Heippa ;)
Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)
Kommentit (155)
päästääkö miehen kanssa näistä pettämis kriiseistä yli? ...vai jatkuuko se vielä? Voimmeko vielä olla onnellinen perhe, oma koti, lisää lapsia...? kantaako mies täyden vastuun tulevasta tytöstään? Ollanko vielä onnellisia yhdessä?
Välillä tuntuu tosiaan kovin toivottomalta, mutta toki haluan olla vieressä ja tukena. Ja oikeassa olit, toisinaan olen niin väsynyt tilanteeseen, että melkein hävettää oma heikkous. Mutta tietysti täytyy itseäkin hoitaa.. Jaksan uskoa parempaan huomiseen!! :)
Lumitähtiä ja mukavaa joulun odotusta sinulle! (Oletko muuten jossakin toisella palstalla joskus vastaillut, vuosi sitten? Tuli sellainen ohimenevä tunne asiasta..)
Vastauksesi siitä että mieheni ei tulevaisuudessa tule pettämään sai minut epäilemään että minua on petetty menneisyydessä..pitääkö paikkansa??
Vai oliko se pettäminen enemmänkin henkistä pettämistä jonka takia olemme kahlanneet melkoisen kriisin läpi?
Ja jos mieheni on ollut todellakin uskoton niin missä tilanteessa?
T.nro 30
Mitä tämä tunteellinen, vuotta nuorempi mies minua kohtaan tuntee? Kannattaako minun jättää perheeni hänen takiaan? Rakastaako hän todella minua niinkuin sanoo? Kestääkö hänen ja minun rakkaus kauankin? En enää tiedä mitä elämältäni haluan ja miten lapseni isän kanssa suhde etenee? Onko pojallani jotain vikaa?
Tällaiset asiat askarruttaa:
- Miten käy tyttäreni kohtalo asumisessa? (asuu isänsä luona nyt)
- tuleeko lisää lapsia ( on jo 3)
- miten pääsen eroon sairaudestani :(( Mikään ei auta, ei lääkkeet ei poppakonstit? Vai paranenko ikinä? Antaisitko siihen jonkin neuvon jos näkisit miten tästä selvitä.
olen 33v. neljän lapsen kotiäiti. Olisi kiva saada tietää milloin meille tulee viides lapsi vai tuleeko? Ja tietenkin sukupuolikin olisi kiva tietää.
Milloin menen töihin ja mitä työtä tulen saamaan?
Kiitos kovasti, jos ehdit vastaamaan =)
terv. mamma*4
Suhteenne ei ehkä ihan niin intohimoinen enää ole kuin alkuaikoina, mutta kyllä teidän välillänne tunteita on. Olette tasaantuneet ja tietyllä tavalla hitsautuneet yhteen, kuljette rinnakkain, yhdessä. Kyllä teille häät on tulossa ;)
Yksi iltatähti olisi elämäänne luvassa, vuosien päästä vasta, mikäli hänet tahdotte ottaa vastaan. Miehesi työttömyys jatkuu tovin, lyhyitä työsuhteita on edessäpäin jonkin aikaa. Vasta myöhemmin tulee vakituinen paikka. Rahatilanteenne jatkuu ennallaan tässä jonkin aikaa vielä.
Kaikkea hyvää teille.
Vierailija:
Millaisena näet mieheni ja minun suhteeni, menemmekö naimisiin?
Saako mies töitä ja tuleeko meille vielä lapsia.Paraneeko raha tilanteemme?Kiitos jos ehdit vastata ;0)
Huomenta näkijä!
Miten näet meidän tulevaisuuden? Saammeko lisää lapsia? Ja kestääkö avioliittomme? Onko mieheni uskollinen?
Kiitos sinulle jo etukäteen.
Tuleeko lapseni isä joskus mukaan lapseni elämään tai tuleeko mahdollinen miesystäväni ottamaan lapseni " omakseen" ? Onnistuuko tuleva työni hyvin eli saammeko talouden mukavasti plussalle?
Miltäs kuulostaisi ihmisläheinen työ, sosiaali ja terveysala? Jotenkin sinusta saa sellaisen kuvan että viihdyt ihmisten seurassa ja haluat auttaa toisia. Olet empaattinen ja auttavainen.
Kolme lasta tulet saamaan, vielä ei ole aika. Vasta vänän myöhemmin on esikoisen aika, kuitenkin jo ennen kuin saat opintosi päätökseen ;)
Sinä taisit tuolla edempänä kysyä olenko vuosi sitten vastaillut jollain toisella palstalla? En ole, mutta tällä hetkellä kyllä mulla on menossa ketju toisaallakin :)
Kaikkea hyvää sinulle.
redamfeta:
Nälkä kasvaa syödessä? :)Eli tulipa mieleen iloisempikin kysymys, tätä en ole pitään aikaan keneltäkään kysynyt (tai koskaan).
Mihin lähtisin opiskelemaan? Kriisi tämänkin kanssa. :(
Montako lasta ja MINKÄ IKÄISENÄ minulle siunaantuu?Kiitos ihanainen, jos vielä samalle mietiskelevälle jaksat vastata! :)
Olen huolestunut mieheni työtilanteesta sekä terveydentilasta. Haluaisin myös tietää joutuuko poikani vielä kiusatuksi koulussa. Mitä näet perheellemme ? Kiitos !
Toteutuuko matka? Muutammeno tulevaisuudessa?
Kiitos ;)
Sinulle näkyy ihmisten auttamistyötä tässä.. oletko haaveillut kenties kriisialueille tai kehitysmaihin lähtemisestä? Sellaista tässä nyt näytettäisiin, pitempi aikainen ulkomaan reissu jolloin työskentelet auttamistehtävissä?
Muutenkin näyttäisi siltä että ulkomaat olisi se pysyvä asuinpaikkanne, ainakin muutamaksi vuodeksi. Etelä-Eurooppa.. suunnilleen tuolla suunnalla.
Vierailija:
teenkö minä joskus jotain sosiaalista työtä ihmisten parissa?
entä vietänkö joskus vuoden päiväntasaajan seutuvilla?
minne päin asetumme pysyvästi asumaan?
Taloudellinen tilanteemme on kuitenkin tällähetkellä vaikea. Näetkö helpotusta elämäämme?
Jatko-opintoihin näyttäisi tulevan suunnitelmanmuutos, päätätkin tehdä muuta ja nuo opinnot jäävät hieman taka-alalle. Suhteenne kestää, suurempia karikoita ei ole näkyvissä.
Vierailija:
lapsettomuushoidoissakin. Hoidot jatkuvat tammikuussa. Saammeko vielä joskus lapsen? Entä jatko-opintoni, onnistuvatko ne? Kestääkö parisuhteemme?
Voimmeko tai pääsemmekö miehen kanssa yli pettämiskriisissä? Muutammekovielä yhteen, omaan kotiin, jatketaan tulevaisuutta yhdessä, lisää lapsia? Kihloihin naimisiin? jatkuuko miehen uskottomuus?
-kiitos-
Olen hoitovapaalla, mutta haluaisin pian töihin...milloin löydän uuden mielenkiintoisen työn?
Miten käy miehelleni yt-neuvotteluissa?
Meillä on 1 lapsi - koska saamme toisen?
Entäpä milloin muutamme uuteen kotiin (ja minne)?
Tuhannesti kiitoksia vastauksistasi!!
Iloista päivää! :)
Avoliitossamme on ollut ongelmia - kannattaako jatkaa näillä perusteilla, millä nyt olemme yhdessä?
Haluaisin jo lapsia. Onko realistista haaveilla lapsesta noin puolentoistavuoden sisällä?
Miten käy opiskelujeni? Yritänkö etsiä unelmieni opinnäytetyöaihetta vai näetkö minut vielä tässä yrityksessä töissä? Haenko toiselle osastolle, sopiiko se minulle?
Kiitos ajastasi!
Mielelläni oisin auttanut enemmänkin ja useampia, mutta oma päänsärky vaatii nyt hoitoa.
Palailen taas tähän ketjuun joskus toiste jos ehdin ja voimia riittää.
Enkeleitä teille kaikille ja hyvää mieltä :)