Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Monellako alkanut synnytys pian lääkärikäynnin sisätutkimuksen jälkeen?

Vierailija
18.05.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolenpäivän aikaan synnytystapa-arviossa, ja lääkäri sanoi, että ei se sieltä vielä tule, paikat on ihan kiinni, varaa uusi aika kahden viikon päähän. Lapsivedet holahtivat klo 17.30 ja lapsi syntyi klo 23.10.

Vierailija
2/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tihkuu lapsivettä, kävin tutkittavana. Ei kuulemma ollu lapsivettä (mitä epäilen kyllä oli aika epäpätevän oloinen harjoittelija joka tutki).. Maanantaina oli koko arvio, jolloin lekuri teki myös aika rajun sisätutkimuksen, eli kun nousin ylös verta lensi kaaressa-- Ke-to välisenä yönä meni lapsivedet ja tyttö syntyi 02.16.. Että onko se nyt pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni lapsivedet puolisen tuntia kätilön tekemän sisätutkimuksen jälkeen. Olin tosin sairaalassa näytillä koko päivän jatkuneiden supistusten takia, mutta siis tiesin sairaalaan mennessä että menen liian aikaisin näytille...

Vierailija
4/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisestä alkoi supistukset heti lääkärin tutkimuksen jälkeen. Viikkoja oli 40+1, ja lapsi syntyi seuraavana päivänä. Lääkäri sanoi, että lapsi saisi jo syntyä ja "tutki" sitten tosi kovakouraisesti.

Vierailija
5/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri teki ronskin sisätutkimuksen ja irroitteli kalvoja ja toivotti muutaman päivän päästä tervetulleeksi synnyttämään.. Lapsi syntyi rv 40+2.

Vierailija
6/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ei pitänyt ainakaan lähipäivinä syntyä. Paikat oli niinkuin toista lasta odottavalla naisella pitääkin olla eli parille sormelle auki. Lapsi syntyi seuraavan päivän aamuna klo 6:00. Olin jo ehtinyt tehdä muita suunnitelmia kun niin luotin gynen sanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä