kiitos jos jaksat vastata minulle=)

Vierailija
125/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lastamme syntyväksi tammikuussa, esikoinen täyttääkin sitten pian jo 7 vuotta.

Aavistelen tyttövauvaa, näetkö kumpi kullanmuru on tulossa?

Mieheni kanssa on ollut yli vuosi sitten hankaluuksia, asuimme erossakin joitain kuukausia. Välillä mietityttää että toivottavasti nyt onnistumme... ?? Rakastamme kyllä kovasti toisiamme.

Olisiko järkevä pyytää vanhaa ystävääni (miehensä kanssa) lapsemme kummiksi, he kun niin toivovat omaa vauvaa. En haluaisi satuttaa kuitenkaan häntä enempää, ettei tule minulle katkeraksi.

Kiitos sinulle jos joskus ehdit vastailla!!!

Vierailija
126/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja asuinpaikanmuutos mielessä, näetkö sen tapahtuvan lähiaikoina? Miten työelämääni paluu, mille alalle suuntaan? Olisi oikeusjuttu autosta miten käy?Kiitos paljon!T.Sarianna

Vierailija
127/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvennä hieman mitä tarkoitat synkillä ajoilla??

Liittyykö taloudelliseen tilanteeseen...parisuhteeseen??

Alkoi vähän karmaisemaan=(

Vierailija
128/155 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v yhden lapsen äiti. Saanko ensi vuonna vakituisen työpaikan?

Näetkö, että tulenko vielä tapaamaan tumman miehen menneidyydestäni? Juttelemmeko asiat selviksi?

Vierailija
129/155 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää saanko toivomani toisen lapsen piankin? Esikoinen on vuoden ja toista olen kuumeillut koko sen ajan. Muutenkin suurperhe on haaveissani. Mieheni on suurperheestä ja ei pidä kiirettä lasten hankkimisen kanssa ja sanoo, että kaksi on maksimi. Olemme olleet reilut kaksi vuotta yhdessä ja yhteenkuuluvuuden tunne on vahva. Mies on 22v. ja minä 23v.

Toivottavasti kerkeisit vastaamaan.

T: todella vauvakuumeinen

Vierailija
130/155 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Mies ilmoitti aamulla että ei voikaan elää ilman minua. Jatkamme nyt yhdellä, vähemmällä kiireellä. Minä muutan omaan asuntoon ja hän asuu omassaan kunnes tuntuu luonnolliselta muuttaa yhteen kiireettä.

Olen ajatellut että yritin kai jatkaa tämän miehen kanssa siitä mihin edellisen miehen kanssa jäin. Minä kai tarraudun ihmisiin enkä elä omaa elämääni ollenkaan. Nyt se asia muuttuu. Jatkan taas unohduksissa olleita opintojani ja harrastuksetkin kaivan naftaliinista. En enää vaan istu kädet ristissä ja odota miestä viihdyttämään minua ja tekemään minut onnelliseksi.

Anna vielä, Näkijä, minulle varmuutta siitä että kuljen nyt oikeaan suuntaan. Onko mies nyt tosissaan tämän suhteen kanssa? Elämmekö yhdessä loppuelämämme? Koittavatko minulle viimein paremmat ajat?

Vierailija
131/155 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kesällä uudelle paikkakunnalle opiskelujen takia ja nyt keväämmällä pitäisi tehdä päätös muutanko takaisin vanhalle ja aloitan koulun siellä(toinen opiskelupaikka valmiina) vai jäänkö tänne? Mikä on omaa alaani? Tapahtuuko rakkauselämässäni koskaan enää mitään? Nyt on aivan kuollutta :) Kiitos vastauksista.

Vierailija
132/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 61/114

Vierailija
133/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen haaveillut harrastajateatteriin liittymisestä, kunhan lapset ovat vähän isompia. Ja draaman opetus on mulle kaikkein läheisin aihe. Kiitos paljon vastauksesta!!

Vierailija
134/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailenhan minä.. nyt juuri en jaksa keskittyä, vietän " vapaa iltaa" , mutta ehkäpä huomenna sitten. Lisäksi minulla on noita ketjuja muuallakin, pitää niihinkin vastailla ;) Kärsivällisyyttä toivon teiltäkin..

:)

Vierailija
135/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaile joskus kun jaksat, ehdit ja jos pystyt =)

Olen aikuistumisestani asti nähnyt jonkinlaisia enneunia ja ennustellut korteista. Korttiennustukseni ovat useimmiten menneet täysin nappiin.

Näetkö onko minulla jonkinlaista näkijän lahjaa, vai onko kaikki ollut vain sattumaa?

Lisäksi kysyisin, että näetkö tulevaisuudessani lapsia? Entä suuria mullistuksia?

Itselle kun ei oikein pysty mitään katsomaan =) Enkä tiedä tahtoisinkokaan katsoa =)

Kiitos ja lämmin halaus sinulle!

Ihana huomata että jotkut jaksavat tehdä vapaaehtoistyötäkin näkijänä =)

[color=red] ][size=5] &hearts[/color][/size]

Vierailija
136/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksesi sai mut surulliseksi koska olimme ajatelleet tehdä hoitoja tammikuussa :( Jos näet oikein niin ne hoidot menis hukkaan sitten ilmeisesti?

Teitä neuvotaan nyt hellittämään hiukan. Lapsi on tulossa elämäänne, kahden vuoden kuluttua, mutta sitä ennen teidän täytyy hiukan hellittää, keskittyä elämässänne muuhunkin kuin tuohon pieneen nyyttiin. Uskokaa siihen että hän on tulossa luoksenne, nauttikaa tästä hetkestä älkääkä murehtiko tulevaa tai pelätkö.

Jäät joksikin aikaa nykyiseen työhön, vaikka palkkasi ei vastaa täysin vaatimustasi.

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Vierailija:

Eli: olemme kärsineet sekundäärisestä lapsettomuudesta jo 3 vuotta ja vauvankaipuu on KOVA! Vieläkö saamme sen toisen lapsen ja jos niin suurinpiirtein milloin ja osaatko sanoa kuinka kovilla hoidoilla? Toinen asia on työ: jäänkö nykyiseen? Ja saanko pyytämääni palkkaa?

Vierailija
137/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioliittomme käy? Olemme olleet kohta kolme vuotta naimisissa...Entäs työ tilanteemme?

Vierailija
138/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä vaikeuksia ollut ja vielä on itselläni epävarma olo, että miten jatkossa...

Vierailija
139/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako lasta saan yhteensä?

missä on vihkisormukseni?

Vierailija
140/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 27v,naimisissa,1 lapsi ja toinen haaveissa,yrityksen alla. Asumme vuokralla Helsingissä miehen töiden takia,tulevaisuudessa muutamme pohjoiseen.

Saako mieheni ansaitsemansa palkankorotuksen tai vaihtoehtoisesti lyhemmän työajan?

Minkä värikseksi minun pitäisi remontoida vessa?

Jos vaikka sinusta olisi apua edes jälkimmäiseen,pähkäilen kolmen värin välillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän